*** GLITTERCHICKS *** part one

madootje, rossia en ellepel!!!!
3 tegelijk!! nou hop hop!!! 3 x glitters aub!!!!

Hai allemaal!

Go, goed om te horen dat het iig geen bbz was en dat jullie het gewoon mogen proberen. Maar ik snap dat je daar nu misschien nog niet klaar voor bent.

De tijd gaat al rap, fijn want voor mijn gevoel start de nieuwe poging vanaf woensdag/donderdag als de duivels verschijnen. Ook ik voel soms dingen in mn buik, maar dat was vorige keren ook zo. Dit keer waren mn borsten eerder en anders pijnlijk. Niet van de zijkant, maar echt in het midden. Maar sinds vanmorgen beduidend minder pijnlijk, net als de vorige keren. Met het gegeven dat we niet effectief zijn bezig geweest ga ik er echt van uit dat ik naar ronde 7 ga. Gaan we een mooi Spaans kindje maken

Zo genoeg over mezelf. Hoe is het met de rest?

-x-

Hoi Hoi

Hoe is het met jullie?
Hier is het echt spannen. Morgen zit ik op dag 30 van mijn cyclus!! heel spannend deze week....
Voel verder niet zoveel bijzonders, heb wel wat meer ongi-achtig gevoel...

madootje, ellepel. rossia: Jullie ook sterkte met wachten deze week.

Malanie, balen joh dat je ongi bent geworden.

Hoe is het met de anderen??
Verder fijn weekend allemaal.

Liefs Wil

Hey Meiden,

Go, wat fijn om even wat van je te horen. Postief dat het geen bbz was, maar  een miskraam. Ik vind het echt vreselijk voor je! Neem je tijd, doe rustig aan, ga het weer even verwerken en dan weer verder! Samen met je man en met Sven komt het allemaal goed. Wees maar extra lief voor elkaar. Mijn gedachten zijn bij jullie!

Wil, wanneer ga je testen?

Suus, Vandaag heeft mijn nieuwe wagen, de eerste wasbeurt gehad. Hij was helemaal rood geworden door het sahara zand, maar nu weer mooi glimmend! De eerste 300 km zitten er op! Tis een heerlijke wagen en ben er erg blij mee!

Ellepel, madootje, we gaan weer richting de spannende dagen. Ik zag alleen dat de mijne op 4 juni staat, weet niet wat er mis is gegaan, maar klopt niet! Zal hem zo even wijzigen naar 5. Dan zit ik op dag 31.... Voel me verder prima. Geen klachten, dus niets te melden.

Melanie, ik heb af en toe ook een hele korte ongesteldheid, niets om je zorgen over te maken...

En de andere meiden, hoe gaat het?

Ga weer terug naar de bank, want oh men, wat hangt die lekker.....

NOD's!!!!

Madootje           04-06         5e ronde      

1e kindje
Rossia                      05-06             6e ronde       1e kindje
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje
Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje  

Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008

Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009

wachtbankje

Hee Rossia en Ellepel, ik dacht dat jullie toch echt al op de 4e je nod had!! Zal ik ook maar een dagje naar achter gaan?  

Goedemorgen!

Madootje, de 4e klopt idd, maar de afgelopen keer was mn cyclus 29 dagen. Vandaar dat ik dit keer er weer even van uit ben gegaan dat het 29 dagen zal zijn. Dan is mijn nOD de 5e, maar grote kans dat het de 4e al is.

Wil, ik was helemaal vergeten dat jij vorige week schreef dit weekend je NOD te hebben volgens de ovutest!!! Heb je al bepaald wanneer je wilt testen, of wacht je tot de 8e? Duimduimduim!

Rossia, je wast je kindje toch wel zelf?! Straks raakt hij nog verwend

Madootje klopt! ik stond ook op de 4e, maar gister verzet. Weet niet waarom ik de 4de had ingevuld, maar dat is een cyclus van 29 dagen. En aangezien  mijn gemiddelde 30 is, heb ik hem even verzet naar de 5de. Maar goed, vorige maand was hij ook ineens langer, dus kan deze maand ook zo zijn. Ga daarom pas volgende week zondag testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn.... Spannende dagen weer!!!

Wil, hoe is het?

Ellepel, mijn kindje heeft uiteraard een voorzichtige handwasbeurt gekregen. Met liefde gegeven!!

Terug
Bovenaan