Hoi meiden,
daar ben ik weer ff!!
Allereerst Go wat een dubbel gevoel geeft dit zeg. Enerzijds een opluchting dat het iig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was, maar niet minder k.. dat het toch mis is gegaan.
En waarom?! Daar kan ik me gewoon bijna boos om maken.
Waarom lukt het ons in 1x en moet jij zo'n pech hebben?! Ik vind 't maar wat oneerlijk!!!
Maar ik hoop dat je desondanks je geluk kunt vinden bij jullie kleine en grote man en blijft hopen op een 2e wondertje!
We duimen hier iig niet minder voor je!
En Melanie weer die RD's !! Bah bah bah bah!
Je klinkt er redelijk nuchter onder maar je zult geheid toch flink balen.
Tsja, het is ook niet anders en je kunt ook maar beter positief blijven maar ik vind het wel knap van je!
Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Lang leve het klussen zullen we maar zeggen!
En dan de komende dagen weer een aantal Nod-ers! Spannende tijden!
Het is toch wel te hopen dat er weer wat glitters gestrooid gaan worden!
Ik leef mee, denk aan jullie en duim!!!!
Hier gaat alles heel goed. Ik voel me beter dan ik heb gedaan de afgelopen maanden.
Het is echt waar wat ze zeggen, na de 4e maand is het genieten geblazen.
Iedereen ziet het nu duidelijk en dat is heel erg leuk.
Ik durf nu ook alles aan want ik hoef niet meer bang te zijn dat ik er dik in lijk.
En....ik straal ook weer wat meer, ben niet meer zo moe, minder pukkeltjes.......kortom klaar voor de vakantie.
Nog 1,5 week dan gaan we lekker 16 dgn naar Sicilië, heel veel zin in!!!
Hoe is het eigenlijk met de rest van de meiden en de vakantieplannen?
Ik las wel dat (ik geloof dat het Wil was?!) iemand z'n kindje in 't buitenland ging maken! Goed plan!
Overmorgen hebben we de pretecho, ben echt de dagen aan 't aftellen, zó nieuwsgierig!!
Ik voel ons kindje nou echt al best goed, elke dag bijna wel. Dat is zo leuk en bijzonder.
We hebben gisteren besloten toch een andere kamer als babykamer in te gaan richten. Helemaal leuk, ik kan bijna niet wachten om te gaan beginnen.
Maar eerst weten wat 't wordt!
Zit al helemaal te fantaseren over de kleuren die ik wil gaan gebruiken.
Nou, ik ga eens even kijken of ik misschien al wat kan doen om iets lekkers op te tafel te zetten vanavond!
Hoe is het overigens met de andere zwangeren?! Hoe ver is iedereen nu?
Dikke kus voor jullie allemaal!!!
Prinses (19 wkn alweer!)