*** GLITTERCHICKS *** part one

heey

Hier gaat het prima!!!
Ik denk dat ik ga proberen te wachten met testen tot de 8ste..
en jullie(ellepel rossia en madootje)? a.s. donderdag jullie nod.... spannend he...
Zelf heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben. Heb helemaal nog geen zwangerschapskwaaltjes....
Alleen afgelopen maandag had ik de hele dat pijn in mijn rechter zij. leek een beetje op zij steek alleen dan wat lager.. heel vreemd volgens mij kan het geen eisprong zijn... of de ovutest klopt niet.

succes met wachten deze week!
en voor de rest succes met klussen deze week!

Tot snel
Liefs   Wil

heey

Hier gaat het prima!!!
Ik denk dat ik ga proberen te wachten met testen tot de 8ste..
en jullie(ellepel rossia en madootje)? a.s. donderdag jullie nod.... spannend he...
Zelf heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben. Heb helemaal nog geen zwangerschapskwaaltjes....
Alleen afgelopen maandag had ik de hele dat pijn in mijn rechter zij. leek een beetje op zij steek alleen dan wat lager.. heel vreemd volgens mij kan het geen eisprong zijn... of de ovutest klopt niet.

succes met wachten deze week!
en voor de rest succes met klussen deze week!

Tot snel
Liefs   Wil

Hoi meiden,

daar ben ik weer ff!!

Allereerst Go wat een dubbel gevoel geeft dit zeg. Enerzijds een opluchting dat het iig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was, maar niet minder k.. dat het toch mis is gegaan.
En waarom?! Daar kan ik me gewoon bijna boos om maken.
Waarom lukt het ons in 1x en moet jij zo'n pech hebben?! Ik vind 't maar wat oneerlijk!!!
Maar ik hoop dat je desondanks je geluk kunt vinden bij jullie kleine en grote man en blijft hopen op een 2e wondertje!
We duimen hier iig niet minder voor je!

En Melanie weer die RD's !! Bah bah bah bah!
Je klinkt er redelijk nuchter onder maar je zult geheid toch flink balen.
Tsja, het is ook niet anders en je kunt ook maar beter positief blijven maar ik vind het wel knap van je!
Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Lang leve het klussen zullen we maar zeggen!

En dan de komende dagen weer een aantal Nod-ers! Spannende tijden!
Het is toch wel te hopen dat er weer wat glitters gestrooid gaan worden!
Ik leef mee, denk aan jullie en duim!!!!

Hier gaat alles heel goed. Ik voel me beter dan ik heb gedaan de afgelopen maanden.
Het is echt waar wat ze zeggen, na de 4e maand is het genieten geblazen.
Iedereen ziet het nu duidelijk en dat is heel erg leuk.
Ik durf nu ook alles aan want ik hoef niet meer bang te zijn dat ik er dik in lijk.
En....ik straal ook weer wat meer, ben niet meer zo moe, minder pukkeltjes.......kortom klaar voor de vakantie.
Nog 1,5 week dan gaan we lekker 16 dgn naar Sicilië, heel veel zin in!!!
Hoe is het eigenlijk met de rest van de meiden en de vakantieplannen?
Ik las wel dat (ik geloof dat het Wil was?!) iemand z'n kindje in 't buitenland ging maken! Goed plan!

Overmorgen hebben we de pretecho, ben echt de dagen aan 't aftellen, zó nieuwsgierig!!
Ik voel ons kindje nou echt al best goed, elke dag bijna wel. Dat is zo leuk en bijzonder.
We hebben gisteren besloten toch een andere kamer als babykamer in te gaan richten. Helemaal leuk, ik kan bijna niet wachten om te gaan beginnen.
Maar eerst weten wat 't wordt!
Zit al helemaal te fantaseren over de kleuren die ik wil gaan gebruiken.

Nou, ik ga eens even kijken of ik misschien al wat kan doen om iets lekkers op te tafel te zetten vanavond!
Hoe is het overigens met de andere zwangeren?! Hoe ver is iedereen nu?

Dikke kus voor jullie allemaal!!!
Prinses (19 wkn alweer!)

Jeetje Prinses, je baby-prins(es?) is al bijna 25cm lang, volgens deze site! Wat gaat dat hard. Wat heerlijk dat je je nu beter voelt en echt kan genieten! Jij dus ook bijna met vakantie, lekker hoor! Ga je voorzichtig doen met de zon (ivm zwangerschapsmasker)? Of wordt het een culturele vakantie? Bij mij een zonvakantie, over 11 nachtjes ga ik weg, jeeeeeeeeh!

En de rest van onze zwangeren? Hoe ver zijn jullie???

Wil, ik ben trots op je! Dat je zo lang kunt wachten. Iemand van ons moet nu toch echt weer gaan strooien. Ik denk dat jij en Rossia de meeste kans maken. Misschien wel allebei

Hoewel ik bijna 100% zeker weet dat het met mij niks wordt deze ronde, krijg ik toch weer de kriebels: zou het misschien dan toch heel heel misschien dan? Muts dat ik ben, stom stresskippetje en forumverslaafde .

Denk dat het tijd wordt om me ergens anders op te richten. Heb een dvdtje Pilates gedownload, eens kijken of mn rug dat kan hebben.

Lieve meiden, geniet van de warme zondagavond!

Heey lieve meiden

Ik heb slecht nieuws.... helaas zijn de RD's bij mij vanmorgen gekomen.... echt balen... had nog best goede hoop omdat we met regelmaat geklusd hebben....
zal zo mijn nod aanpassen. Heb nu wel een cyclus van 30 dagen gehad, gelukkig niet meer zo heel lang als de vorige keer. Hopen dat dat 1 malig is geweest...

ellepel: Kan me die hoop goed voorstellen hoor, zolang je geen zekerheid hebt hou je dat toch! Sterkte met wachten!
Rossia en madootje hoe gaat het met jullie??

Prinses: Wat snel gaat de tijd toch! 19 weken!! Wat fijn dat je je nu zo goed voelt houden zo!! geniet ervan!

Hoe is het met de anderen?

Liefs Wil

NOD's!!!!

Madootje           04-06         5e ronde      

1e kindje
Rossia                      05-06             6e ronde       1e kindje
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje  
Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje
Wil                                 02-07           6e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008
Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009        

wachtbankje

haai!

jemig wat is het warm he??
gewoon niet meer lekker... klaag klaag... het is ook nooit goed he? hihi

wil!!! gatver de duivels gearriveerd!!! balen!! maar wel super dat t nu gewoon 30 dgn is geweest!

oghhh ellepel bijna op vakantie!! ben jarloers!!! wij gaan deze zomer niet weg...helaas.
wij gaan naar tuinnesie. lekker bezig in de tuin.

verder weinig nuttigs te melden hier. moet zo aan t werk.
oja en zit midden in de klusweek!

tot snel! xxx

hallo allemaal..

hopelijk genieten jullie heerlijk van het zonnetje... zit er voor mij niet echt in..
Lig met een goede griep in bed.. Echt ben in jaren niet zo slecht te pas geweest.. Vanmiddag afspraak bij de huisarts.. Vervelend..
helemaal nu je geen neusspray en zo mag gebruiken.. Hopelijk ben ik er snel vanaf..

ben nu onderhand bijna 12 weken rond.. Fijn hoor.. En vandaag over 3 mag ik weer naar de VK.. spannend..

verder gaat alles wel zijn gangetje.. op het griepje na..

tot gauw allemaal..
liefs mij

Terug
Bovenaan