*** GLITTERCHICKS *** part one

Hallo allemaal

grrr duivels in elk geval geen extreem lange menstuatie meer.

Veel beterschap met je griep uitgerekent met dit mooie weer heel vervelend.

Vandaag zijn we voor het eerst bij de verloskundige geweest.
We hebben helaas het hartje nog niet kunnen horen aangezien mijn hartslag behoorlijk in de weg zat heel irritant maar ja niks aan te doen.
De verloskundige denkt dat ik verder ben dan de laatste menstruatie volgens de berekening ben ik nu 9 week maar ze vermoed gezien de stand van mijn baarmoeder dat ik al 12 week ben, Omdat dit mijn 2e kindje is kan het ook zijn dat de baarmoeder wat sneller groeid maar dat zien we dus met zekerheid over 3 weken. Nog even afwachten dus. Mijn ijzer was wel wat aan de lage kant dus ook daarvoor nog even naar het ziekenhuis toe met alle andere bloedprikken die moeten gebeuren.

Voor de rest geen nieuws hier. Fijne dag nog allemaal.

Veel liefs Marije

wil, balen balen balen, wat jammer dat die stomme duivels zijn gekomen! Hou moed hoor.

monatoetje, leuk om weer wat van je te horen. Griep is natuurlijk niet leuk, ik hoorde al van meer mensen dat ze hem hadden.

Suus, lekker in je liefdesnest vakantie vieren, daar is toch niets mis mee! Nu hopen dat het deze keer wel echt zomer wordt in NL.

Ellepel en Rossia, hoe is ie? Houden jullie het nog uit? Ik ben vreselijk chagerijnig vandaag en dat heb ik meestal voordat ik ongi wordt, dus ik denk dat het niet raak is. Maar ja, wachten, wachten, wachten.

xx, Madootje

Oh Wil, shit zeg! Ik had ook goede hoop voor je . Ga je volgende keer weer ovutesten gebruiken? He verdorie, er moet wel weer met glitters gestrooid worden, had mn geld op jou en Rossia gezet. Nou, wuif die devils snel de deur uit en dan weer plezier maken!

Madootje, ik herken dat gevoel. Heb ik nu niet, maar mn borsten slinken steeds meer, dus ook ik weet wat me te wachten staat. Dus Rossia, alle hoop is op jou gevestigd!!!

Monatoet, beterschap! Heb je het eigenlijk al aan iedereen verteld? Of wacht je nog eventjes?

En  onze Marije is misschien gewoon langer zwanger, maar hoe kan dat nou? Je was die keer daarvoor toch gewoon ongesteld geworden? Zou natuurlijk wel fijn zijn 3 weken verder, toch?!

Nou Suus, als het weer goed blijft (hoewel, ik zie nu druppels) dan is een vakantie in tuinesie erg prettig!

Dikke kussen!

Meiden, meiden!

Wil, wat enorm kl#te dat je ongesteld bent geworden. Positief is dan weer dat het niet zo'n lange cyclus was. Nou even flink uithuilen! En daarna weer op voor een nieuwe ronde...

Marije, wat enorm balen om met dit weer griep te hebben. Ik hoor het alleen maar om me heen, dus goed uitzieken hoor! En misschien stiekem al 12 weken zwanger. Wat een feest. Ben benieuwd wat je definitieve uitgerekende datum wordt! Hou ons op de hoogte!

Madootje, spanning en sensatie. Ellepel je legt de druk wel hoog he! Nou we wachten rustig af, meer kunnen we toch echt niet doen... Ik voel me prima. Geen rare dingen, voel me gewoon gewoon. Ben benieuwd. Hoop het toch wel echt hoor deze maand!!

Tuinesie! Klink goed Suus, kun je daaro ook reizen naar toe boeken op basis van all inclusive?

Zo, ga even lekker mijn mandje in... Trusten!

Hey meiden,

Hier even een kort berichtje van mij.

Ik wilde jullie even het goede nieuws vertellen dat manlief samen met mij meteen wil doorgaan voor een 2e lieveling te maken. Niets wachten, gewoon doorgaan.
Zonde van de pogingen die je anders misloopt.

Manlief kwam er zelf mee, fijn he!!

Maar gericht klussen zit er bij ons niet in, heb geen idee wanneer ik vruchtbaar ben.

Mijn NOD weet ik nog niet, na de miskraam heb ik geen idee wanneer
mijn eisprong is.

Meiden die de duivels op bezoek hebben gehad, balen zeg.....

Princes, gaaf voor je dat je de kleine al voelt, en dat je over enige dagen gaat weten wat het gaat worden en hoe het eruit gaat zien, een beetje dan op een pretecho.
Succes en geniet van het moment !!!!!!!!!!!!

Meiden in de klustijd, succes !!!

NOD's!!!!

Madootje           04-06         5e ronde       1e kindje
Rossia                      05-06             6e ronde       1e kindje
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje  
Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje
Wil                                   02-07           6e ronde       1e kindje
Margot                   ?                         1e ronde       2e kindje  (na bbzw en miskraam)

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008
Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009        

wachtbankje

Go, wat fijn dat jullie er samen uit zijn en het weer gaan proberen! Nu snel je eisprong vinden.

Hier een red devil alert op dag 27, en nu is mn gemiddelde weer precies 28. Ronde 7 watch out, here I come!

Madootje, Rossia, zet m op!

NOD's!!!!

Madootje           04-06         5e ronde       1e kindje
Rossia                      05-06             6e ronde       1e kindje
Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje  
Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje
Ellepel                    01-07             7e ronde         1e kindje
Wil                                   02-07           6e ronde       1e kindje
Margot                   ?                         1e ronde       2e kindje  (na bbzw en miskraam)

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008
Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009        

wachtbankje

Go, dat zijn goede berichten! Ik wens je heel veel succes. Het is je gegunt dat het snel weer mag lukken en dat het goed gaat!!

Ellepel, just an alert of zijn ze echt ook gearriveerd! Dan is je gevoel goed geweest. Op naar een Spaanse baby!

Madootje hoe is het met jou??

Ik heb zelf het idee dat ik ook weer een ronde mee ga! Voel me niet anders dan anders, dus verwacht zelf gewoon ongesteld te worden. Maar wie weet! Hou jullie op de hoogte!

he...ellepel!! ook de duivels op bezoek!! dag 27 is op zich wel fijn.
en idd lekker een spaanse baby maken!! je ei is precies in de vakantie of niet!

rossia en madootje er moet deze maand toch iemand wat gaan strooien hoor!!!

go wat een fijn bericht van je! super van je mannetje zeg! dus gewoon maar gaan klussen en hopen dat je het snel weer op regel hebt!want ik heb wel eens gehoord dat je juist na een miskraam super vruchtbaar kan zijn! denk aan jullie!

hoe ist met de zwangere chicks? mona voel je je alweer wat beter? hoop t voor je hoor!
zetten jullie ook es wat dikke buiken foto's op hyves??hihi...
als ik iets mooi vind zijn t wel zwangere vrouwen!

jemig wat een weer he?? het onweerde me hier net toch!! en hard!!
hou ik niet zo van... en een regen?!
gisteravond niks geen regen gehad... nog tot  23 uur buiten gezeten.

ik zelf voel me op dit moment niet fijn...
mijn verstandskies die al een jaar of3 aan t zeuren is af en toe is nu heel erg aan t zeuren!!! kan mijn mond nog maar half open doen..zo stijf is mijn kaak!
heel toevallig moet ik morgen naar de tandarts..ben er eigenlijk best wel bang voor!!
heb nog nooit een verdoving in mijn mond gehad.. maar waarschijnlijk laat ie m nog wel ff zitten(hoop ik) deze pijn kan ik nog wel aan...hihi..

nou ga ff koffie drinken met mezelf! haha

xxx

Terug
Bovenaan