*** GLITTERCHICKS *** part one

He Judith, wat leuk om van je te horen! En glitters strooien is natuurlijk helemaal superduperlief!!! Ben ook heel benieuwd of je het geslacht wil weten, jullie hadden al namen toch? Sjors voor een meisje en ?? voor een jongen.  

Rossia, ik had mn NOD op de 4e gezet, maar als ik toch al dinsdag de 17e een eitje heb gehad, dan is inderdaad de 2e mn NOD. Misschien zelfs eerder, maar ik hou het lekker wat later.
Wil is ook de 2e aan de beurt. Dan Madootje en jij toch? En arme Suus is alleen, Melanie ook een beetje. Hoewel zij misschien toch nog met glitters kan gaan strooien, ik hoop het zo voor je Melanie!

Dus de 1e 'druk' voor glitters  ligt bij Wil en mij. Ik hoop dat ik (en Wil) jullie niet teleurstel, maar ik voel me niet anders dan anders. Dus ben bang van niet...maar goed, ik hou hoe dan ook hoop! Als ik iets graag wil dan krijg ik het ook! Mooie instelling voor zwanger worden, niet waar?!

Slaap lekker!

Dag lieve allemaal

tjong weer ff bij gelezen!! Word weer lekker druk gekletst!

ooooo melanie wat enorm

Hey Meiden,

Wil en Ellepel, ik hoor heel veel meiden, die zich niet anders dan anders voelden en juist toen zwanger waren. Hou goede moed hoor. Het tegendeel is pas bewezen als je ongesteld wordt!!

Hier gaat het goed, weinigs nieuws en zit in de wachtdagen. Gaat me best goed af. Ben harstikke druk voor de a.s. bruiloft van mijn broer. Moet nog zoveel geregeld worden PANIEK PANIEK!! Nog 1,5 week te gaan.... Daarnaast hebben we dit weekend van vrijdagavond tot zondagavond feest in het dorp, met allemaal leuke bekende artiesten, dus ik ga nog even een flink feestje bouwen en biertjes drinken nu het nog kan!!

Verder weinig nieuws en was eigenlijk benieuwd of de ongesteldheid van Melanie al heeft door gezet, maar nog geen nieuws dus..

Go, geen nieuws van jou is hopenlijk goed nieuws!

Liefs en dikke zoen Rossia!

Hey meiden,

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik het echt super lief vind van jullie dat jullie
zo voor me aan het duimen zijn.

Wat Rossia al zei, geen nieuws is goed nieuws.
Sorry dat ik deze week nog niet ben gekomen, maar ik had het zo druk.......

Ik ben vandaag precies 5 weken...vanavond heb ik vakantie.......3 weekjes.........

Volgende week vrijdag mag ik naar de gynocoloog voor een echo, hartje is dan nog niet te zien,   maar bij 6 weken kunnen ze wel zien of er iets zit in de baarmoeder.
Hopelijk wel, en dan goed uitrusten tijdens de vakantie.

Als ik dan terugkom, mag ik denk ik ook weer gewoon komen, dan ben ik 8 weekjes en kunnen we eventueel een hartje zien.

Maar goed, eerst volgende week eens afwachten en kijken of er iets te vinden is
in mijn baarmoeder. Dan kunnen we een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten en op vakantie gaan.
Dan hopelijk geen bloedingen krijgen, net als de laatste keer, want dan krijgen we echt een k*$#&te vakantie......

We wachten af, stapje voor stapje, zo voelt het echt.
En meiden, natuurlijk zijn we super blij, maar manlief en ik willen eerst maar eens zien of er iets te vinden is in de baarmoeder....

Ik ben wel regelmatig misselijk, niet overgeven, maar wel een misselijk gevoel.
Ook de moeheid houd aan...

Melanie, balen van de ongesteldheid. Maar ja, misschien heeft het niet doorgezet en is het een innestelingsbloeding??

Wil en Ellepel zitten in de wachtfase, 2 en 4 july, volgende week dus. Spannend.....

Rossia 8 july, ook voor jou is het wachten dus aangebroken....

En Suus 18 july las ik, dan komen de klusdagen eraan als ik het goed heb...
Je staat er inderdaad alleen bij....

Nou, de mail is langer geworden dan ik wilde, ik ben aan het werk, dus ga snel afsluiten..............doeiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiii  

Liefs, Go

Hey lieve meiden ,

vanacht is het idd losgebarsten bij mij. Boh vandaag heb ik best fikse buikpijn gehad. alleen dacht ik dat ik erg ongesteld zou zijn maar dat valt dan wel mee wazig zeg.

Nu maar op naar de 7 de ronde

liefst melanie

He Go, wat fijn dat je vakantie hebt. Eerst nog een weekje thuis begrijp ik? En dan hopelijk een onbezorgde en heerlijke vakantie met z'n 3tjes + rijstkorrel. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan, een ontspannende vakantie en wta geluk hebben jullie wel verdiend!

Melanie, grrrr stomme duivels! He, getver gewoon ontzettend balen weer voor je! Ze zeggen dat 7 een geluksgetal is, dus wie weet...

En voor Suus begint de sexyperiode bijna, fijn!

En Rossia heeft genoeg afleiding voor het huwelijk. Ben je er al uit wanneer je gaat testen en of je het gaat vertellen (ik ga van goed nieuws uit)?

En Wil en ik wachten rustig (soms) af, hopelijk mag ik over een weekje testen. Heb ze toch niet voor niks gekocht?!!

Go! Geniet van je vakantie! Lekker uitrusten is ook goed voor de rijskorrel inderdaad. Hoop dat je echt een goede vakantie heb!!

Melanie, balen, toch ongesteld geworden. Op naar ronde 7 dan maar!!

Ellepel, ben heel druk. Dit weekend is er in ons dorp ook drie dagen feest met allemaal leuke artiesten. Ik ga het er nog even goed van nemen, nu het nog kan!! Ik denk wel dat ik s'morgens de 7de ga testen. 1 dag te vroeg, maar wie weet. Ben er nog niet uit of ik het dan ook ga vertellen. Wat zou jij doen??

Hallo dames !

Zo ik ben een poosje niet geweeest. ik heb gister en zonet nog even weer bijgelezen.

ALEEREEES GO WAUW ZEG GEWELDIG dit keer blijft ie zitten omdat wi je het gunnen en omdat 3 keer scheprecht is en omdat ik dat vinden omdat het gewoon heel erg tijd voor jullie is om weer ouders te worden ! zo dat is e uit :p

potverdikkie voor de dames waar de duiels bij zijn doorgekomen grrrrrr.... heel stom !

ik las bij een aatal dames dat het dit weekend feest is in het dorp wij hebben hier in hetweekend ook feest gister was de assernachtdaar zijn we niet heen gewees en vanavond is het de tt nacht 1 groot feest dus heel assen staat bl van de motorrijders o moetik zeggen donorrijders~?! heel gezellig altijd de kleine slaapt ij zijn opa en oma dus wij kunnen vanavond lekker uit :p

Nou ff wat over de zwangerschap :p

het lijkt ofik per week steeds meer misselijk word en helaas hoort daar ook knuffelen met de wc pot bij grrr......
wij hebben van de week onze eerste echo gehad heel mooi om die kleine te zien.  
mijn uitgerekende datum blijft gewoon staan op 4 januari dus ik ben nu 12 wee en 5 dagen zwanger eindelijk uit de kritische  fese weg maar blijkbaar is mijn lichaam vergeten dat je je alleen de eeste 3 maand heel erg beroerd moet voelen :p  
Voor de rest gaat he goed. allemaal kleding al te klein dus moe s ochtends behoorlijk lang voor de kast staan voordat ik iets  vind wat nog past:p

Voor de dames die ook hyves hebben  er staan al  2 buikfoto's op waar je heel mooi op kunt zien hoe snel ik al gegroeid ben en ook de echo is natuurlijkte zien !  

Nou hier laat ik het even bij iedereen een fijn weekend en tot spreeks  

Veel liefs Marije  

Terug
Bovenaan