Gonal F + Ovitrelle

Hoi dames,
Hier nog geen inbreng over hoe dosis bepaald wordt. Ik ben in mijn eerste ronde bezig, echter kreeg ik toch geen gonal F maar meriofert, dus FSH en LH hormoon. Ik heb maandag mijn eerst echo en heb dan 7 dagen gespoten met 52.4 IE van de meriofert,  ben heeeeel benieuwd. Hopelijk ergens komende week IUI?
Ik heb deze week ook het nieuws gekregen dat een vriendin in eerste ronde zwanger is geraakt. Ze weet van mijn traject en is echt super lief. Niemand weet het nog behalve ik, zodat ik het even kan laten bezinken. Dus was wel even lastig, maar ben zo blij dat ze het zo naar mij brengt (en dat zij niet in dit traject komen). Er zijn dus een aantal vriendinnen die weten van onze kinderwens en onze ouders zijn nu ingelicht. Dacht misschien fijn voor jullie om te horen dat het mensen vertellen ook kan helpen om met zwangerschapsaankondigingen om te gaan. 

@claireee wat balen zeg. Hopelijk de volgende ronde wel een goede ronde! 
@frasseke spannend maandag! En wat fijn dat die vriendin het zo open en eerlijk heeft verteld. Natuurlijk wel moeilijk, maar liever zo dan het van anderen horen of veel later! 

Zoals al verteld vandaag echo om follikel te meten. En er zaten er genoeg, bijna te veel, gelukkig waren ze uiteindelijk niet groot genoeg, behalve 1!! Dus een mooie follikel van 18.5 a 19 mm staat klaar en ik mag vanavond ovitrille spuiten. Mogelijk groeit een van de kleinere (12, 13 en 14 mm) nog wel door en dan heb ik 2 eicellen. Hopelijk niet meer. Woensdag zal ik dan inseminatie hebben en dan 2 weken later bloedprikken om te kijken of ik zwanger ben??

@claire balen! Hopelijk kan je wel van je vakantie genieten.
@frasseke! Mooi zeg! Spannend! Ik vond de iui goed te doen.
@Ninna hoe is het met jou? Is het gelukt?

Hier goeie vakantie gehad maar gisteren negatief getest. Ik ben er echt even kapot van. Had toch wel veel hoop. Ik ben nu gestopt met progesteron tabletten en hoop nu snel ongesteld te worden zodat we verder kunnen.
We zijn aan het overwegen om verder te gaan in Duitsland omdat ze daar veel meer onderzoek doen en je dus veel gerichter kan behandelen. Alleen wordt niet volledig vergoed door de verzekering dus kost wel veel geld. Maar dit trek ik ook niet veel langer meer geloof ik. 
Wel moeilijke overweging hoor....

@frasseke spannend! 
@evol fijn dat je een goede vakantie heb gehad. En wat ontzettend balen dat de test negatief is! Misschien voor Duitsland dan kijken of het allemaal echt haalbaar is voor jullie ook qua afstand en financiën? Maar dat is dan ook weer een rollercoaster met behandelingen he ?
Na 3.5 jaar heb ik een positieve test in mijn handen. Eigenlijk 3 want ik kon het niet geloven en nu voelt het ook nog onwerkelijk. Over 4 weken een echo. Dus hopelijk mag het allemaal goed gaan en zijn! 

@Evol, wat jammer zeg, snap dat je het liefst weer snel doorwil.
@Ninna, jaa wat leuk!! Gefeliciteerd!! Was dit nu je eerste ronde injecties? In ieder geval lekker gaan genieten zo na die 3.5 jaar!!
En dankjewel meiden! Ik hoop een goeie IUI morgen (niet meer dan 2 grote follikels) en dan twee weken later goede bloeduitslag?

Hoi dames
Ik heb een vraagje, ik had woensdag IUI, ze had wat moeite met de katheter erin krijgen... maar verder allemaal wel goed gegaan. Maar checken ze vantevoren bij jullie nog de follikels? In de kliniek hadden ze dat wel gedaan, maar nu in het ziekenhuis was het gewoon meteen Inseminatie. Ik had het vooral verwacht omdat ik zoveel follikels klaar had staan dat ze wel even zouden checken. Ik vind het zelf niet zo erg, want als er 2 klaarstonden (of zelfs 3) had ik het alsnog prima gevonden. Maar had het gewoon een beetje verwacht.

Terug
Bovenaan