Grappige uitspraken....

Dochter is lekker bezig. Gisteravond zaten we foto's te bekijken van voor haar geboorte en ze vroeg waar zij was. Ik vertelde dat zij er nog niet was, maar dat papa en mama tijdens die vakantie besloten hadden dat ze graag een kindje wilde. Toen zei ze: En toen kwam ik aangelopen he?

(Nou dat koste wel wat meer moeite hoor!!!)
 
gistermorgen gaf ik haar(op haar advies)een broodje leverpastei het broodje was iets warm omdat t uit de vriezer in de magnetron geweest was ik zat al op een reactie te wachten dus keek ik vanuit mn ooghoeken naar haar en?...ja hoor "zeg nog is wat,wat is er met mn boterham gebeurt? Het proeft anders" haha ik lag in een deuk ze heeft m overigens niet opgegeten(wat de boer niet kent!) aldus lisa 3jaar 8 mnden
 
Mijn zoontje Dayden kan de J niet goed uitspreken. Vorige week was hij op zijn armpje aan het krabben, dus ik zeg tegen hem "Dayden, heb je jeuk?"

Zegt ie "ja mama, ikke heb heel erge neuk"



Ik kwam echt niet meer bij van het lachen!

Groetjes Leontine, mama van Dayden 2,5 jaar
 
Mijn zoontje is 2,5 jaar en kletst al aardig. Ook begint hij van die wijsneuzerige uitspraken te krijgen:

Hij was een beetje ondeugend en gooide al zijn puzzelstukjes op de vloer. Dus ik zeg "hee hou daar eens mee op ben je nou betoeterd". Nee zegt ie "ik ben niet betoeterd, mamma is betoeterd"......

Groetjes, Ink
 
Hallo,

Wat leuk joh al die uitspraken! Ik schrijf hier bijna nooit. Maar toch onze bijdrage hier ook.
Luca is nu 2 jr en 2mnd.
Hij zat van de week erg te kliederen met z'n yoghurt. Dus ik pakte het weg. Waarop Luca met een boze stem zei "hey mama zal ik es boos worden? Luca pap eten!"
En gisteren zat hij in bad met bad diertjes te spelen. Bij bijna alle diertjes spuit water uit de mond als je er in knijpt, maar eentje niet. Daarop zei Luca "batejije op, mama nieuwe indoen" Bij alles wat het niet doet denkt hij nu dat de baterijen op zijn.

groetjes Larissa
 
Deze is al weer van een maandje terug.

Dochter van 2 1/2 zit lekker te spelen en ik zit met baby op schoot. Ik probeer baby aan het lachen te krijgen en roep: Ik ga jouw voetjes opeten!!!!!
Hoor ik mijn oudste heel geschrokken roepen: Nee, mama niet doen!!!!
 
hallo,

mijn zoontje van 3  zit op de peuterspeelzaal ,Toen ze allemaal in de kring moesten zitten voor fruit en drinken zegt hij : nee hoor  ik hoef geen fruit ik ben al groot.!
 
wij waren vorige week op vakantie en bestelden eten voor onze dochter een pannekoek en wij aard en vlees de pannekoek kwam eerst omdat kinderen natuurlijk minder lang kunnen wachten ze sneed m in stukjes en keek papa aan vervolgens zegt ze heel droog"ja je zit op mn pannekoek te azen he nou jammer voor jou ik eet m helemaal zelf op" we plasten haast in de broek
 
Terug
Bovenaan