HALF JULI UITGEREKEND

Geboortekaartje hebben wij gisteren uitgekozen. Ik vond het erg lastig, want ik had bij geen één 'ja dat is hem!'. Helaas hebben we er precies één gekozen waarbij je er minstens 65 van moet bestellen... En zoveel hebben we er niet nodig.

Vluchttas nog niet klaar, dat gaan we dit weekend doen, net als de laatste dingen ophangen in de babykamer en het bed op klossen zetten.
Ik heb afgelopen werk wel vanalles in huis gehaald, dus we zijn er aardig klaar voor. Het voelt zo fijn om alle belangrijke dingen te hebben! (Nu net de co-sleeper en autostoeltje binnen.)

Hee SandraM! Welkom. Ik ben ook zo benieuwd wanneer dat moment komt dat ik tegen mijn vriend zeg, OK, we moeten gaan timen haha. Spannend allemaal. Is er een reden dat je een gesprek hebt over inleiden?
Gisteren weer m'n controle bij de VK. Alles was prima maar onze baby heeft besloten weer 'uit te dalen' haha. Komt wel goed hoop ik. Slik nu ook Omeprazol, wat een uitvinding. Voel me gelijk zoveel beter en kan weer van alles eten/drinken en ondernemen!
Ik wil iedereen alvast succes wensen met de week die ons te wachten staat volgende week!!! ????? Hou t koel dames!

Fijn he, omeprazol. Uitdalen? Hij lag ingedaald maar is er weer uit? En nu?
mijne ligt nu helemaal vast met zn hoofd in het bekken, dus denk dat dat bij mij niet meer kan gebeuren.
waar hebben jullie geboortekaartjes besteld? Wij willen ze zelf maken, maar de tijd begint te dringen...

Wat hebben jullie allemaal in de vluchtkoffer? Nog gouden tips? Neem je bv ook een handdoek mee? Wat voor eten?
kreeg van een vriendin de tip: AA drink. Vond ik wel een goede!

Inderdaad, dat zou ik ok graag willen weren wat betreft de vluchttas. Moet je nou bv het hele kraampakket meenemen (ik heb van zilverenkruis) en kopen jullie alles dubbel want veel heb je nu ook nog nodig van de artikelen? Zoals toiletspullen etc? Iemand een goed lijstje misschien die ik kan gaan afvinken? Dankjewel alvast :) 
AA drink goed idee Lepeltjelepeltje & wil je de kaartjes zelf ontwerpen via een site of echt op papier en dan langs een zaak gaan oid? 

Hey!
Hier ook “half” Juli uitgeteld (19-07-19) van onbekend geslacht.

spannend allemaal hoor. Vraag me toch echt af of het juni juli of augustus wordt, alles kan. Ook nauwelijks klachten momenteel kleintje is ook al ingedaald savonds met de hond uitlaten flink wat krampen. 

Terug
Bovenaan