Hallo allemaal,

Hier ook lachjes met geluid en ik hoor nu andere geluidjes ook. Leuk he, wat zijn ze al wijs in 2 maanden (tenminste hier bijna, nog 6 dagen).
Maar ook komt de eerste werkdag weer dichterbij. Ik moet er nog even niet aan denken, zeker omdat hij de fles nog niet pakt. Moeten jullie ook weer aan de slag? Marjan, jij woonde toch op een boerderij of niet? Ben ook nog best moe van de toch nog wel behoorlijk gebroken nachten. Elke doordeweekse ochtend om 7 uur op om mijn dochtertje op tijd op school te krijgen en s avonds soms ook nog tot laat bezig. Ik hoop dat dat de komende 4 weken nog wel gaat veranderen. Ik heb werk waar je erg je hoofd bij moet houden (audits) Dat werkt niet zo als je moe bent.





 
is zeker leuk zo die lachjes en geluiden.. Daphne is morgen al 13 weken, gaat erg snel..Woensdag ga ik weer beginnen met werken... was eerst nog full time, maar nu ga ik part time werken, op woensdag en op vrijdag. Ik werk in een kledingwinkel, vind het aan de ene kant wel weer leuk om te beginnen maar aan de andere kant ook weer niet. Leuk omdat je weer wat meer je sociale contacten krijgt..
 
Ja op een gegeven moment betrap je jezelf erop dat je de hele dag met zo'n hoog stemmetje babygebrabbel uitslaat ;-) Dan is het wel fijn om weer onder de grote-mensen te komen hihi.
Maar het is ook wennen en haasten en pittig. Ik ben blij dat ik nog een paar weekjes heb.
Hij wil ook de fles niet, dus dat is nog best een probleem
 
Mijn schoonouders hebben een boerderij Wenser, wij zelf niet.

Ik moet eind maart weer beginnen als verpleegkundige. ga 16 uur werken Maar moet er nu nog niet aan denken! maar goed misschien tegen die tijd wel.

Anna is nu bijna 8 weken en lacht ook, geluidjes krijgen we ook. Erg leuk, vind dat ze al zo groeit.

 
Ja wat gezellig he, dat terugpraten! Wat een geluidjes, ook al lachen met geluid. Helemaal leuk. Hidde is nu 10 weekjes. Afgelopen maandag prikjes gekeregen, en daarna heel veel geslapen. Sindsdien slaapt hij 's nachts ook door. Ik merk dat ik er nog aan moet wennen, want ik wordt om 5 uur gewoon wakker ;-)

Flesje is nog steeds een drama. We hebben al een intake op de creche gehad, volgende week dinsdagmorgen gaat ie wennen. Ze kennen het flesprobleem, ik hoop echt dat zij het kunnen oplossen! Anders wordt het lastig allemaal. Ik maak me er best wel zorgen om. . Ben elke ochtend minstens een uur aan het oefenen om 50 ml naar binnen te krijgen. Vandaag heb ik het maar een keer gelaten, want mijn dochtertje heeft ook vakantie en wil ook aandacht. Ze zit al 3 dagen 's morgens in het gekrijs en kan daar erg slecht tegen. Heerlijk om vandaag even gewoon de borst te geven en niet te strijden.


Nog maar even genieten en die laatste twee weken niet laten verpesten door het flesggedoe
Groet
 
Haaaa doorbraak in flesjesland. Gisteren heeft mijn man de hele ochtend en middag zitten oefenen. Hij heeft toen niet vele gedronken, maar wel een beetje. Toen ik thuis kwam probeerde ik het en donk ie 100 ml weg. Tenminste hij vond het moeilijk, maar deed het wel. 's Middags nog eens 50 ml gegeven en zo heeft ie het volgehouden tot het avondeten. Daarna flink inhalen, maar hij redt het dus wel. Vandaag weer 2 x een flesje aangeboden en daarna nog even aan de borst, de tweede keer. Hopelijk gaat t vanaf nu beter, het lijkt erop dat er een knopje om is gegaan. Nu alleen nog oefenen tot 3 x 100 a 120 ml per dag.
 
Hoe gaat het met jullie? Wat houden de kleintjes je bezig he? Internetten is ineens een luxe ;-)Hier alles goed, nog 1 week verlof en ik wil die week alleen maar GENIETEN!
Ohh wat zal ik mijn mannetje straks gaan missen. En ook het 's morgens met zijn allen kunnen opstaan en ontbijten en mijn dochter naar school brengen, op tijd avondeten enz. de 'ratrace' gaat weer beginnen. Gelukkig begint het voorjaar en komen er een hoop feestdagen aan. Dat maakt het weer iets dragelijker.
 
Wat fijn Wenser dat Hidde nu een beetje gewend raakt aan de fles...
Hier gaat ie best goed :). Ben inmiddels al 3 weken aan het werk, is toch wel weer leuk om aan de slag te zijn..Daphne is dan bij mijn moeder, die past op. Krijg ook meestal een foto geappt tussen de middag, erg handig die telefoons!!! Ben dan ook erg blij met de foto :)! HAHA...
Tis erg leuk die geluiden, kreeg van de week ook een giegeltje van haar, zo schattig! verder vertelt ze veel aan de mobile boven haar in de box en tegen een paar knuffels...
Geniet nog even van jullie verlof!!!
 
Terug
Bovenaan