Hallo allemaal,

Hallo dames,

ik hoop dat jullie het nieuwe jaar goed zijn begonnen. Wij in ieder geval wel. Op 1-1-2015 is onze dochter Anna geboren. Om 16.30, ze woog 3940 gram.

Marjan, gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Wenser: Daphne doet het goed, is inmiddels al bijna 7 weken en weegt al 4,1 kilo. Ze is steeds meer wakker en ligt al lekker met haar oogjes open en rond te kijken.. Met mij gaat het best goed eigenlijk (hoop dat het zo blijft zonder medicijnen), alleen ik merk wel dat ik meer dingen (zoals schoonmaken ed) rustig aan of in etappes moet doen..
Hoe gaat het met jullie en Hidde?
Voor iedereen nog de beste wensen!!! :)

Oh gefeliciteerd! Prachtige naam Anna!Hoe is het gegaan? Een goede bevalling gehad? Flinke meid hoor met 3940 gram! Zou het strippen dan geholpen hebben of zat daar teveel tussen?
THD: fijn dat het goed gaat. Dat je rustig aan moet doen is ook niet zo gek, na een bevalling. Even los van je bloeddruk natuurlijk. Jeetje gaat al hard met 7 weken.
Hidde doet het super, groeit, eet en slaapt goed. Hij is nu 2,5 wk en kijkt ook wat meer rond. Leuk is dat. Het kleine tere is er gauw af he?
Jullie ook de beste wensen! Maar wat kun je je meer wensen dan gezonde kindjes ;-)
groetjesWenser

De bevalling ging goed. Strippen heeft niet geholpen. De bevalling is ingeleid. En idd dat op 1 januari. Het ziekenhuis vond dat een goed idee en ik was er met 41 weken en 2 dagen echt helemaal aan toe. Vond zwanger zijn mooi, maar de laatste weken waren zwaar.

Bevalling zelf viel me achteraf niet tegen. de baarkruk was de oplossing voor mij. Op bed was niet geweldig, drie persweeen op de baarkruk en ze was er.

Anna doet het super, heel tevreden meisje.

Wat een verschil dan tussen onze kleintjes. Daphne met zeven weken 4 kilo, Anna zat eergister al weer op 3930. Maar super dat onze kleintjes het goed doen, daar gaat het allemaal om.
Net wat Wenser zegt, wat kun je meer wensen dan gezonde kindjes.

Groetjes!

Oh de baarkruk, dat had ik ook willen proberen, maar ik kreeg het op een gegeven moment niet meer voor elkaar om op te staan, vond liggen toen uiteindelijk wel best. Ik had ervoor 3 kwartier onder de douche gezeten (was lekker trouwens, hielp mij heel goed om te ontspannen en weeën op te vangen).
Hidde is met 4 weken al 4,5 kilo. Een kilo aangekomen tov zijn geboortegewicht. Hoeveel keer per dag en nacht voeden jullie/ geven jullie de fles? Ik heb m meestal om de 3 uur, soms een keer 4 uur ertussen. Overdag of nacht maakt niet uit, dat is hetzelfde.
Wel weer even pittig vind ik zo die eerste weken. Vooral ook het brengen en halen van de oudste, omdat ik nog last van mijn lage rug/bekken heb, en dan steeds met dat autostoeltje sjouwen en in- en uit de auto zetten. Ik merk echt dat ik fysiek nog kracht mis. Maar verder heerlijk hoor, want als zij op school zit, heb ik echt even rust en tijd voor de kleine.
Hebben jullie ook zoveel kraamvisite? Was het even vergeten na 4,5 jaar, maar dat is nog best een dingetje. Heel gezellig hoor om iedereen te zien, maar wel pittig en we moeten echt vrije tijd plannen met het gezin. De oudste vindt de visite maar niks ;-)

groetjesWenser

Hallo dames,

Ik ben 21jaar en bevallen van mijn 1ste kind.
Ik sprak ook in januari mamas ,ik was 1 januari uitgerekend maar ben 25 dec bevallen van een prachtige zoon nathaniel 2900gram
Ik dacht laat me ook hier komen kletsen want ben officieel een december mama
mijn kleine doet het goed hij drinkt goed en drinkt als laats 12 uur en pas 6 uur ochtend of soms 7 word hij wakker voor drinken kk geef zowel fles en borstvoeding.

Hodle bevalt er jullie mama zijn?

Happy die zo lang bezig is geweest om zwanger te worden??? of een andere Happy?
Gefeliciteerd met Nathaniel. Hele bijzondere naam, het lijkt wel bijbels, of niet? Noem je m bij zijn volledige naam of kort je het in de praktijk af? Mooi hoor! Is natuurlijk ook een kerstkindje, dus die verdient een bijzondere naam ;-)
Fijn dat je zulke goede nachten hebt. Hier vaak tussen 22.30 en 23.30 een voeding en dan rond 2.30 en 5.30 of 6 uur. Dus nog best veel. Ik geef alleen borstvoeding. Gelukkig gaat ie 's nachts wel slapen na de voeding, alleen na die laatste is is soms wakker. Ben heel blij dat ik nog even vrij ben.
Het mama zijn bevalt mij al 4,5 jaar goed, maar mamma van 2 kinderen bevalt mij ook goed. En het is ook pittig mama zijn. Soms wil ik de oudste wel eens achter het behang plakken en soms ben ik heel blij als ik de jongste even aan iemand anders kan geven (mijn man/moeder) zodat ik even alleen boodschappen kan doen ;-)Maar ik ben heel blij dat ik mama-van-2 mag zijn!
gr.Wenser

Heey. Wenser
nee ik ben een andere persoon :)

Ja het is inderdaad een bijbelse naam ik noem op zijn volledige naam of sgatje of baby of prins want ben nog niet uit over een bijnaam maar dat komt nog

En later zou ik ook nog een willen wnr nathaniel 3 jaar is ongeveer hah en mama zijn voelt ook geweldig ik ben een trotse jonge moeder we namen onze kleine mee boodschappen doen want vind het nog lastig als ik hem ff achter moet laten is dit zo gek?

Terug
Bovenaan