Oh de baarkruk, dat had ik ook willen proberen, maar ik kreeg het op een gegeven moment niet meer voor elkaar om op te staan, vond liggen toen uiteindelijk wel best. Ik had ervoor 3 kwartier onder de douche gezeten (was lekker trouwens, hielp mij heel goed om te ontspannen en weeën op te vangen).
Hidde is met 4 weken al 4,5 kilo. Een kilo aangekomen tov zijn geboortegewicht. Hoeveel keer per dag en nacht voeden jullie/ geven jullie de fles? Ik heb m meestal om de 3 uur, soms een keer 4 uur ertussen. Overdag of nacht maakt niet uit, dat is hetzelfde.
Wel weer even pittig vind ik zo die eerste weken. Vooral ook het brengen en halen van de oudste, omdat ik nog last van mijn lage rug/bekken heb, en dan steeds met dat autostoeltje sjouwen en in- en uit de auto zetten. Ik merk echt dat ik fysiek nog kracht mis. Maar verder heerlijk hoor, want als zij op school zit, heb ik echt even rust en tijd voor de kleine.
Hebben jullie ook zoveel kraamvisite? Was het even vergeten na 4,5 jaar, maar dat is nog best een dingetje. Heel gezellig hoor om iedereen te zien, maar wel pittig en we moeten echt vrije tijd plannen met het gezin. De oudste vindt de visite maar niks ;-)
groetjesWenser