Hallo allemaal,

Bloeddruk weer te hoog 160/90...Nu heb ik een hogere dosering van de bloeddrukverlagende tabletten en moet morgen middag weer terug om te kijken of ik op die hogere dosis reageer...Ben nu wel overgenomen door het ziekenhuis en het staat nu ook vast dat ik in het ziekenhuis beval, dat vind ik op zich wel een geruststellende gedachte.. Vanaf aankomende zaterdag gaat mijn zwangerschapsverlof in (zou eerst 1 november zijn)..

Spannend allemaal. Hopelijk slaat het aan. Wel een heerlijk idee dat je lekker vrij bent zo. Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Dat was vorige keer uiteindelijk ook nodig, dus dan ben je maar blij als je er al bent. En de begeleiding en nazorg vond ik prima toen. (Op 1 gyn na, die wilde mij veel te vroeg al een keizersnee geven, achteraf dus onnodig.).
Sterkte en houd ons op de hoogte. gr.Wenser

bloeddruk was goed gisteren :).. verder met de medicatie en volgende week woensdag weer terug voor controle..er werd gister wel gezegd dat de kleine waarschijnlijk ongeveer 2 weken eerder gehaald word, vanwege mijn bloeddruk.. Dat is nog eff afwachten...

Fijn om te horen. Hoeveel weken nu nog dan? Lijkt me bijzonder als je van te voren weet wanneer de kleine geboren wordt ;-) Maar alles voor de gezondheid van je kindje en jezelf natuurlijk!!!

Hallo allemaal,

Tijdje niet ingelogd en veel reacties gemist lees ik wel.

Anneloes, Ik hoop dat het allemaal goed gaat met de groei van de kleine, en dat je het nog een beetje vol kunt houden ondanks de maagpijn. Erg vervelend lijkt mij.

Hoe gaat het met de bloeddruk thd?

En Wenser nu alles klaar in het kamertje? Hoe gaat het met de groei van de kleine en je bekkenpijn?

Hier opzich alles goed. Doe nu op het werk 50% en heb bijna verlof. Daar ben ik wel blij om. Zorg werd te zwaar, ging met harde buiken naar huis. Maar nu ik minder en rustiger aandoe gaat het goed. Voel de kleine goed bewegen inmiddels. Met 31 weken een echo gehad. Wat groei betreft alles prima. Mijn controles waren ook goed. Dus ik was er zeer gelukkig mee.

Nu druk met dingetjes in het kamertje, begint wel een beetje te kriebelen allemaal :)

groeten Marjan

ben nu 34 weken met 37 of 38 weken word ik ingeleid (rond 17 of 24 november).. Morgen terug voor controle naar ziekenhuis, ben benieuwd...vandaag het idee dat ie weer wat aan de hoge kant is, maar we zullen zien. doe verder niets bijzonders in huis, hou me rustig...
Wenser en Anneloes, hoe gaat het met jullie??
Leuk he Marjan om met het kamertje bezig te zijn? Fijn dat het verder goed gaat :)....
Groetjes, thd

Hier ook alles goed. Wel zwaar, ook wel harde buiken en last van mijn bekken na een werkdag. Ik hoef gelukkig nog maar twee dagen per week naar werk en twee thuis. De thuisdagen slaap ik tussen de middag. De werkdagen zijn gewoon zwaar. Vrijdag heb ik een extra echo, met hopelijk goed nieuws over de groei. Vind het wel spannend.
Kamertje is klaar. Verder nog niks uitgepakt, gewassen of voorbereid. Daar heb ik de puf niet voor. Hopelijk krijg ik wat meer energie in mijn verlof.
Thd spannend, en wat gaat dat hard ineens. Marjan: goed dat je rustig aan kunt doen, volhouden!Gr.Wenser

Terug
Bovenaan