Hallo allemaal,

Ik heb vorige week dinsdag ook controle gehad, baby is gewoon op gewicht. Gelukkig.
Het heeft wel korte beentjes maar hoofd en buik zijn op groei.
Ik moet het wel rustig aan blijven doen.
Ze houden het wel goed in de gate, mocht het toch minder zijn de groei dan doen ze weer een echo.

Verders ligt onze baby in de stuitligging.
Maar aan gezien dit zwangerschap nr 4 is heeft onze baby ruimte genoeg.
Afgelopen maandag gewone controle maar nog steeds een stuitligging, nu volgende week terug om te kijken of hij gedraaid is en anders naar het zh voor een gesprek met de gynaecoloog

Inderdaad erg leuk om met het kamertje bezig te zijn. Moet ook alles nog wassen en hebben ook nog niet alles in huis, maar daar hebben we nog wel tijd voor. In mijn verlof maar aan de slag :)

Gisteren de dame gehad van de kraamzorg voor indicatie van de uren
enzo. Die gaf ook aan dat zij in principe voor rooming-in gaan. Nu
hebben wij alleen een ledikantje staan op de babykamer en geen apart wiegje. Hoe doen
jullie dat? Gaat de kleine op eigen kamer of slaapt hij/zij bij jullie op de kamer?

thd, wel speciaal dat je dan weet wanneer de kleine geboren wordt. Ik kan me er nog weinig bij voorstellen hoe dat allemaal gaat tegen die tijd rond de bevalling. Hoe was je controle gisteren?

Nog even dus Wenser en dan verlof. Hopen dat je dan inderdaad wat meer energie hebt. Je kunt dan misschien wel iets makkelijker rust nemen zonder je werk.

Fijn Anneloes dat de baby op gewicht was, hopen dat het goed blijft gaan!

Ha Marjan, wij nemen de baby de eerste 3 maanden op de kamer (of langer als dat nodig is). Met name vond ik dat bij de eerste fijn met voeden. Zo hup mijn bed in en hup weer terug het eigen bedje. We hebben een wieg geleend. Op Marktplaats vind je goedkope wiegjes, mocht je toch 'om' gaan.
Na 3 a 4 maanden vond ik het vorige keer wel genoeg. We hielden elkaar ook wel een beetje wakker toen, waardoor ik heel lang veel nachtvoedingen had. Toen ze over ging naar haar eigen kamertje, was dat meteen over en sliep ze van 12-6 ofzo.
Vandaag weer een groeiecho gehad. Kindje blijft klein, maar groeit wel door gelukkig. Het zit binnen de veilige marges. En wat zegt zo'n lijntje uiteindelijk... Maar wel goed dat ze het in de gaten houden.
Gr.

Fijn, Anneloes & Wenser, om te lezen dat julie kindje voldoende groeit en op gewicht is...
Mijn bloeddruk was acceptabel afgelopen woensdag, ben mooi zwanger met een tabletje zei de dokter.. Op zich wel fijn om te horen.. Aankomende donderdag terug voor controle: bloeddruk, ctg en urine en ik weet niet zeker of ik nog een groeiecho krijg (de vorige echo was goed)
Bij ons gaat de kleine op dr eigen kamertje.. Wij liggen er vlak bij, dus zijn er zo bij als er wat is..

Ik mag morgen weer terug naar de vk.

Kijken of de baby nog in stuitligging ligt. Zoja word ik doorverwezen naar het zh.

Vind het wel erg eng.
Gewoon omdat ik hier geen ervaring mee heb en zo veel enge verhalen hoor over draaien, weinig succes, vaginaal bevallen uiteindelijk eindige in een keizersnede
Dus denk aan mij dames!

Ik duim!!!!
Mocht ie niet gedraaid zijn: 40% van de draaipogingen slaagt, dus er is nog hoop. En daarnaast zijn er ook nog baby's die alsnog vlak voor de bevalling draaien, mijn schoonmoeder had dat ook bij mijn mans halfbroertje (1 dag van te voren!).
Laat je het weten vanmiddag?

groet en sterkte
Wenser

Hier wordt ook geduimd!

Hoop dat je goed nieuws hebt gehad bij de vk!!

Terug
Bovenaan