Hallo allemaal,

Rustigjes hier ;-)
Ik had gisteren eigenlijk mijn laatste werkdag. Maar mijn dochtertje had pseudokroep dus allemaal amper geslapen, en ik was zelf ook beroerd, dus ik moest thuis blijven. Wel wat gewerkt, maar moet van de week nog wat dingen afronden (thuis). Vandaag was mijn dochtertje ook nog thuis, maar wel opgeknapt gelukkig.
Gisteren kreeg ik volgens mij voorweeën, auw zeg. Dacht even: 'nee he, het is toch niet begonnen'? Maar gelukkig werd t snel weer rustig.
Ik doe nu rustig aan, want man wat ben ik moe. Ook door twee slechte nachten natuuurlijk. Hopen dat ik nog 5 weken de tijd heb om bij te komen.
@Anneloes: hoe is het?

Hoi dames.

Ik heb een roerig weekend gehad. Vrijdag wederom harde buiken en ben op advies in bad gaan liggen. Maar het werd erger en kreeg weeën.
Ben er uit gegaan en op bed gaan liggen maar het zakte niet. Weeën waren regelmatig
Heb om 23.00 de vk gebeld. En na onderzoek bleek ik al 2cm ontsluiting te hebben. Dus wij alles gepakt en naar het zk.
Daar aan de ctg en de weeën bleven zich melden.
We waren al geïnformeerd op alles wat met vroeggeboorte te maken zou hebben.
Maar 2 uur later zat ik nog op 2 cm.
Zr hebben mijn urine getest en ik bleek een blaasontsteking te hebben en dat zou de weeën veroorzaken. Antibiotica gekregen en toen de weeën weg waren mochten we naar huis. Dat was om 04.00

Heb nu nog meer harde buiken als voorheen.

Poe dat is spannend. De kleine houdt je wel bezig. Is de baby al wel gedraaid, of ook niet? Nou het zal nu vast toch niet lang meer duren met 2 cm ontsluiting. Ben je elke dag onder controle nu? Sterkte meis.

Baby was wel gedraaid.
Mss een combinatie van draaien, blaasontsteking en me zorgen maken dat de weeën triggerde.

Ben gewoon terug bij de vk onder controle. En hoef nu as maandag pas weer.

Ik heb echt geen idee of er nu meer kans is op eerder bevallen.

Jeetje Anneloes, dat klinkt idd als een heftig weekend! Hopen dat het nu een beetje rustig blijft. En de controles goed zijn. Buiten alle narigheid wel fijn dat de kleine gedraaid was. Sterkte ermee!

En Wenser klinkt bij jou ook niet echt fijn. Allemaal een beetje opgeknapt nu?

Rustig aan doen allemaal!!

Hier gaat alles prima. Buiten het maagzuur om hier geen klachten. Doe mooi rustig aan.

Ja hier weer opgeknapt en sinds vandaag echt officieel zwangerschapsverlof. Vorige week had ik vrij genomen, maar dat viel wel een beetje in het water. Gisteren de laatste werkzaamheden thuis afgerond, en dat was echt een last van mijn schouders. Nu kan ik echt gaan uitpakken, wassen en de laatste dingen kopen.
Rare gewaarwording, zo'n hele blanco dag voor je neus. Mijn dochtertje gaat op ma en di naar de BSO (kunnen we niet stop zetten, anders zijn we het plekje kwijt). Dus echt een hele dag voor mijzelf.
Vrijdag naar de verloskundige geweest, en het kindje lag goed en begon een beetje in te dalen. De kans dat het nog draait is niet zo groot.
Ben benieuwd hoe het met Anneloes gaat.
Gr.Wenser

Terug
Bovenaan