Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Manlief heeft een slaapzakje bij de kruidvat gekocht en een reserve boxkleed haha
het is straks winter he, dus moeten die kleintjes goed inpakken als we naar buiten gaan voor de eerste keer! Bibi hoe oud was jou baby toen je voor de eerste keer naar buiten ging? Heb iedereen al voorbereid dat kerst waarschijnllijk hier gevierd gaat worden aangezien ik dan misschien nog niet met zo'n kleintje naar buiten mag...........maar dan zit ik wel met de rommel haha erg he?! nee hoor iedereen zal wel meehelpen anders komen ze er gewoon niet in!!!!

liefs Daantje

Heeft iemand van jullie de box al staan? Ik wil hem van het weekend neer gaan zetten, zodat onze dochter er aan kan wennen dat die voor de BABY is hihi en we hebben ook een kat en die moet ook weer leren dat ze er NIET in mag!! Ben er toch niet te vroeg mee?? Word het ook weer wat echter he hahaha....
Kraamkado's ik vind het zo moeilijk, wij hebben al zoveel van de 1e!! Vooral veel speelgoed....Als het een jongen word wil ik véél kleren haha voor een meisje heb ik dozen vol, maar nieuw is natuurlijk ook  altijd leuk!!
Liefs Jess

we hebben de box al staan!!! eigenlijk hebben we hem in elkaar gezet om te kijken of er niets mee was en toen hebben we hem laten staan, was trouwens maar goed want er is een hoek van de lade af en een van de deurtjes van de kast van het kinderkamertje was ook beschadigd pffff dus zelfs de kinderstoel is al in elkaar gezet ach zolang het niet in de weg staat haha

liefs Daantje

Daan, ik mocht één van de laatste dagen van mijn kraamweek met mijn zoontje naar buiten, dus toen was hij een dag of 7 oud. Je mag tegenwoordig wel snel naar buiten, hoor, als je de kleine maar goed aankleed.
Bij ons staat de box wel al in de kamer, maar nog niet op zijn plek, ik ga hem morgen schoonmaken en goed neerzetten. Ook ons zoontje moet wennen dat dat voor de baby is. Ik heb er zo'n speelboog bij (staat nu even op de grond), maar daar was hij vandaag al niet bij weg te krijgen, hij vond het geweldig. Ik vind het zeker niet te vroeg, hoor. Over een paar weekjes heb je helemaal geen fut meer om hem in elkaar te zetten, hij kan maar klaarstaan

Bij onze dochter zijn we vanaf dag 3 naar buiten geweest, maar toen was het een hittegolf,   ze lag  buiten lekkerder in de schaduw, dan binnen in de box/bed/kinderwagen.
Je kunt eigenlijks altijd wel met de kleine naar buiten, als je het maar goed aankleed en beschermd. Maar de eerste tijd zijn we denk ik toch lekker veel binnen,    

De box neerzetten is inderdaad niet zo'n slecht idee, kan onze dochter er ook aan wennen. Volgens mij gaat ze het geweldig vinden..... haar pop moet nu al overal mee naar toe. Heb haar verteld dat ze zo op bed gaat, dus haar pop ligt al onder het dekentje met knuffel op de bank....

Groetjes Noah

Wij hebben de box ook al staan sinds twee weken, maarre ligt het nu aan ons, of zijn de boxkleden nou gewoon ietsje te groot voor de boxen van tegenwoordig? Welk boxkleed ik ook heb..ik moet de randjes iets opvouwen anders past het niet. raar.

Ik zal ook nog even langs de Zeeman of Wibra of whatever...in ieder geval ergens waar ze goedkope dekentjes hebben. Lekker warm

Ik heb nog de boxkleden van mijn eerste en die passen wel gewoon. Raar dat ze te groot zijn dan, zouden ze ze groter maken omdat ze misschien krimpen in de was ofzo ?!
Ja, Weekee, van die dekentjes ga je geen spijt krijgen, ze zijn super

Terug
Bovenaan