Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Weekee, ja hier ook een te groot boxkleed hoor, moeten de randjes ook opvouwen, hebben een reserve bij kruidvat en die past beter maar is niet zo aaibaar als die andere haha

liefs Daantje

Nou gelukkig maar, dan lgt het niet aan ons.

Mijn moeder zei al dat de boxen "vroeger" ook veel groter waren dan nu, omdat tegenwoordig baby's sneller buiten de box spelen.

Ha Dames,

Nou alles is zover gedaan hier! Zaterdag de keuken gedaan, de voorraadkast uitgeruimd en het washok schoongemaakt, heerlijk hoor! Was wel bekaf daarna haha
Hebben echt zoveel weggegooid weer, niet normaal wat je allemaal bewaard!

Enveloppen zijn geschreven!
Alleen moet ik nog klossen halen voor onder het bed, hebben jullie dit al gedaan of niet? merk nu wel dat ik minder goed uit bed kan stappen dus wordt tijd voor klossen!

Verder voel ik me vandaag weer wat beter, ben nog flink verkouden, maar lijkt niet zo erg door te zetten als vorige keer gelukkig maar want buikspieren hebben al genoeg te lijden haha en doen nu al zeer van het hoesten haha

Verder wil ik zelf de raamversiering gaan maken dus denk dat ik vanmiddag maar ga knutselen, het is er weer voor!

liefs daantje

Wat voor raamversiering maak je, Daan ? Vervelend dat je nog steeds verkouden bent, hopelijk gaat het nog over voor de bevalling. Wat gaat het nu hard, hè, voor je het weet zijn we mama.
Ik heb ook veel gedaan dit weekend, maar dat merk je goed. Heb er nog last van.
Morgen is mijn laatste werkdag (YES!) tot half 1 en dan probeer ik morgenmiddag de voorraadkast te doen. En dan zijn de grote dingen wel gedaan, dan ben ik er haast klaar voor

Terug
Bovenaan