Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Wat zijn jullie al lekker fanatiek Daantjuh  en Bibi..... hier ook al druk bezig, want tsja dit is al mijn eerste dag verlof.  Nog een kleine 6 weken te gaan. Een lijstje gemaakt met de grote dingen die ik nog wil doen. Als vriendlief zich geroepen voelt kan hij ook een puntje aanpakken....... Komende week is het eten wat de diepvries schaft, dan kan die tenminste nog een keertje ontdooit worden... hoog nodig. En kan ik, als de baby niet te vroeg komt, nog een paar ovenschotels in de diepvries zetten voor in de kraamweek.
Officieel mogen de kraamhulpen niet voor je koken en vriendlief is pas rond half 7 thuis. Als hij dan ook nog moet koken, dan heb ik de kast al leeg gesnaaid. . Onze vorige kraamhulp kookte altijd voor ons, maar daar ga ik nu maar niet van uit.

Kinderkamer is helemaal klaar en alles is gewassen, de box is al vollop in gebruik bij onze dochter (haar pop ligt erin en moet er  s'nachts ook in slapen met een dekentje..)

Ons boxkleed is trouwens ook "te groot" bibi, dit komt doordat ze de kleden iets groter maken dan nodig is. Als het kindje zich straks begint om te rollen, dan ligt het niet met de neus tegen de spijlen aan, maar rolt het door de opstaande randen weer terug. Althans zo zei de verkoopster het ons 3 jaar geleden, misschien ook wel een verkooppraatje. We hebben er zelf weinig van gemerkt. Onze dochter stond bij 6 maanden en liep bij bijna 9 . Ze was/is erg sterk met goede spiercontrole/motoriek.

Groetjes Noah

Gatsie ik was nog helemaal niet klaar met mijn bericht.

Daan: goed dat je het zegt. ik ga morgen ook maar even achter klossen aanbellen.

Noah: hmm goed idee van die overnschotels. De diepvroes moet bij ons ook nog....van het weekend misschien?? Zoveel tijd en toch tijd te weinig lijkt het haha.

Trouwens....hoeveel kaartjes versturen jullie ongeveer?

Nou, ik ben alleen fanatiek als ik zin en puf heb, hoor, haha. Ik wil de voorraadkast nog doen, omdat die nu overvol staat, ook met dingen die niet meer goed zijn, dat weet ik nu al. De box staat maar moet ik alleen nog schoonmaken.
Weekee, wij hebben 100 kaartjes besteld, best veel

@ weekee,

Wij hebben 70 kaartjes besteld. Zoveel hadden we bij onze dochter ook en dat was toen genoeg, dus neem ik aan dat het nu ook wel goed zal zijn.

Moet nog steeds de tekst voor de proefdruk doorgeven. Is ook wel een klusje voor deze week, hoef alleen het mailtje door te sturen. Als de proefdruk klaar is krijgen we de enveloppen  en kan ik beginnen met schrijven (nou eigenlijks door de printer halen..... .)

Groetjes Noah

Bibi: nou ja, als je toch zoveel mensen kent, dan is het wel van belang dat je genoeg kaartjes hebt.

Noah: 70 komt meer in de buurt van ons. Wij hebben 60 besteld...misschien een beetje te krap nu achteraf gezien, want we krijgen steeds meer van: oh...die moet ook een kaartje! Maar goed ik denk dat we met onze 60 aardig uitkomen. Ik hoef ook niet de hele wereld kaartjes te sturen en tegenwoordig met Hyves worden mensen ook wel op de hoogte gesteld van de geboorte van ons meisje.

Zitten jullie op hyves trouwens...ik heb nu Daan erop, maar verder?

Met hyves weet inderdaad meteen de hele buitenwereld het ook. Wel makkelijk, Zo hebben we het ook gedaan met te vertellen dat ik zwanger was...... Moest me binnen 2 uur melden in het ziekenhuis voor een opname, dus kon ik het berichtje nog snel zelf de wereld insturen (was toen 8 weken, maar familie en vrienden wisten het al ivm ziek zijn).
Als je een opname krijgt en je ligt op gynacologie/verloskunde is er weinig meer geheim te  houden .

Groetjes Noah (Jacqueline Veld)

Bibi, Ik heb mooi papier gekocht en ga daar de naam uitsnijden. Vond het leuk om het wat persoonlijk te maken dan zoiets te bestellen en wil geen ooievaar of bord in de tuin, we zijn er gisteren aan begonnen en wordt erg mooi hihi

Weekee, ja de klossen niet vergeten he haha

Wij hebben 100 kaartjes besteld.

Waren er nog meer vragen...........weet het niet meer haha het is me toch wat zeg.
oh ja Bibi geniet van je verlof!!!!!!!!!!!!!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan