Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

hoi hoi!

Bibi, fijn je laatste dag!   Vanaf morgen lekker op je eigen tempo je dingetjes doen en dan komt die voorraadkast ook wel

Daantjuh, wij hebben ook 100 geboortekaartjes besteld, wel wat veel maar er zijn altijd mensen die je kent die vragen of ze ook een kaartje mogen hebben he. De klossen moeten bijons ook komen hoor... nu begint mijn buik ook goed te groeien en ik merk dat t wel makkelijker zou zijn met uit bed komen ja..

Weekee, ik zit ook op Hyves, meld me maar aan als je wil.. Saskia van Dam uit Oss.

Trouwens, dat geldt voor iedereen hoor, als iemand me wil toevoegen ga je gang!

Ik zie dat jullie al ver zijn met alles poetsen enzo, t scheelt dat ik pas eind dec ben uitgerekend denk ik, heb voor mijn idee nog tijd zat om de diepvriezers, ramen en tuin achter te doen... wil dat ook op mijn gemakkie doen na 1 dec als ik ben uitgewerkt... maar wie weet heb ik er dan ook helemaal geen zin meer in hahahahaha

Saskia, ik heb je uitgenodigd op hyves gezellig!!!

ja idd 100 kaartjes zodat we er altijd extra hebben en natuurlijk voor in de fotoalbums bij opa en oma en voor haarzelf haha

hier gestreken en badkamer gedaan, manlief gaat zo klossen halen jippie nu nog even hulp inschakelen om ze er onder te zetten hihi wil ik dan ook weer meteen he?!

liefs daantje

ps Saskia jij hebt idd nog de tijd, maar die gaat snel hoor haha

Yes, eindelijk verlof, heerlijk. Nu gaat het voor mijn gevoel ook echt opschieten.
Ik heb wel een hyves account gehad, maar ik deed er eigenlijk helemaal niks mee en heb het dus weer verwijderd.
Ook wij hebben zoveel kaartjes besteld voor degene die we of vergeten zijn of die ook graag een kaartje willen. En ook nog voor zakelijke relaties.

Ja, ik zou er ook op bedacht zijn dat je daar dalijk geen zin meer in hebt, Sas.
Ik ga morgen de voorraadkast doen en strijken en dat is dan voor één dag denk ik wel weer genoeg.

Hoi hoi

Druk druk druk hier je kan merken dat steeds meer verlof krijgen haha!! Bibi hoe was je laatste werkdag?? Geniet van je verlof!!
Wij gaan donderdag de klossen halen moet ook wel want as maandag ben ik 37 wk...Verder donderdag ochtend 36 wk echo, joepie kunnen we weer ff gluren!!
Wij hebben ook 100 kaartjes bij Yara hadden we er 80 volgens mij en dat was wat krapjes.....Ik heb ze bijna allemaal geschreven...
daantjuh: leuk idee om zelf raamversiering te maken!!

Vriendlief wil zo'n ooievaar die tegen het raam aan vliegt dus dat doen we dan maar. Verder heb ik nijntje slingers met hoera jongen/meisje (die we niet gebruiken mag ik terug brengen..)

Ik zit trouwens ook op hyves Jessica de Wilde (,Middenmeer..)

Vandaag ook de bovenverdieping schoongemaakt gister beneden dus ben nu wel ff klaar (al vind/ verzin ik steeds wel weer wat nieuws..). Van het weekend de wagen opgemaakt en de due wagen schoongemaakt en klaargezet...Gang staat nu vol met wagens haha!

Ik ga ff bij Yara kijken ligt te huilen in bed, Ik ben zielig en ik ben verdrietig hoor ik door de babyfoon haha (mama is weer alleen thuis dan doet ze het bijna altijd...maf he)

Liefs!

Dat vergeet ik nou weer te schrijven, zeker een tof idee om die naam te maken op de raam, Daan. Niet zo standaard.
Mijn laatste dag, Jess, was redelijk rustig, het was een half dagje, maar ben wel wat langer gebleven om alles over te dragen. Ik heb ook nog wat kadootjes gehad en bloemen, want ik kom na mijn verlof niet meer terug, dus een definitief afscheid.
Mijn zoontje trekt overigens ook zijn trukendoos open, hoor, als ik alleen thuis ben. Dat hebben ze dan toch door, dan proberen ze meer.

Stop je helemaal met werken Bibi of heb je een andere baan?
Yara is nu 10 minuten beneden geweest en daarna weer op bed en nu zonder morren gaan slapen..beppie...Gelukkig is mijn vriend niet heel vaak weg alleen om te (zaal) voetballen (en dat is ook wel eens heel laat dan heeft ze het niet door en is er dus ook niks aan de hand...) of soms om te werken..
Ik ben ook zo benieuwd hoe het straks gaat als de baby er is, ik hoop niet dat ze elkaar wakker houden s'avonds haha..Ach we zien het wel weer komt helemaal goed!

Ja, het is inderdaad niet te hopen dat ze elkaar wakker maken en/of houden. Ik hoop dat alles soepeltjes verloopt, afwachten maar, we zullen zien.
Ik stop helemaal, tenminste ik ben begin dit jaar langzaamaan voor mezelf begonnen en dat wil ik volgend jaar doorzetten.

@Bibi; Spannend om voor jezelf te beginnen!! Wat doe je dan? En dan kan je lekker vanuit huis werken? Echt ideaal lijkt me dat..Nu mijn dochter wat ouder is breng ik haar iets makkelijker weg, maar dat ze zo klein was echt vreselijk vond ik dat terwijl ze bij de oma's is dus het gaat allemaal goed..Werkte eerst 3 dagen, nu 2 relaxt hoor..Yara huilde ook altijd de derde dag het was voor haar ook teveel nu met 2 dagen gaat het prima!

Even een vraagje hebben jullie ook (nog steeds) last van maagzuur?? Ik heb er de laatste 2 dagen echt vreselijke last van ik had het al maar dan hielp een rennie wel maar nu kan ik rennies slikken wat ik wil maar het helpt niet ...

Terug
Bovenaan