Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Bibi, verlof!!! enjoy enjoy!

Maagzuur, ja weer wat last van de laatste weken terwijl ik ergens las dat dit minder zou worden als de baby aan het indalen ging NOT!! bij mij werken Rennies nu juist wel en aan het begin van de zwangerschap niet........geloof dat je ook gaviscon mag zou je even aan apotheek moeten vragen misschien dat dit bij jou wel helpt!

Raamversiering is super!! Manlief heeft de letter is spiegelbeeld op het papier gedrukt dus even een kwestie van uitsnijden en klaar is het!
We hebben bij de Kruidvat roze slingers en ballonnen gehaald "Hoera een Meisje"   en de roze muisjes en beschuit staan klaar voor gebruik haha

Alleen een minpuntje (mannen) de klossen passen niet, ik loop al weken te roepen dat hij even de poten op moet meten, maar hij was er stellig van overtuigd dat het zou passen..........niet dus!!! ze mogen niet breder zijn dan 10x10 cm en die van ons zijn 10x15 ofzo haha dus worden bierkratjes maakt niet uit maar nu heb ik nog niets onder mijn bed en wordt wel nodig haha
Hij kreeg er van de thuiszorg een po bij haha, ok ik hoop natuurlijk gewoon naar de wc te kunnen, badkamer is net om de hoek vd slaapkamer maar je weet maar nooit he?

liefs Daantje

@ Jess
Hier ook nog steeds ontzettend last van maagzuur... heb nu medicatie omdat de slokdarm was aangetast (ook door het spugen hoor). Dit gaat de productie van maagzuur tegen, maar dat heb ik van de gyn gekregen. Gebruikte hiervoor Maalox, kun je gewoon bij de drogist halen en mag je ook gebruiken. Hielp bij mij wel goed.

@Daantjuh,
Wat leuk dat je zelf je sllingers hebt gemaakt!! Heb zowel blauwe als roze opgehaald bij de Xenos.
Ik moet nog steeds gaan vingerverven met onze dochter. Wil van die schilderdoekjes door haar laten vingerverven en daarna de letters van de naam erop plakken voor op de babykamer. De vorige keer dat met haar hebt gedaan, was het eindresultaat heel leuk..... zowel van het schilderijtje als van onze dochter. Daarna gooien we haar in bad om alle vingerverf er weer af te weken.

Groetjes Noah

Ha Noah, super leuk om te vingerverven met je dochter zo betrek je haar er echt bij en houd je er ook nog iets moois aan over voor de babykamer!
Heb je geaccepteerd op hyves trouwens, gezellig!
en als iemand dan even een paar dagen niet op het forum is kunnen we even spieken of er nieuws is he?! ben zo benieuwd wie de eerste gaat zijn en hoe het allemaal gaat!

liefs Daantje

Het gaat ook allemaal zo snel!! Ben eigenlijks elke dag ook wel op internet, maar kan me voorstellen dat ik daar de eerste dag nog geen zin in heb.... lig ik ook nog in het ziekenhuis, maar zal vriendlief wel vragen of hij even een berichtje namens mij wil plaatsen met foto als hem dat lukt. Ben ook heel benieuwd naar jullie verhalen en kindjes.

Klinkt misschien raar, maar ik heb ontzettend veel zin in de bevalling. Ben ook heel benieuwd hoe het deze keer zal zijn en natuurlijk ontzettend nieuwsgierig naar ons kleintje. Mag wel 3 weken eerder komen, maar dat hebben we niet voor het zeggen. Nu ging mijn eerste bevalling heel makkelijk en wil ik er deze keer wel wat langer over doen . Kan me alleen niet voorstellen dat als ik onze kleertjes zie, dat er straks een kindje inpast, ondanks dat we al een dochter hebben. Het is zo klein.

Groetjes Noah

Weet je wat het is met hyves, je hoeft zelf niet eens een berichtje te plaatsen, je belt je familie en vrienden dat je bevallen bent en de felicitaties komen binnen op hyves haha en dan weten we het ook he?!
Hier ook een paar hyvesvrienden die zwanger zijn........even tellen 4 volgens mij haha

liefs Daantje

Ik kijk ook uit naar de bevalling hoor haha alleen is dit mijin eerste dus geen idee wat me te verwachten staat. Maar gewoon dat je je kleintje daarna in je armen hebt en alles weer kan gaan eten/drinken.........

liefs daantje

@Jess : ik ben een webwinkel begonnen in woondecoratie enzo. Erg leuk om te doen en heerlijk vanuit huis inderdaad. Nu staat de boel op een laag pitje, dat begrijp je, maar vanaf februari of maart wil ik er weer mee doorgaan.

@Daan : Hoeveel beschuit en pakjes muisjes heb jij gehaald ? Ik liep net bij AH en toen dacht ik eraan om mee te nemen, maar ik wil eerst even kijken hoeveel we nodig denken te hebben.

Overigens heb ik totaal geen last van maagzuur, niet gehad ook. Gelukkig, want lekker is anders, volgens mij.

Oh, ja, Daan, dat vergeet ik steeds te vragen, welk merk fv heb jij gekozen ?

Ik heb trouwens ook wel zin in de bevalling, Noah, Niet dat ik het zo leuk vind, maar wel omdat ik dan mijn kleintje zie en van die dikke buik afben.
En ik hoop juist dat het wat korter duurt dan de vorige keer

Terug
Bovenaan