Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

2 pakken muisjes en 3 pakken beschuit, maar ik verwacht niet zo heel veel kraamvisite omdat we een borrel houden...........anders hebben we zo bijgehaald he?!

Ik heb gekozen voor Nutrilon hyppoallergene flesvoeding, het was eigenlijk beter dat ik bv zou gaan geven omdat ik nogal last heb van bronchitus maar dat zie ik gewoon niet zitten dus werd me dit aangeraden door de vk...........en schijnt zoiezo goed te zijn tegen krampjes enzo....ben benieuwd!

liefs Daantje

ps heeft jullie baby ook zo vaak de hik? hier echt zo'n 5 keer per dag, zielig hoor haha dan wordt ze af en toe lijkt het echt kwaad gaat ze trappen enzo.

Ja, bijgehaald is het zo, da's waar.
Hypoallergeen is dan inderdaad de beste optie. Ik geef wel bv, zoals je weet, maar ik ga ook wel een pak voeding halen, voor de zekerheid.

Ja, volgens mij is de hik hier ook vaak te vinden, dat is toch dat constante soort tik. Ik herken het eigenlijk niet zo, nooit beseft dat dat de hik was. Mijn eerste had dit niet vaak, vandaar.

Nou zin hebben in mijn bevalling is een groot woord, ik ben alleen heel benieuwd hoe het deze keer gaat, makkelijker of juist moeilijker, langer of korter, mag ik weer gewoon fijn thuis blijven of moet ik naar het ziekenhuis...Mijn vorige bevalling duurde 14 uur vanaf de 1e wee tot aan de geboorte, netjes dus...Maar fijn vond ik het niet haha maar wat ik wel vond is dat je helemaal geen besef vantijd hebt.. Dan zei mijn vriend ik ga de vk weer bellen dan zei ik die is nog maar net weg was het al 3 uur later hahaha..Echt totaal in mezelf gekeerd haha..

Ik heb één rol beschuit en 2 pakken muisjes (1 roze, 1 blauw) en een pak lange vingers voor de kids (vinden ze lekker met boter en muisjes). En inderdaad het is zo bijgehaald! Koop er denk ik nog wel ff een rol beschuit bij (zijn de kosten niet he haha)

Ik heb jullie trouwens geaccepteerd op hyves, gezellig!

Liefs Jessica

Daar heb je gelijk in, Jess, je hebt totaal geen besef van tijd. Ik begon 's ochtends om 5 uur en ineens was het 3 uur 's middags en kon ik naar het ziekenhuis. Je hebt er helemaal geen besef van. Sowieso van weinig dingen die om je heen gebeuren, inderdaad helemaal in jezelf gekeerd.

haha ik vind het zooooo zielig als ze de hik heeft haha maar goed is ook wel een grappig gevoel en je ziet het dus aan de buitenkant ook!

Ik hoorde laatst ergens dat je op het laatst, de papa bedoel ik het hartje van de baby kan horen kloppen van buitenaf..........iemand weleens geprobeerd, want dan zou dat bij mij met mijn achterliggende placenta toch goed moeten horen, nu gaat het wel met een wc rol en dat is voor Mark toch al heel speciaal..............

oh ja bevalling ging het over haha
hier staan de klossen onder het bed!!! is wel hoog nu haha maar wel fijn met uit bed gaan, erin is even wennen.........en moet tegen mijn schatje zeggen als de wekker gaat dat ie op moet passen want die snoozed altijd en dan zette hij altijd een hand op de grond hihi dat lukt nu niet, maar vannacht is ie niet uit bed gevallen gelukkig hihi

liefs Daantje

Jess en Saskia, ik heb jullie toegevoegd hoor!

Hahaha Daan, door jouw verhaal over die klossen durf ik ze er haast niet onder te zetten (we hebben ze gisteren gehaald en moeten vanavond maar eens kijken of ze wel onder ons bed kunnen) maar ik lach me dood als wij ook dat soort taferelen krijgen met de wekker haha.

Hier begint de spanning nu een beetje te komen hoor. ik ben niet bang voor de bevalling, maar ik ben wel benieuwd. Gewoon omdat het de eerste keer is voor mij en geen bevalling gelijk is.
Tuurlijk weet ik dat het pijn gaat doen, maar ik ben gewoon benieuwd hoe ik me erdoorheen sla en wat er allemaal staat te gebeuren die dag/nacht.

Gisteren ebn ik bij een oud-klasgenoot op visite geweest. Die heeft een bevalling van intotaal 2 uur gehad!!! lekker zou je zeggen, maar zij en haar dochter hadden door die supersnelle bevalling ook complicaties. De longetjes van haar dochter zaten nog vol met vocht (normaal wordt dit er voor het grootste gedeelte uitgeperst in het geboortekanaal, maar ja zij heeft daar maar erg kort gezeten) dus ja, zo zie je maar weer, een hele snelle bevalling is ook niet alles hoor.

Leuk om weer even zo'n klein mensje te zien en er dan bij stil te staan dat het over uiterlijk 6 weken bij ons toch ook zo ver is. En wat ben ik benieuwd naar die van jullie!

@ Daantje
Heb er wel van gehoord dat het zou moeten kunnen. Je hebt er ook van die speciale houten toeters voor. Bij mij ligt de placenta voor de 2e keer helemaal aan de voorkant dus we hebben het nog nooit geprobeert.
Weet nu wel hoe de kleine ligt met de rug en kont, dus we kunnen het proberen, misschien dat Jan iets hoort. Zo wel mooi/speciaal zijn!

Hier kunnen er geen klossen onder het bed. Heb een kraambed besteld en deze kan in de computerkamer staan beneden. Ben helaas verplicht om dat bed in huis te hebben door de kraamzorg, maar geen plek in de woonkamer. De box en de kerstboom hebben ook al een extra plekje nodig!

Kunnen jullie het voorstellen dat er zo'n klein babietje in je zit als je er eentje ziet? Ik vind het heel raar dat ik alweer bijna zover ben dat de kleine alweer geboren gaat worden, maar ben ontzettend nieuwsgierig!  

@Weekee,
Wat sneu voor je oud klasgenootje en haar kindje. Mijn bevalling duurde vanaf de weeën ook maar 2 uur, maar Zoë had nergens last van en ik ook niet. Niet uitgescheurd (2 hechtinkjes) en geen naweeën gehad.

Hoop zo dat jullie ook een goede bevalling hebben en ben ontzettend nieuwsgierig naar al die kleintjes die straks geboren gaan worden.

Liefs Noah

Zo vandaag 36 wk echo gehad, super hoor! ons kleintje ligt met het hoofdje supervast in mijn bekken (de pijn die ik de afgelopen dagen heb gehad is dus niks voor niks geweest wat ik al dacht)...Indalen heeft mij echt wel pijn gedaan...Verder zagen we ons kindje smakken met zijn mondje (en was dus aan het drinken). Ook schijnt het behoorlijk wat haar te hebben (dat ze dat zelfs op de echo kan zien?! ) dus ik haal maar een pot gel in huis hahaha...Er dwarrelden al vlokken huidssmeer door het vruchtwater (dan is je kindje toch al aardig "rijp" dacht ik???).. Schijnt weer niet een heel groot kindje te zijn denken ze zo tussen de 3200 en 3400 gram (onze 1e was 2920 gram  en 48cm)...Aan de hartslag te horen zou het een jongen kunnen zijn (de hartslag is dan meestal wat langzamer) maar kon ook een slapend meisje zijn (alhoewel die van mij volgens mij nooooooooooooit slaapt maar goed hahahaha)...maar we wachten vol spanning af want tjee spannend vind ik het wel worden. Vanaf maandag mag ik thuis bevallen (joepie 37 weken!!). Ben zoooooo benieuwd naar ons kleintje (met veel haar ...)

Liefs Jessica

Terug
Bovenaan