Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Hé Jessica,

Was zo te lezen een heerlijke echo om nog even te zien, mooi uitgebreid ook dat ze dat allemaal even bijlangs zijn geweest! En al een bos haar erop!! Leuk  dat ze dat al konden zien.  Had onze dochter bij de geboorte ook! Ze had toen gitzwart haar en leek de eerste weken echt een  halfbloedje....... Inmiddels heeft ze een  lichte huid  met heel licht blond  haar.

Als ik dit zo lees krijg ik ontzettend veel zin om onze kleine in de armen te houden en 20 keer elk plekje opnieuw te bekijken! Zo nieuwsgierig! Nog een paar weekjes wachten.

Liefs Noah

Jessica: oh wat mooi om te lezen! En wat zul je benieuwd zijn! Ja dat zijn we allemaal, maar nu nog meer! haha lachen om die pot gel van je hihi. Ik heb trouwens ook het idee dat ik niet zo'n heel groot kindje krijg, maar goed..je weet maar nooit.

Noah: gelukkig te horen dat jouw bevalling ook snel was en WEL goed verlopen is. Je krijgt toch wat van al die bevallingsverhalen he? Sommige schrikken me echt af!

Staat er nog wat leuks op de planning vandaag of gaan we allemaal weer poetsen? *zet "I want to break free" aan*

Je hoort inderdaad best veel griezelverhalen over bevallingen. Tijdens de eerste voelde ik de weeën niet en ben binnen 2 uur bevallen. Ik hoop er deze keer juist wat langer over te doen omdat we nog naar het ziekenhuis moeten, maar voor mijn eerste bevalling zou ik wel weer tekenen hoor, als het zo makkelijk kan gaan.
Het is natuurlijk niet iets wat je wekelijks er ff bij doet  en het voelt ook echt niet prettig (erin en veel prettiger als eruit ), maar het kan ook best goed gaan.

Ga zo lekker mijn kluskleren aantrekken, tafel en vloer bedekken met zeil/kranten, dochter in haar luier op de stoel zetten en met haar vingerverven.
Ik wil graag op de babykamer een rijtje schildersdoekjes neerhangen en daar dan de naam van de kleine op zetten. We hebben nog niets aan de muur hangen, dus vond dit wel leuk om te doen. Daarna kan ze zo door naar bad.... om alle vingerverf er weer af te weken....... zal ook haar haar nog even vastzetten, anders is dat straks ook groen!!

Liefs Noah

Jess, wat leuk die echo zeg, ben wel een beetje jaloers, krijgen hier geen echo meer ze doen alleen liggingsecho's als ze twijfelen of het kindje niet goed ligt en dat terwijl mijn schoonzusje die echo wel gewoon kreeg in hetzelfde ziekenhuis zonder enige twijfel.......ben er over begonnen maar krijg hem niet haha kon het proberen toch, haar is wel heel leuk he? hier dachten ze bij de pretecho ook haar te zien, kan niet wachten hoor!

pffff 2 uur doen over je bevalling en geen complicaties of niets..........ook geen naweeen? want dat hoor je vaak he? Ach we zien wel he?!

ik weer alweer niet wat er allemaal geschreven is sorry haha

liefs Daantje

Hoi Hoi

Jess, wat een leuke echo heb je gehad zeg! En je kon alles heel goed zien! Leuk!! Als er al veel vlokken in t vruchtwater rond drijven is je kindje bezig om zich klaar te maken voor de bevalling heb ik begrepen ja... Spannend!

Oh ja Weekee, ik ga niets doen vandaag haha alleen koken rond 17 uur......heb al boodschappen gedaan en manlief mag morgen wat klussen haha en poetsen want ik houd me even rustig heb wel erge last van mijn rug en bekken.............

en ik ga hier wachten tot je nieuws hebt.....

liefs

@ noah; Yara was bij haar geboorte ook donker..getint huidje bruine ogen en donkere haartjes. En wij zijn allebei blond en blauwe ogen Maar mijn schoonouders zijn ook donker (wb haar en ogen) dus echt vreemd vonden we het ook niet...Maar Yara is nu ook heel blond en ze heeft héle blauwe ogen...Wat kan een kindje dan veranderen he...

Vandaag mijn huis maar een beetje opgeruimd voor het weekend,...Er staat nu alleen nog een wasmand naar me te staren...Vanmiddag ein-de-lijk ff klossen halen (en een po moet ook heb ik de vorige keer niet nodig gehad maar goed...beter mee als om verlegen). Morgen verjaardag van mijn nichtje, altijd gezellig en zondag even helemaal niks...Vriendlief werkt vaak 6 dagen dus dan is het wel eens lekker om een dagje niks te moeten (zeker voor hem).. Jullie nog plannen??

Liefs Jessica

hoi Jess,

Van t weekend helemaal niks bijzonders doen... alleen op zaterdagavond even bij vrienden op visite.. Vorig weekend erg druk gehad en pfff, ben nu wel een beetje moe.

Zaterdag lekker een beetje op t gemakkie naar de markt, vin ik gezellig.. en daarna even de stad in en iets drinken op een verwarmd terrras

Terug
Bovenaan