Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Vriendlief is alleen zondags vrij (heeft door de week wel 2 papa-dagen), dus morgen is een "gewone" dag voor mij. Ben niet zoveel bijzonders van plan. Het huishouden een beetje bijwerken enz.

Heb vandaag weer eens wat voor mijzelf gedaan.... kan nu heerlijk. Zal ff kijken of ik het kan uploaden hierheen..volgens mij gaat het niet helemaal goed....Heb een overzichtje gemaakt met foto's van Zoë's eerste jaar. Even lekker prutsen op de computer.

Hmm de foto werkt voor mij niet. ik zie een vakje met een rood kruisje. Even weer proberen?

Ik heb vandaag na mijn bezoek aan de vk besloten om mijn haar nog even te laten knippen (voor de laatste keer voor de bevalling) pff het is nu wel een stuk korter, maar, zo zei de kapster ook, dat is wel makkelijker, want dan hoef je niet zo snel na de bevalling weer heen.

Ook vanavond heb ik er een soort relax avondje van gemaakt voor mezelf. lekker douchen en daarna smeren met creme-pjes etc. Heerlijk!

Morgen even de last minute babyspullen halen  (babyfoon etc) en daarna ga ik waarschijnlijk even bij een wedstrijd van mijn zusje kijken, die morgen in de buurt speelt. Manlief gaat even bij zijn ouders helpen om het terras erin te leggen. Zondag gaan we bij oud-buren op visite en dan vind ik het ook wel weer goed hoor. De vk zei dat ik veel moest rusten...nou dat doen we dan ook maar he?

Jeetje, ik ben er een dagje tussenuit en ik moet gelijk aardig wat bijlezen .
Wat leuk dat je dat allemaal kan zien op zo'n echo laat in de zwangerschap. Zou ik ook best leuk vinden, maar die krijg ik toch niet .
Is het vingerverven helemaal gelukt, Noah ? Leuk idee, hoor. Mijn zoontje is daar echt te baldadig voor, dan zit het waarschijnlijk zelfs op het plafond.
Goh, wat gaat het toch hard, als je dan leest dat de eersten van ons alweer bijna in de periode zitten dat ze thuis mogen bevallen. De tijd gaat echt dringen, de dagen vliegen nu voorbij, vind ik. Zo langzaam als het tot vorige week ging, zo snel gaat het nu.

Groetjes
Bibi

Heerlijk al die stukjes bijlezen! Leuk om te lezen hoe de zwangerschap bij jullie gaat en hoe jullie ermee omgaan.

Het vingerverven is goed gelukt!! Aan het einde waren de handjes, armpjes en buik ook groen. Tevens vlekken op het gezicht en in het haar..... Heb haar lekker in bad te weken gezet, kon ik mooi de was opvouwen, en toen was ze ook zo weer schoon!

Helaas is Zoë beter in vingerverven als ik in internet.... Heb de handleiding van het forum erbij gezocht, maar het lukt me niet.   Maar als het goed is en je klikt op de blauwe tekst, dan komt er een foto via hyves tevoorschijn, als dat wel wil....  Zal ook mijn achtergrond wel even aanpassen, want dan ziet ook degene die geen hyves heeft de foto zonder in te loggen (geloof ik)

foto van vingerverven

Liefs Noah

Nee, mij lukt het ook niet, jammer. Poeh, wat een drukke dag weer hier, morgen een verjaardag, dus nog even de laatste dingen halen, taart enzo. Maar het is zoooooooooo druk op zaterdag, vreselijk . Morgen is ook wel druk, maar wel leuk druk, dus dat is minder erg. En met het voordeel dat je gewoon thuis bent en iedereen toch wel meehelpt, omdat ik van niemand meer veel mag doen. Dat is dan wel weer lekker .

Hoi allemaal. een leuk weekend gehad? Bibi hoe was de verjaardag? heb je het een beetje vol kunnen houden?

Ik had vanochtend weer eens een schoonmaakwoede. Maar ik denk dat ik een beetje teveel gedaan heb (of misschien teveel vieze dampen heb ingeademd? lol) ik heb zo'n hoofdpijn nu. Dus ik ga straks lekker op de bank hangen de rest van de middag.

hoi hoi

Hier moet ik ook eens beginnen haha kom moeilijk op gang vandaag, wil even mijn bed verschonen enzo. tenminste in de was doen dan mag manlief het weer opmaken want dat wordt wel zwaar haha

Doe het maar lekker rustig aan Weekee! is moeilijk te bepalen vind ik wat teveeel is voor je lichaam vind het moeilijk om op tijd te stoppen, wil gewoon alles nog zelf doen, maar ja we zijn alweer 36 weken zwanger he? hihi klinkt leuk he? 36

liefs Daantje

Terug
Bovenaan