Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Ja irritant he? Wat ik dus heb is heeel veeeel energie......in mijn hoofd haha want ik wil vanalles doen en meestal heb ik dan een of twee dingen gedaan en ben ik bekaf, balen is dat als je lichaam gewoon niet meer mee wil werken......
maar goed manlief doet heel veel hier en daar ben ik wel blij mee hoor, gordijnen wassen bijv. dat heeft ie zaterdag gedaan, nu moeten eigenlijk de ramen ook nog  , schijnt erg cliche te zijn maar dat schijnen veel vrouwen nog te doen de dag van de bevalling....haha dus wacht ik nog even mee hihi

liefs daantje

Nog een weekje wachten daantje.... dan mag het bij jullie thuis komen.... Wat klinkt dat ontzettend dichtbij!
Heb voor mijzelf helemaal niet het gevoel dat het al zo snel zover is... ben nu 35wk, dus nog maar 2 weken en dan mag het. Spannend.

Ga nu echt lekker liggen en dan kijken we straks hier nog wel even weer.....

Liefs Noah

Hoi hoi

Gister heeft vriendlief   de klossen onder het bed gezet...Ik moet zowat met een trap mijn bed inklimmen wat is ie hoog zeg hahahaha...Onze dochter klimt nu via de nachtkastjes bij ons in bed (s'ochtends bij mama in bed tv kijken is standaard haha)..Ik ben vandaag 37 weken en mag vanaf nu thuis bevallen (lekker op tijd waren we dus met de klossen he haha..). Ook ik heb mijn huis weer even doorgewerkt, boven en beneden is weer schoon en ook nog wat was gedaan (maar dat is hier dagelijks geloof ik...). Kleine is voor zijn/haar doen erg rustig vandaag...stilte voor de storm??! Hahahaha...Heb mijn ramen nog niet gelapt dus zal wel niet hihi ..

Oooooh, wie weet Jessica, wie weet! haha

En tja, wij hebben net de klossen onder het bed gezet. We hebben een wedje ghemaakt wie eerder uit bed gaat vallen... al hopen we natuurlijk dat IK dat niet ben.  Maar allemachtig wat hoog! Ik moet gewoon een hupje maken voordat ik op bed lig...hoezo handiger? haha.

De verjaardag was leuk, maar erg druk. Gelukkig hoefde ik niet veel te doen, iedereen liep mee om te helpen.
Ik heb vandaag de box schoongemaakt, eindelijk. Geeft weer een lekker gevoel.
Mijn bed kan helaas niet op klossen, maar het moet wel nog een cm of 8 omhoog, dus er moet een extra matras op. Maar ja, waar haal je dat nou weer zo 1 2 3 vandaan ???
En anders maar een goedkoop matras kopen. Ik zou het anders niet weten.

@Bibi

Hier kun je gratis een kraambed huren. Dat is een heel simpel metalen frame  met zo'n plastic matras erop... Misschien een ideetje..

Matras op jullie bed leggen en het frame in het hok/garage/zolder neerzetten. Neemt niet zoveel ruimte in.  

Liefs Noah  

Da's een goeie, Noah. Nooit aan gedacht ! Huur je dat bij de thuiszorg ofzo ? Dat frame kan dan inderdaad wel de garage in voor die paar weekjes en misschien kan ik zelfs wel alleen het matras huren.
Bedankt voor de tip !

Terug
Bovenaan