We hebben de tekst voor ons kaartje nu ook uitgezocht, dus we zijn wat dat betreft compleet. Ik heb gebeld naar de drukker, en als ik langskom en de tekst en welk kaartje we willen doorgeef, heb ik de volgende dag de proefdruk al. Als ik de proefdruk inlever, bestellen ze de kaartjes en dan krijg ik na 2 dagen de enveloppen. Ik vond dat erg snel of is dat bij iedereen zo ?
Ben wel blij dat we dat nu ook in gang hebben gezet. Als ik de enveloppen heb, ga ik ze gelijk schrijven. Zijn jullie hier al mee begonnen ? (Als je de enveloppen al hebt dan tenminste hè, ) Vergeet overigens geen postzegels te halen en plak die gelijk op je enveloppen. Maar misschien is dit een overbodige tip en hadden jullie hier natuurlijk zelf ook al aan gedacht .
Ben wel blij dat we dat nu ook in gang hebben gezet. Als ik de enveloppen heb, ga ik ze gelijk schrijven. Zijn jullie hier al mee begonnen ? (Als je de enveloppen al hebt dan tenminste hè, ) Vergeet overigens geen postzegels te halen en plak die gelijk op je enveloppen. Maar misschien is dit een overbodige tip en hadden jullie hier natuurlijk zelf ook al aan gedacht .