Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

We hebben de tekst voor ons kaartje nu ook uitgezocht, dus we zijn wat dat betreft compleet. Ik heb gebeld naar de drukker, en als ik langskom en de tekst en welk kaartje we willen doorgeef, heb ik de volgende dag de proefdruk al. Als ik de proefdruk inlever, bestellen ze de kaartjes en dan krijg ik na 2 dagen de enveloppen. Ik vond dat erg snel of is dat bij iedereen zo ?
Ben wel blij dat we dat nu ook in gang hebben gezet. Als ik de enveloppen heb, ga ik ze gelijk schrijven. Zijn jullie hier al mee begonnen ? (Als je de enveloppen al hebt dan tenminste hè, ) Vergeet overigens geen postzegels te halen en plak die gelijk op je enveloppen. Maar misschien is dit een overbodige tip en hadden jullie hier natuurlijk zelf ook al aan gedacht .

hey meiden,

Ik wou dat ik al zo ver was haha, ben nog niet eens zeker over de namen. voor n meid wel maar voor n jongen echt nog niet helemaal.

Nog anderhalve week tot de verhuizing en dan .....hopelijk rust om alles goed te gaan regelen, ook die kaartjes haha. De postzegels zal ik niet vergeten dan bibi.  

Ik heb trouwens vandaag de eerste "babywas" gedraaid, haha. Mocht tijd worden.
Nu ik er eenmaal aan begonnen ben, heb ik ook wel zoiets van : ik moet het zo snel mogelijk afhebben. En morgen of zaterdag ga ik nog even kijken voor overgordijnen, we hebben wel een rolgordijn hangen, maar dat is toh wel erg kaal, dus dan toch nog maar even kijken. Dan laat ik ze wel maken, want ik zie het niet zitten om dat nog zelf te doen, hopelijk duurt dat niet te lang.

Groetjes
Bibi

Jippie, dat is idd slim gedacht van je haha. Daar gaan we voor, de decemberzegels hihi...heej als het gunstig valt he, kunnen we dan niet gelijk een kerst/geb kaartje maken? hahaha...zijn we gelijk daar ook vanaf pffffffffff

Ha Bibi, dat moet voor mij nog op tijd zijn die decemberzegels haha
Hier moet er ook nog een overgordijn komen, hebben ook alleen een rolgordijntje hangen, maar vind het zoooo moeilijk wat voor een gordijntje.......hebben alles vrij strak nu en met accesoires wat kleur erin gebracht, maar zullen we nu een gekleurd of een wit gordijntje pakken? moeilijk moeilijk, ja ik weet ook niet hoelang dat duurt als ze op maat gemaakt moeten worden, maar ik heb zoiets van er hangt al een verduisterd rolgordijntje dus geen haast!
leuk he die babywasjes, ben gisteren gaan strijken haha die kleine broekjes en rompertjes dan is het nog eens leuk om een wasmand weg te strijken!!!! en zo leuk om alles in de kast te hangen! Nu liggen hier alleen de hydrofieluiers enzo nog te drogen dus ook nog strijken dat is dan weer minder leuk he?! haha maar goed.

liefs Daantje

Terug
Bovenaan