Hallo zijn jullie er nog?

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:33:41'));

idd serieus.... maaruuhhh stuk voor stuk zijn jullie goede mama's
Momenten van twijfel, en dat anderen met de leuke momenten er vandoor gaan hebben we allemaal (weleens) je moet alleen voor jezelf nagaan of die momenten niet de overhand nemen.
Wat mij wél heeft geholpen is het feit dat je écht niet de enige bent die onzeker voelt,  en voor je gevoel niet stevig in je schoenen staat.
Die steun kan je heel goed bij elkaar zoeken en ik put daar kracht uit. (tja, sil kom je wéér op tafel )
Ik heb dat dus met Sil... ze heeft me zo onwijs geholpen, via mail vooral. Dingen die je niet 1,2,3 op een openbaar forum neerknalt zeg maar  hahaha, zij weet echt het achterste puntje van mijn tong.

Ja, inderdaad, die steun bij elkaar zoeken is zo goed.
Gewoon alleen al het feit dat je niet de enige bent zeg maar.
Dat maakt al een hele berg goed.
Gaaf is dat!

Maar Debby, ben jij dan al die tijd stiekum eigenlijk ook een onzekere mama?

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:36:33'));

Leuk dat jij (Debby) dat met Sil zo hebt. Is inderdaad supergoed. Issie en ik mailen ook wat dus ook erg fijn is. Geeft herkenning en erkenning. En je hebt er een fijne vriendin bij!

KlOPT!

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:36:33'));

Leuk dat jij (Debby) dat met Sil zo hebt. Is inderdaad supergoed. Issie en ik mailen ook wat dus ook erg fijn is. Geeft herkenning en erkenning. En je hebt er een fijne vriendin bij!

Precies!

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:36:40'));

Wordt er wéér over me geroddeld!

Dat gebeurt toch eigenlijk altijd! Je went er maar aan hoor.

Ook goedenavond Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:36:40'));

Wordt er wéér over me geroddeld!

Ja Sil, we kunnen er niets aan doen. Jij komt iedere keer op tafel.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:37:53'));

Maar Debby, ben jij dan al die tijd stiekum eigenlijk ook een onzekere mama?

Kan jij mij 1 mama noemen die dat nóóit is dan?? zeker bij een 1e kindje?? lijkt mij de normaalste zaak van de wereld... alleen de frequentie ervan moet je op letten.
En ik ging er dus ook té ver in, maar ik wordt goed geholpen

Terug
Bovenaan