A
Anoniem
Guest
Hoi Marloes!
Dat poetserige heb ik ook, pfff om zelf gek van te worden!!
Nou, eigenlijk meer het opruimerige. Ik kan geen (spuug)doekje zien liggen of het moet alweer opgeruimd worden en in een of ander kastje gelegd worden, en dat geldt eigenlijk voor alles wat ik vind rondslingeren. Tot grote ergenis van vriendlief want die kan natuurlijk niets meer terugvinden!!
Roy zijn prikjes. Zo zielig, ik heb meegehuild ook!!!
Hij ligt nu net weer in bedje, is eigenlijk de hele dag wakker geweest en wat jengelig. Om 20 uur net had ie wat verhoging, dus ik heb hem ook een zetpilletje gegeven en wat druppeltjes van VSM (speciaal voor verzachting na vaccinaties). Hij kon vandaag wel Ãn me kruipen, zo superknuffelig was ie, de arme schat.
Ik vond dat als mama natuurlijk niet erg!
Hij was overigens goed gegroeid, boven het gemiddelde!
(die indruk had ik al, zijn billetjes worden al behoorlijk dik, overal trouwens wel lekker babyvet en maatje 56 kon allang niet meer aan!!!)
Hij is nu 5,4 kilo en 60 cm!
Lekker knaapje dus.
En Stijn? Heb je zelf trouwens een weegschaal?
Ik heb er eentje te leen dus de kilo's wist ik stiekem al ;-)
Ik ga even weer film kijken, mijn moeder is hier vandaag gezellig op bezoek en we zitten achter een volle pot thee een film te kijken!
Maar kon het niet laten om even gauw mijn mail en dit forum te checken!
Welterusten alvast, tot gauw!!!
Dat poetserige heb ik ook, pfff om zelf gek van te worden!!
Nou, eigenlijk meer het opruimerige. Ik kan geen (spuug)doekje zien liggen of het moet alweer opgeruimd worden en in een of ander kastje gelegd worden, en dat geldt eigenlijk voor alles wat ik vind rondslingeren. Tot grote ergenis van vriendlief want die kan natuurlijk niets meer terugvinden!!
Roy zijn prikjes. Zo zielig, ik heb meegehuild ook!!!
Hij ligt nu net weer in bedje, is eigenlijk de hele dag wakker geweest en wat jengelig. Om 20 uur net had ie wat verhoging, dus ik heb hem ook een zetpilletje gegeven en wat druppeltjes van VSM (speciaal voor verzachting na vaccinaties). Hij kon vandaag wel Ãn me kruipen, zo superknuffelig was ie, de arme schat.
Ik vond dat als mama natuurlijk niet erg!
Hij was overigens goed gegroeid, boven het gemiddelde!
(die indruk had ik al, zijn billetjes worden al behoorlijk dik, overal trouwens wel lekker babyvet en maatje 56 kon allang niet meer aan!!!)
Hij is nu 5,4 kilo en 60 cm!
Lekker knaapje dus.
En Stijn? Heb je zelf trouwens een weegschaal?
Ik heb er eentje te leen dus de kilo's wist ik stiekem al ;-)
Ik ga even weer film kijken, mijn moeder is hier vandaag gezellig op bezoek en we zitten achter een volle pot thee een film te kijken!
Maar kon het niet laten om even gauw mijn mail en dit forum te checken!
Welterusten alvast, tot gauw!!!