HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hallo lieverds,

Hier was ik weer...ppfff, zaten we daar in die wachtkamer, afspraak om 16.00, werden we pas tegen 16.25 geholpen! Is altijd  zo als het spannend is! Maak er even een ego-berichtje van, dan kan ik het knippen en plakken, anders moet ik in alle topics hetzelfde verhaal typen!

Nou, we zijn een stapje verder. De huisarts viel mee moet ik zeggen, hij stelde mij heel veel vragen, over mijn cyclus, of die regelmatig was, hoelang ik ongesteld was, of ik dan veel buikpijn had, ik begon zelf over het temperaturen, want ik heb dat 4 maand bijgehouden, die wilde hij graag zien. (had ik niet bij me, kan ze morgen bij de assistente afgeven) Ik moet morgen bloed prikken, voor afwijkingen van de schildklier en bezinking en een chlamydia (hoe schrijf je dat?) test...maar heb al eens een soatest gehad in het begin van onze relatie (voor de zekerheid) en daar kwam niks uit. Maar hij wilde het nog even via een bloedtest doen, maar hij verwachtte dat daar niks uitkwam.
Toen ging hij naar vriendje...of hij rookte (eerste vraag, was vriendje al bang voor, antwoord was dus ja) of hij weleens liesbreuk enz. had gehad (of een trap in de ballen, zo vroeg hij dat echt, whaha!) en vriendje moet dus inderdaad zijn zaad inleveren. Morgenmiddag gaat hij naar het lab om alle materialen te halen (zei de dokter, volgens mij alleen een potje, maar goed!) en vrijdagochtend gaat hij het inleveren. Hij gaat op z'n werk zeggen dat hij moet bloed prikken, wilde niet eens de waarheid vertellen, flauw he! hihi!
Hij wilde het alleen in de badkamer doen, hij wilde geen hulp! Tja...dat moet hij weten, het lijkt mij al moeilijk genoeg. Verder vroeg hij ook nog of vriendje vaak een heel warm bad nam! Schijnt niet goed te zijn voor de kwaliteit van het zaad...maar hij zit bijna nooit in bad...dus dat zal het wel niet zijn!

Vrijdag over een week kan ik 's ochtends bellen voor de uitslag...spannend dus! We wachten af!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hey Joepie

Wat goed dat je die stap toch hebt gezet.
Zo te horen viel het nog reuze mee, niet?
Spannend hoor, nu krijg je in de loop van de tijd te horen of alles goed is.
Maar ik krijg wel de schrik van mijn leven, hoezo vroeg de HA of je vriend een liesbreuk heeft gehad??
Mijn man heeft toen ie baby was een DUBBELE liesbreuk gehad !!!!!
Zins ik je verhaal heb gelezen kan ik niet ophouden om er aan te denken.
Misschien duurde het daarom bij de 1e wat langer.
Heb nu wel een beetje angst, want als het nu inderdaad niet wil, weet ik zeker dat mijn man niet naar de ha gaat.
O, helpppppp
Sorry  Joepie voor mijn verhaal moest het even kwijt.

Happy wat goed zeg al weer een kilo !!!
Ben blij te horen dat het wat beter met je gaat.
Wanneer ga je voor het eerst heen ??

Meiden voor jullie een dikke kus ( vind dat het nou wel kan hihi)

Hey...

Mama, helemaal geen sorry!!! Niet alles draait om mij hier! Natuurlijk schrik je daarvan, zou ik ook doen...maar...helaas schijnt dat wel zo te zijn dat de man verminderd vruchtbaar of onvruchtbaar kan raken als je een liesbreuk hebt gehad als kind... Heb het ook even op google opgezocht, maar er staat bij dat de kans niet heel groot is dat er bij de operatie iets mis gaat! Er zouden beschadigingen aangebracht kunnen worden aan de zaadleiders?! Maar de man heeft er 2 en met 1 kun je ook zwanger raken!! Dus word niet gelijk heel ongerust, wacht het even af! En anders bel je de ha toch even en vraag je hoe dat zit, omdat je al wel een kindje hebt!?

Meiden, fijne avond en klets van je af hoor!

Liefs Joepie!

Hey

Ik had het inderdaad ook opgezocht op internet en er bestaat een kleine kans dat er tijdens de liesbreuk operatie iets wordt beschadigt maar de klans is gelukig heel klein !!
Ga er maar vanuit dat het niet zo is ( aangezien ons lekkere meisje hihi ) of dat het daardoor wat langer duurt.
Ik ga de ha niet bellen als hij zegt dat mijn mannetje wil controleren dan gaat hij echt niet heen, dus dat heeft geen zin.
Bedankt dat je even hebt meegezocht/

weltrusten Mama2006

Joepie, spannend he meis...nu afwachten !Er wordt iig aan gewerkt he lieverd ! Ik moet vliegen ben al te laat ! Fijne dag meiden !

Kusss happy

Hey lieve meiden

Ik moet even mijn ei kwijt (letterlijk en figuurlijk) !!
Ik ben zins mijn laatste ongi weer actief begonnen met "etos zwanger worden" pillen.
Elke dag 2 stuks.
Ik had daarvoor een cyclus van 29 dagen en de maand daarvoor ook.
Nu zit ik al op  DAG 16 en nog geen ei in zicht.
Waarschijnlijk ( aan de ovu testen te zien) dag 18 zaterdag, tel daar 15 dagen bij op en ik heb een cyclus van 33 ( als het niet later wordt ).
Nou las ik ergens anders dat en meid ook die pillen gebruikt en daardoor is  haar hele cyclus in de war gegooit.
Maar ik hoor ook verhalen dat meiden met die pillen snel zwanger zijn geworden.
Nu vraag ik mij af, zal het aan de pillen liggen of gewoon aan mijzelf??
Om daar achter te komen moet ik gewoon doorgaan met slikken.
Sorry meiden, ik baal er flink van ( en ook nog die liesbreuk van mijn man in mijn achterhoofd ).
Ik ben zelfs zo ver dat ik tegen een vriendin heb gezegt "ik hoop dat ik ooit nog zwanger mag worden, ook al duurt het jaren".
Jullie denken nu WAT ze is nog maar 5 maand bezig, ja dat klopt, maar ben gewoon de laaste paar dagen een beetje depri, komt wel weer goed

Liefs Mama2006

Hey meisjes...

Happy, hoe is het met je?!?! Weet je al wanneer je je eerste gesprek hebt? Weet niet precies of je nu naar een psycholoog gaat ofzo, maar je wilde toch praten over alles wat je mee had gemaakt?? En met het afvallen, gaat het lekker??
Hier gaat het super, alweer 8.1 kg eraf!

Mama, wat rot dat je je zo depri voelt. En wij denken helemaal niet dat je NOG maar 5 rondes ver bent, want ook dan kun je je rot voelen!!! En ik snap dat je een beetje onzeker bent over die liesbreuk, maar meid, er zijn er heel veel zwanger geworden terwijl hun man een liesbreuk heeft gehad! En over die pillen, ik heb er inderdaad ook vaak over nagedacht om die pillen te halen, omdat je vaak leest dat meiden er zwanger door zijn geraakt (zou ook wel een beetje toeval zijn, maar baadt het niet schaadt het niet!)
Jammer dat je nu je ei nog niet hebt gehad, maar misschien is het voor één keer, dat het wat langer is. En omdat je ovulatietesten gebruikt, weet je het wel, als je eht zonder had gedaan, dan was je misschien het klussen al aan het afbouwen en dan kwam je ei nog! Nu kun je wel op het goeie moment klussen!
Probeer er nog van te genieten, het komt vast wel goed!

Hier ook wat minder nieuws....Gister ging mijn vriendje naar het ziekenhuis om het potje op te halen enz. komt hij daar, zit dat dicht, vanwege de officiele opening (altijd zo!) Vraagt hij aan zo'n vrouw, wanneer hij terug kan komen, oh, kom morgenvroeg maar terug, dan word je dan geholpen...Ik nog een keer bellen, want op internet stond dat dat alleen op afspraak ging, oh zegt de telefoniste, als die mevrouw dat tegen je vriend heeft gezegd dan kan hij zich zo melden en dan wordt hij geholpen (niet letterlijk hoor, haha!)...Dus hij er vanmorgen tegen 7.45 heen...komt hij daar, zit het gewoon hartstikke vol!!!
Nu kan hij pas 29 okt. zijn zaad inleveren om 8.00 's morgens!!! GGRR...Onze omgeving heeft slecht zaad, hihi...zo druk is het!
Maar goed, 2 november heb ik mijn nieuwe NOD, dus ik hoop dat het allemaal niet nodig is en dat we dan lekker zwanger morgen zijn! En jullie erbij! haha!

Meiden, ik moet vanmiddag weer wegen, is vlak bij mijn ouders, dus ga daarna daar naartoe, vriendje komt ook na, blijven we slapen, morgen gaan vriendje bij mijn zus de tuin doen met een stel vrienden en morgenavond ga ik uit eten met mijn tantes, nichtjes en aangetrouwde nichtjes, en da's daar allemaal in de buurt, dus doen we dat mooi zo in 1x! Anders blijven we aan het heen en weer rijden!
Ben er dus zondag pas weer denk ik!! Tenzij ik morgen even bij mijn ouders op de computer kan!
Jullie zien het wel!

Fijn weekend iig!

Liefs Joepie

Meiden, wat rustig hier!!

Hoe is het met jullie?!?!?

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan