HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hoi meiden

Sorry heb soms geen zin om te schrijven, ik schrijf op het moment alleen hier nog!!
Goh al meer dan  8 kilo eraf, wat ontzettend goed Joepie .
Het dieet werkt volgens mij goed bij jouw.
Je ongi is zeker alweer voor bij of niet??
Wat ontzettend balen zeg, dat je vriend pas de 29 zijn zaad kan inleveren.
Maar net als jij zegt misschien is het dan hopelijk niet meer nodig haha!! ik hoop het.
En heb je het gezellig gehad gisteren??

En Happy ook druk aan de klus, onze datum komt weer dichterbij!!
Wanneer ga je voor het eerst heen?? (of wil je het daar niet over hebben??)
Ik lees wel eens mee bij dat andere topic, maar je klinkt in ieder geval een stuk vrolijker.

Nou hier even een update ik had gisteren een pos ovu test en vandaag weer ( vreemd heb ik nog nooit gehad ).
Heb nog geen last van kramp dus de eisprong is nog niet geweest.
Vandaag dag 18 dus mijn NOD datum schuift ook weer flink op, want ik denk dat mijn ei vandaag wel komt.
Mijn nieuwe NOD is dan 27 okt, dus een spannende datum voor ons allebei Happy !!

Liefs Mama2006

He meiden, daar ben ik dan.... he he...

helaas weer ongi geworden gisteren dus op naar ronde 10 alweer, natuurlijk balen, heb gisteren een verdrietige dag gehad, maar heb weer wat moed weten te vinden en we gaan ervoor... Moet de 3de dag van mijn menstruatie (na de doorbraak) naar de gyn, om te kijken of ik mag starten met clomid, natuurlijk spannend. De vorige ronde mocht ik nog starten ivm een cyste.. Hopelijk mag het nu wel ...

Ik ga ns ff alles lezen van jullie, zodat ik compleet op de hoogte ben van de gang van zaken... hihi...

Knuffs Esseltje

Hoi Esseltje

Leuk dat je er ook bij komt !!!
Hmmm ronde 10 dat ken ik van mijn vorige zwangerschap ( ben toen in ronde 10 zwanger geworden ).
Wat balen dat je weer ongi bent geworden.
Dus als het goed is moet je dins/woens naar de gyn??
Heb je geen eisprong ??
( sorry ik weet je geschiedenis niet, als je het er niet over wil hebben is ook goed hoor ).

Liefs Mama2006

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy
      28
    1e
    15e
  27 oktober

Mama2006
      28
     2e
     15e
   27 oktober

Esseltje

Zo even datum aangepast hihi

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2008 14:53:16'));

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy
      28
    1e
    15e
  27 oktober

Mama2006
      28
     2e
      5e
   27 oktober

Esseltje

OOOOOeps er stond nog een 1 voor de 5, het is de 5e ronde, dom dom !!

Zo even datum aangepast hihi

Hey meiden

Hebben jullie dat ook wel eens, dat jullie man/vriend totaal niet meewerkt !!!
Zit nu even met tranen op de bank .
Een paar uur geleden mijn eisprong gehad en we gingen nu op bed.
Gaat ie liggen direct met zijn rug naar me toe  ga ik bij hem liggen zegt ie "ik ben moe".
Nou ja zeg, ik zei tegen hem dat hij wel een beetje moest meewerken, zei hij "het kan morgen ook wel".
Nou dan is het mooi te laat, begon ie te lachen.
GVD ik koop ovu testen en spul om elke x een blaasonsteking te verhelpen ( die ik krijg van het klussen ) en pillen voor zwangerworden en nu is er weer een maand voorbij !!!
Weer voor niks...
Meiden ik heb het helemaal gehad zo, en zie wel wat de komen de maand brengt.
Zit er haast over na te denken om het er maar bij te laten zitten  ( maar ja de drang naar een 2e kindje is groot ).
Misschien als ik volgende maand in de goede periode zit denk ik wel weer anders....

Sorry meiden maar ben erg verdrietig dat er weer een maand weg is.
Mannen.......

Liefs Mama2006

Hoi meiden,

Sorry sorry sorry......heb net als mama ook ff geen zin om te schrijven. Bij de babes ook alleen s ochtends ff. Ga weer proberen om actiever mee te kletsen hoor ! Joepie, hoe is het met het afvallen meis ? Je hebt toch weer gewogen ? Wat een gedoe zeg bij dat ziekenhuis....ach er lopen er zoveel he. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend maar dat is het niet he ! Mama, je zit niet lekker in je vel he meis........rustig aan hoor ! Herken je wel hoor...wij hebben op een gegeven moment ook gezegd, laat die hele kinderwens maar ! Heb ook maar 2x geklust...gewoon echt ff geen zin, mn hoofd staat er niet naar. Wil me gewoon weer goed voelen......merk bij jou ook echt dat je het ff zat bent...en tja mannen....zucht pfffffff. Esseltje, wat jammer meid dt je ongi bent geworden...je bent ook alweer een aardig tijdje bezig he pffffff. Gezellie dat je er ook bent ! Ik met zo mn bloeddruk meten en heb 20 oktober mn eerste afspraak...kijk er echt naar uit ! Eindelijk kan ik alle shit er eens uitgoooien ! Meisjes, tot laterssss

fijne dag, knufffff happy

Nou meiden, wat een rust ! De kogel is door de kerk. Moet het zwanger worden op een laag pitje zetten........mn bloeddruk was weer omhoog...heb nu medicijnen om wat rusitger te worden en om te slapen omdat ik s nachts lig te piekeren. Gisteren toen ik dit hoorde baalde ik enorm maar, nu na een nacht heerlijk slapen zie ik in dat dit echt ff belangrijker is. Zat in een soort van cirkel.....sliepo niet, ging dan piekeren, overdag kapot en dan zag ik het helemaal niet meer zitten ! Gaat nu wel beter, nu ik het geaccepteerd heb !!! Hoe is tie met jullie meiden ? Ik ga stoppen want de kapster komt zo.....

Fijne dag, knuf happy

Terug
Bovenaan