A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Sorry heb soms geen zin om te schrijven, ik schrijf op het moment alleen hier nog!!
Goh al meer dan 8 kilo eraf, wat ontzettend goed Joepie .
Het dieet werkt volgens mij goed bij jouw.
Je ongi is zeker alweer voor bij of niet??
Wat ontzettend balen zeg, dat je vriend pas de 29 zijn zaad kan inleveren.
Maar net als jij zegt misschien is het dan hopelijk niet meer nodig haha!! ik hoop het.
En heb je het gezellig gehad gisteren??
En Happy ook druk aan de klus, onze datum komt weer dichterbij!!
Wanneer ga je voor het eerst heen?? (of wil je het daar niet over hebben??)
Ik lees wel eens mee bij dat andere topic, maar je klinkt in ieder geval een stuk vrolijker.
Nou hier even een update ik had gisteren een pos ovu test en vandaag weer ( vreemd heb ik nog nooit gehad ).
Heb nog geen last van kramp dus de eisprong is nog niet geweest.
Vandaag dag 18 dus mijn NOD datum schuift ook weer flink op, want ik denk dat mijn ei vandaag wel komt.
Mijn nieuwe NOD is dan 27 okt, dus een spannende datum voor ons allebei Happy !!
Liefs Mama2006
Sorry heb soms geen zin om te schrijven, ik schrijf op het moment alleen hier nog!!
Goh al meer dan 8 kilo eraf, wat ontzettend goed Joepie .
Het dieet werkt volgens mij goed bij jouw.
Je ongi is zeker alweer voor bij of niet??
Wat ontzettend balen zeg, dat je vriend pas de 29 zijn zaad kan inleveren.
Maar net als jij zegt misschien is het dan hopelijk niet meer nodig haha!! ik hoop het.
En heb je het gezellig gehad gisteren??
En Happy ook druk aan de klus, onze datum komt weer dichterbij!!
Wanneer ga je voor het eerst heen?? (of wil je het daar niet over hebben??)
Ik lees wel eens mee bij dat andere topic, maar je klinkt in ieder geval een stuk vrolijker.
Nou hier even een update ik had gisteren een pos ovu test en vandaag weer ( vreemd heb ik nog nooit gehad ).
Heb nog geen last van kramp dus de eisprong is nog niet geweest.
Vandaag dag 18 dus mijn NOD datum schuift ook weer flink op, want ik denk dat mijn ei vandaag wel komt.
Mijn nieuwe NOD is dan 27 okt, dus een spannende datum voor ons allebei Happy !!
Liefs Mama2006