HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hey meiden,

Daar was ik ook weer...'t is ook niet zo gek dat het rustig is, want iedereen zit natuurlijk in een wachtperiode...ik op mijn eisprong, jullie op je NOD...
Esseltje, wat fijn dat je er ook bij bent! Jij hebt ook weer een klotenperiode achter de rug he? Ik hoop zo voor je dat die cyste weg is en dat je met de clomid kunt beginnen!!
Ik duim voor je!

Mama, wat vervelend dat je mannetje niet mee werkt...dan kan ik me voorstellen dat je daar heel boos en verdrietig van wordt. En natuurlijk kun je niet zomaar je 2e kinderwens aan de kant zetten, dat is een gevoel en dat is heel sterk. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!

Happy, wat ben je sterk zeg! Wat een moedige reactie en beslissing van je! Maar misschien is dit juist wel de stap die je nodig hebt...vaak zeggen ze ook dat stress enz. niet goed is als je zwanger wilt worden en dat het juist een zwangerschap kan belemmeren. Dus wie weet wat er gebeurt straks. maar eerst maar eens zorgen dat je eruit komt! Ik wens je heel veel sterkte en je blijft toch wel lekker kletsen hier he?

Hier dus geen nieuws...ja, nog één dagje werken en dan heb ik herfstvakantie! Heerlijk!! Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag van mijn bloedprikken...ben benieuwd!
Ik ga weer aan het werk, dan heb ik het mooi rustig in de vakantie!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Hoi meiden

Happy is inderdaad misschien wel goed om zwanger worden op een laag pitje te zetten.
En werken de medicijnen ?? slaap je goed ??
Ik vind het heel knap dat je een pauze neemt en hulp het gezocht, daar is lef voor nodig !!

Joepie wij zijn er al uit gekomen.
Mijn man vroeg gisteren wat er was ( was natuurlijk boos ) ik hem uitgelegt hoe of wat.
Hij wist niet dat een ei maar 12 uur leeft, en zei dat ik de volgende x duidelijker  moest aangeven, want  hij is een man en dat hij geen stille hinst snapt hahaha...
Hij had spijt en zou de volgende x meer meewerken.
Ben benieuwd naar de uitslag vrijdag !!

Esseltje al bij gelezen haha???

Mijn dochter gaat morgen voor het 1e x naar de peuterspeelzaal, spannend !!!
BEn benieuwd hoe ze het doet, ik denk wel goed...

Liefs mama2006

Hey meiden, bedankt voor jullie lieve woorden....het si wel vreemd om nu te lezen over klussen en nod e.d. maar, voelt aan de andere kant ook wel goed ! Blijf wel gewoon kletsen hoor ! Joepie, spannend he vrijdag...ben benieuwd joh.......mama, mannen he pffff, gelukkig is het nu uitgesproken en snapt hij het nu wat meer ! Spannende dag voor jullie dus morgen...zeker voor je meisje !! Joepie, heeeeerlijk trouwens herfstvakantie in het vooruitzicht...jij hebt natuurlijk heel veel vakantie.....meiden fijen dag, mijn werkweek begint vandaag weer !

Liefs happy

Lieve lieve meiden,

Hier ben ik weer even, Joepie kent het verhaal al.. maar wil dit toch nog even aan jullie kenbaar maken, want ik zit helemaal in de zenuwen..

Nu heb ik afgelopen zaterdag wat rozige afscheiding gehad, stelde niet veel voor, en ik dacht meteen dat ik dus ongi was geworden, omdat ik dat wel vaker heb gehad, alleen op dat 24 ofzo van mijn cyclus. Zaterdag was dag 29. Zondag was mijn afscheiding weer helemaal normaal tot op heden, ik zit inmiddels op dag 34 van mijn cyclus en ben dus 6 dagen over tijd. Ik ben er verder goed aan alleen wat slecht geslapen (van de spanning denk ik), het enige wat mij en mijn vriend opvallen is dat ik de hele tijd stijvere tepels heb, ook als ik het warm heb, hihi... en dat mijn borsten groter zijn geworden (ze zijn ook pijnlijk, maar goed dat heb ik altijd na de eisprong).. Ik heb zojuist een zwangerschapstest gekocht, om morgenvroeg te testen... erg spannend hoor...

Wie weet hebben de kaarsjes geholpen en zijn ze verhoord.   hihi...

Ik ben in al die 9 rondes nog nooit zo lang overtijd geweest, normaal is het altijd 28 dagen, 1x was ik 2 dagen later, maar verder mooi op de 28e dag of ietsjes eerder...

Ik word stapelgek... ga zo maar ns boodschapjes doen, om even afleiding te hebben...

Nou lieve meiden, ik hou jullie natuurlijk helemaal op de hoogte...

Heel veel liefs Esseltje

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy
      28
    1e
    15e
  27 oktober

Mama2006
      28
     2e
      5e
   27 oktober

Esseltje
       30
       1e        9e  
11 oktober

Joepie, meid ik weet niet hoe dit ding hierboven werkt, maar zou jij deze kunnen aanpassen... thanks.

Liefs Esseltje

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
   2 november

Happy
      28
    1e
    15e
  27 oktober

Mama2006
      28
     2e
      5e
   27 oktober

Esseltje
      30
    1e
      9e
  11 oktober

Esseltje!!!Meid, wat spannend voor je! Ik duim echt dat morgenvroeg je test hartstikke positief is!! Meld je het heel vroeg even, want wil het zo snel mogelijk weten, haha!

Mama, wat fijn dat het is opgelost! En wat lief dat je mannetje zo reageerde! Mannen houden dat ook niet allemaal bij enz, dus hij kon het ook niet weten, haha! Die interesseren zich er niet zo voor! Maar wel lief dat hij dan zo mee wil werken de volgende keer!

Happy, nog 4 dagen en dan kan je lekker van je af kletsen!! Hoe voel je je nu nadat je echt hebt besloten om je kinderwens even van je af te zetten?
Dringt het al een beetje tot je door? Ik vind je een hele sterke meid hoor! En heel goed dat je eerst voor jezelf kiest! Zet hem op!

Hier gaat het lekker, ben kapot, maarrrrr....heb HERFSTVAKANTIE!!! Oh, wat een lekker gevoel! Mijn vriendje is ook een weekje vrij volg. week! Gezellig hoor!
We gaan onze hal opknappen, want onze hond is toen hij pup was een beetje los gegaan daar...plintjes kapot gebeten enz...dus dat moet even weer opgeknapt worden! Morgen kan ik bellen voor de uitslag van mijn bloed en wil ook even een ander ziekenhuis in de buurt bellen om te vragen of het ook mogelijk is om daar het zaad in te leveren...Dit weekend m'n eisprong...merk het al aan de afscheiding...het is wat meer en ook wat transparanter...Druk aan de klus maar weer!

Meiden, ik ga lekker genieten! Essel, hou ons op de hoogte!

Liefs Joepie

Hoi meiden

Ooooo Esseltje wat spannend !!!!!
Het klinkt veel belovend, ik hoop en duim voor je.
Ben benieuwd, ik ga morgen direct kijken.

Joepie de uitslag morgen, eindelijk wat antwoorden !!!
Lekker de hele week vakantie met zijn 2en.
En dan maar klussen en klussen hahaha....

Happy kan me voorstellen dat het raar is...
Ben wel blij dat je hier blijft kletsen, gezellig !!!

Hier is ook wat vreemds aan de hand, ik heb 1,5 dag vor de eisprong nog wel geklust dus op zich wel een mini kansje om zwanger te zijn.
Nu heb ik al vanaf zondag ( eisprong ) last van mijn borsten en goed last ook !!
Normaal heb ik dat ook alleen dan 1,5 tot 1 week voor mijn ongi, en nu dus direct al.
Nou ja zal wel weer wat nieuws van mij lichaam zijn, heb voor de rest geen kwaaltjes.
Zal wel niks zijn, bah ik haat wachten !!!

Liefs Mama2006

Ha meiden

Ik heb vanmorgen gebeld, mijn bloed was goed!!! De uitslag van chlamydia was nog niet binnen, maar omdat ik aan het begin van onze relatie ook een soatest heb gedaan, heeft de assistente even aan de dokter gevraagd en ik hoefde me geen zorgen te maken, want dan kwam daar bijna zeker ook niks uit!
Kreeg van mijn vriendje net een smsje, wat fijn dat het niet bij jou ligt...hihi...ik stuurde al terug, er kan nog van alles mis zijn hier hoor!! De lieverd!

Heb ook naar een ander ziekenhuis gebeld, maar daar kon het pas 4 november, dus dan is 29 oktober nog best wel op tijd, hihi! We wachten daar maar op!

Essel, lekker geslapen vannacht?! Kun je het bevatten?

Mama, spannend hoor, je hebt maar één keertje nodig zeg ik altijd!!!

Happy, hoe is het met je?!

Ik ga me maar eens aankleden. Mijn zus gaat volgende week haar huis weer in, na alles verandert te hebben (zus + exzwager zijn uit elkaar)  wilde als verrassing een konijn  kopen met hok en al! Wilde ze ook graag, maar ze weet niet dat als ze vanmiddag hier komt dat hij er al staat! Heb gister hok enz gekocht en vandaag kon ik een mooi dwerg hangoorkonijntje ophalen!
Ze gaat mee naar Marco Borsato en omdat ze bij mij in de buurt werkt, gaat ze niet eerst helemaal naar huis! Dan komt ze hier en dan tadaaaaaaaa....hihi!

Fijne dag!!!
Liefs Joepie

Terug
Bovenaan