A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Daar was ik ook weer...'t is ook niet zo gek dat het rustig is, want iedereen zit natuurlijk in een wachtperiode...ik op mijn eisprong, jullie op je NOD...
Esseltje, wat fijn dat je er ook bij bent! Jij hebt ook weer een klotenperiode achter de rug he? Ik hoop zo voor je dat die cyste weg is en dat je met de clomid kunt beginnen!!
Ik duim voor je!
Mama, wat vervelend dat je mannetje niet mee werkt...dan kan ik me voorstellen dat je daar heel boos en verdrietig van wordt. En natuurlijk kun je niet zomaar je 2e kinderwens aan de kant zetten, dat is een gevoel en dat is heel sterk. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
Happy, wat ben je sterk zeg! Wat een moedige reactie en beslissing van je! Maar misschien is dit juist wel de stap die je nodig hebt...vaak zeggen ze ook dat stress enz. niet goed is als je zwanger wilt worden en dat het juist een zwangerschap kan belemmeren. Dus wie weet wat er gebeurt straks. maar eerst maar eens zorgen dat je eruit komt! Ik wens je heel veel sterkte en je blijft toch wel lekker kletsen hier he?
Hier dus geen nieuws...ja, nog één dagje werken en dan heb ik herfstvakantie! Heerlijk!! Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag van mijn bloedprikken...ben benieuwd!
Ik ga weer aan het werk, dan heb ik het mooi rustig in de vakantie!
Fijne dag!
Liefs Joepie