Ha lieve meiden!
Happy, je hoeft je echt niet te verontschuldigen. Ik kan het me heel goed voorstellen, want ook al is het belangrijk dat je aan jezelf denkt, de kinderwens blijft natuurlijk heel sterkt. En dan is het ook moeilijk om hier te komen. Als je het aan kunt, dan zou ik het heel gezellig vinden als je af en toe nog eens komt kletsen, maar eerst aan jezelf denken! Morgen is het zover! Kijk je er al een beetje naar uit?
Kom je nog even vertellen hoe het geweest is?!?!
Essel, ben zo ontzettend blij voor jullie! Volgens mij is het heel moeilijk te bevatten of niet?! Zit nu iedereen die het van ons weet, jouw verhaal te vertellen, omdat jij de burger moed geeft! En als ik het vertel dan schieten de tranen weer in m'n ogen! Vind het zo'n prachtig verhaal, hihi!
Heb je het al aan mensen verteld?!
Mama2006, hoe is het met jouw kwaaltjes??? Je moet nog een weekje wachten he?! Spannend hoor! Heb je nog steeds zoveel last van je borsten?? Ik hoop voor je dat je deze maand ook met goed nieuws komt!
Hier gaat alles z'n gangetje! Marco was geweldig, maar heel anders dan z'n vorige concert! Die vond ik ietsjes meer indruk maken! Maar toch een supermooie avond gehad! Vind het liedje Dochters zo mooi van hem! Zoooooo ontroerend!!
Ik wil dat ook kunnen zingen voor mijn dochtertje (wil ook wel 3 jongetjes hoor, haha, ALS ik maar een kindje krijg ooit!)
Heb dit weekend mijn eisprong (gehad), maar weet niet zo goed wanneer...heb vaak op dag 13 's avonds mijn eisprong en dacht dat dat zaterdagavond was, maar als ik van 5 oktober 13 dagen tel (inclusief de dag dat je ongesteld wordt, de 5e dus) dan kom ik op 17 oktober 's avonds...dat was dus onder het concert...kreeg daar last van mijn buik,en had bij het afvegen toen ik naar het toilet ging rekbaar slijm... dus toen dacht ik...ff tellen...En toen kwam ik dus op dag 13 uit. We hadden donderdagavond wel geklust, maar toen ik om 1.00 thuis kwam 's nachts en het mijn vriendje uitlegde en ook dat ik buikpijn had, konden we het niet laten om nog een keer te klussen. Gisteren ook nog wat last van mijn buik gehad...vanmorgen was mijn temp. 36.4...dus nog niet echt hoog...nog steeds ietsjes last van mijn buik, dus vanmorgen ook nog een keer geklust...We hebben dus donderdagavond, vrijdagnacht en zondagmorgen geklust...moet genoeg zijn toch??? En als mijn temp. niet omhoog gaat doen we het morgenavond nog een keer...haha...ik neem graag het zekere voor het onzekere!
Meiden, ik ga genieten van mijn zondag en het idee dat ik lekker een weekje vrij ben met mijn vriendje!!
Fijne dag!
Liefs Joepie