HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hoi

Joepie gelukkig dat de uitslag positief was, is toch weer 1 ding minder, niet !!
Dus nu wordt eerst het zaad van je vriend gecontroleerd en als dat goed is wordt jij onderzocht ??
Nou meid ik hoop echt dat overal niks uitkomt en jullie gewoon weer aan de klus kunnen.

Liefs Mama2006

Meiden sorry, ben ik dit toppic helemaal vergeten te informeren...

Ik ben zwanger lieve schatten, ook na 9 rondes is er nog hoop... ZONDER poespas...!!! Gelukkig!!!

Wij zijn zo blij, maar toch is het moeilijk te bevatten... ik denk omdat het komt dat je toch al een tijdje bezig bent geweest, en iedere keer weer die teleurstelling hebt meegemaakt, dat het nu nog niet zo doordringt... Ik begin nu wel te merken dat ik zwanger ben, mijn temp is rond de 38 graden, en dat voel je wel... en begin in de loop van de dag toch wel moe te worden!! En mijn buikje voel ik ook wel, een beetje ongi gevoel... Maar wel helemaal happy...

Ik blijf zeker voor jullie duimen, en ik hoop dat jullie nu snel mij achterna gaan... 80 procent van de vrouwen wordt binnen 1 jaar zwanger... dus kop op en schouders eronder... en niet te vergeten goed klussen..!!! gewoon om de dag!!

Heel veel knuffss en Liefs Esseltje

Esseltje, van harte meid !!! Helemaal geweldig zeg...ga er maar lekker van genieten !

Meiden, sorry dat ik er zo weinig ben maar, het is op het moment voor mij en beetje moeilijk om hier te komen, ten eerste heb ik het druk en ten tweede heb ik nu geaccepteerd dat ik het zwanger worden op een laag pitje moet zetten maar, vin dhet dan wel erg moeilijk om hier te komen ! Ligt niet aan jullie hoor..ben ook minder bij den babes op het moment. Kom wel nog kletsen maar niet iedere dag ff....alles verder goed met jullie ? Joepie, hoe was marco?

Liefs happy xxxxxxx

Ha lieve meiden!

Happy, je hoeft je echt niet te verontschuldigen. Ik kan het me heel goed voorstellen, want ook al is het belangrijk dat je aan jezelf denkt, de kinderwens blijft natuurlijk heel sterkt. En dan is het ook moeilijk om hier te komen. Als je het aan kunt, dan zou ik het heel gezellig vinden als je af en toe nog eens komt kletsen, maar eerst aan jezelf denken! Morgen is het zover! Kijk je er al een beetje naar uit?
Kom je nog even vertellen hoe het geweest is?!?!

Essel, ben zo ontzettend blij voor jullie! Volgens mij is het heel moeilijk te bevatten of niet?! Zit nu iedereen die het van ons weet, jouw verhaal te vertellen, omdat jij de burger moed geeft! En als ik het vertel dan schieten de tranen weer in m'n ogen! Vind het zo'n prachtig verhaal, hihi!
Heb je het al aan mensen verteld?!

Mama2006, hoe is het met jouw kwaaltjes??? Je moet nog een weekje wachten he?! Spannend hoor! Heb je nog steeds zoveel last van je borsten?? Ik hoop voor je dat je deze maand ook met goed nieuws komt!

Hier gaat alles z'n gangetje! Marco was geweldig, maar heel anders dan z'n vorige concert! Die vond ik ietsjes meer indruk maken! Maar toch een supermooie avond gehad! Vind het liedje Dochters zo mooi van hem! Zoooooo ontroerend!!
Ik wil dat ook kunnen zingen voor mijn dochtertje (wil ook wel 3 jongetjes hoor, haha, ALS ik maar een kindje krijg ooit!)

Heb dit weekend mijn eisprong (gehad), maar weet niet zo goed wanneer...heb vaak op dag 13 's avonds mijn eisprong en dacht dat dat zaterdagavond was, maar als ik van 5 oktober 13 dagen tel (inclusief de dag dat je ongesteld wordt, de 5e dus) dan kom ik op 17 oktober 's avonds...dat was dus onder het concert...kreeg daar last van mijn buik,en had bij het afvegen  toen ik naar het toilet ging rekbaar slijm...  dus toen dacht ik...ff tellen...En toen kwam ik dus op dag 13 uit. We hadden donderdagavond wel geklust, maar toen ik om 1.00 thuis kwam 's nachts en het mijn vriendje uitlegde en ook dat ik buikpijn had, konden we het niet laten om nog een keer te klussen. Gisteren ook nog wat last van mijn buik gehad...vanmorgen was mijn temp. 36.4...dus nog niet echt hoog...nog steeds ietsjes last van mijn buik, dus vanmorgen ook nog een keer geklust...We hebben dus donderdagavond, vrijdagnacht en zondagmorgen geklust...moet genoeg zijn toch??? En als mijn temp. niet omhoog gaat doen we het morgenavond nog een keer...haha...ik neem graag het zekere voor het onzekere!

Meiden, ik ga genieten van mijn zondag en het idee dat ik lekker een weekje vrij ben met mijn vriendje!!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Hey hele lieve meiden !!

Joepie aan het klussen kan het bij jouw niet liggen hahaha !!!
Lastig als je je eisprong niet goed voelt, maar aan je verhaal te horen zat je wel goed.
En dat kindje komt er echt, daar ben ik heilig van overtuigt !! (echt waar)

Happy net als Joepie zegt, je hoeft je niet te verontschuldigen.
Wij zijn hier over het algemeen om te praten over zwanger worden en als je dat dan op een laag pitje zet, kan ik me voorstellen dat je hier niet meer vaak komt.
Als de tijd voor jouw weer rijp is zien we je wel weer vaker verschijnen !!

Ach en die kwaaltjes van, ik weet het niet meer hoor!!
Ga er gewoon vanuit dat ik ongi wordt.
Mijn borsten zijn nog hetzelfde, gevoelig.
En op sommige momenten denk ik goh kon wel eens zwanger zijn, maar dat denk ik al 4 maand geloof ik.
S avonds als ik op bed ga voel ik mijn onderbuik, geen pijn maar gewoon gevoelig.
Maar dat wijt ik dan aan beginnende blaasonsteking die niet door zet.
Ik wou dat je dikke teen verkleurde als je zwanger was, bah !!
Meiden ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Mama2006

Hoi lieve meiden,

Nou gisteren mn eerste gesprek gehad en het was geweldig. Natuurlijk wel janken maar das mooi. Goh, er kwamen dingen naar boven joh ! Ik ben op momenten dat er iets gebeurd vaak de sterkste en na verloop van tijd geef ik mezelf dan geen kans meer om het te wverwerken...........volgende week maandag weer.......was echt fijn, wel emotioneel maar op zeker fijn ! Hoe is het verder met jullie ? Esseltje, kan je het allemaal een beetje bevatten ? Joepie, zo te lezen ben je druk aan de klus geweest, laten we hopen dat het werkt he meis ! Mama, tja, de periode van klachtjes komt er dan weer aan he....rottijd vind ik dat. Je gaat overal op letten en maakt jezelf helemaal gek.....meiden, fijne dag ! Tot latersssss

Liefs happy

Happy!!!

Wat fijn dat je zo lekker gepraat hebt! Ik kan me voorstellen dat je je heel erg opgelucht voelt!   Wel blijven gaan nu he, niet denken dat het na 1x allemaal opgelost is!
Maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel! Ik ben in ieder geval trots op je dat je de stap hebt gezet!!!
Ik kom gauw terug, maar mijn schoonvader is er, voor wat klusjes, dus moet ff helpen hoe en wat waar moet, haha!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan