HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hey joepie, ik blijf zeker gaan hoor !!!! Voel me er prima bij.....handig hoor zon schoonvader die je lekekr komt helpen......tot latersssss

Liefs happy

Hoi meiden

Happy wat goed dat je bent heen geweest en dat het goed voelde.
Ik denk dat je een goede stap hebt gezet !!
Ik vind het echt heel knap !!

Joepie handig dat je schoonvader zoveel kan.
Dat geluk heb ik ook, mijn vader is timmerman en mijn man is loodgieter/elektricien.
Handig joh !!

Liefs Mama2006

Lieve lieve Joepie, wat ben je toch een schat... Het is inderdaad moeilijk te bevatten, omdat je toch wat langer bezig bent geweest, maar dat neemt niet weg dat wij ontzettend blij zijn met ons wondertje, aanstaande maandag hebben we onze eerste echo, en volgens mij als we het hartje horen kloppen dat het pas echt door gaat dringen...

Meid ik hoop zo, dat jullie ook heel snel zwanger mogen worden... het is jullie ook zo gegunt... Ik ben blij dat je een beetje moed uit onze situatie kunt halen, en dat je daarmee wat kan doen..

Ook de ander meiden gunnen wij natuurlijk snel een mooie zwangerschap toe.

Heel veel liefs Esseltje

Ben helemaal van slag...en dubieuze chlamydiatest-uitslag....WAT MOET IK DAAR NU MEE!!!??? Ze kon niet echt zeggen wat er precies  zat en hoe, maar schoon was het ook niet helemaal!!! Heb ik GVD 2,5 jaar geleden een soa-test gedaan, omdat ik niet wilde dat ik onvruchtbaar zou KUNNEN raken door een soa...alles goed en dan hoor je hier dat er toch wat zit...maar wat het nou precies is kunnen ze niet zeggen...
Nu had ik vergeten te vragen of ik dan niet aan de antibiotica moest, want het schijnt wel dat je het kunt behandelen en nu wilde ik net weer bellen, staat dat kl*tenantwoordapparaat aan dat het vanmiddag door iemand anders waargenomen wordt...

Moest dan toch maar de gyn bellen, want moest sowieso een afspraak maken, wat de uitslag van vriendjes zaad ook was...kunnen we pas 18 december terecht!!!!
Zit er echt even helemaal doorheen...zie het niet meer zo zitten nu...

Wat een kl*tendag...sorry voor mijn ego-berichtje!

Liefs Joepie

O, Joepie

( even een korte reactie, het loopt hier thuis nogal slecht )

Ik schrik me een ongeluk zeg !!!
Wat een antwoordt zeg "dubieuze uitslag" wat de f..ck kun je daar nou mee !!!!!!
O, meid, kun je morgen niet bellen met je ha om hem te dwingen meer antwoorden te geven over hoe het kan dat 2,5 jaar geleden niks aan de hand was.
Ik vind het wel erg vreemd.
Kan er niet over uit wat een kl...t
Hou je me op de hoogte ??

Hou je taai meid, hoe moelijk ook...
Liefs Mama2006

Lieve joepie, sluit me helamaal aan bij mama...wat een kl*te zooi zeg. Wat moet je daar nou weer mee....jammer hoor maar gewoon blijven bellen hoor meisje ! Snap dat je er ff doorheen zit nu...hou je ons op de hoogte ? Denk aan je en een hele dikke kus X voor jou...kop op he lieverd !!!!!! Snap hier ook echt geen drol van hoor........

Liefs happy

Hey meiden,

Wat een lieve berichtjes zeg!!! Dank u!!
Mama, wat vervelend dat het niet zo goed gaat?! Zit je er een beetje doorheen?! Ik denk aan je!!

Happy, hoorde dat je erg lekker gepraat heb bij die mevrouw/meneer!!
Wat zal er een grote last van je schouders zijn gevallen! Ben trots op je!

Hier gaat het wel wat beter...heb gister een beetje zitten snuffelen op internet en daar las ik op het babyboom-forum ook iemand die een dubieuze uitslag had...ze reageerde precies zoals ik, haha! Maar het verschil bij haar was dat de ha toen direct een afspraak heeft gemaakt voor een baarmoederonderzoek om te kijken of alles goed was...(ze zien dubieus voor de zekerheid als positief en nemen die maatregelen) en bij haar was er dus niks aan de hand geweest!
Ik wil dat dus ook en echt niet pas 18 december...Dus ik wilde vanmorgen de ha weer bellen, om dus aan te geven dat ik ook zo snel mogelijk een onderzoek wilde...
je raad het al.....Dit is het antwoordapparaat van de praktijk van dr............op vrijdag 24 oktober zijn wij GESLOTEN!! De letters a t/m k kunnen contact opnemen met......(en toen heb ik opgehangen!)

GGGGRRRRRRRRR....werken die lui nog wel!!??!!??! Kan ik dus weer tot maandag wachten! En dan moet ik in de auto bellen, want ben tegen die tijd net op mijn werk en wil niet binnen bellen, want de kan zo iemand de klas inlopen...

Vanmorgen had ik het er met mijn moeder ook nog over dat ik ook 2x rondes het gevoel gehad heb dat ik echt zwanger was...Had alle kwaaltjes, zo misselijk en slecht had ik me nog nooit gevoeld...helaas wel ongesteld geworden, toen heb ik een topic geopend en daar zeiden ze dat 90% van de bevruchtingen tijdens de menstruatie mis gaat, dus waarschijnlijk is dat bij mij gebeurt...En dat was ook niet gebeurt als ik onvruchtbaar was...
Ik schrok me gister helemaal dood, maar nu ik het wat meer relativeer lijkt het me gewoon heel sterk dat er iets mis is, door die chlamydia iig...

Meiden, ik ga lekker naar de kapper straks...en mijn nichtje komt vanmiddag, daar moeten we op passen!

Fijne dag en bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Liefs Joepie

Hoi meiden

Nee, het valt mee hoor Joepie.
Het gaat nou wel weer, was alleen erg moe en mijn dochter is al een paar dagen niet lekker, dus geen nachtrust voor mij !!
Ze heeft vanavond ook lichte koorts, bah niet leuk.
Vorige week donderdag is ze voor het eerst naar de psz (peuterspeelzaal) geweest.
Ze vond het erg leuk en de kinderen direct erg interesant.
Ze vond het ook niet erg dat ik weg ging, maar toen ik haar op kwam halen ( al eerder dan normaal aangezien het de 1e x was ) hoorde ik al wat snikken op de gang, ik dacht hé die snik ken ik en de juf zei "lieverd je mama komt er zo aan".
Zie ik daar mijn dochter staan met dikke tranen ze riep heel hard "MAMA".
Het was gewoon teveel en te lang voor de 1e x alhoewel ze het volgens de juf wel erg leuk vond.
Normaal is het van 8.45 tot 11.15, nu aanstaande dinsdag breng ik haar om 9.00 en haal haar om 10.30 weer op.
Gewoon even opbouwen.

Ik moet mijn andere gevoel ook even kwijt alhoewel ik dat eerst niet van plan was !!
Ik heb zwaar het vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn .
Maar ik was het niet van plan te vertellen want straks is het niet zo.
Ik had nu direct na de eisprong last van mijn borsten, normaal pas 1,5 tot 1 week voor NOD.
En al 1,5 een raar gevoel in mijn onderbuik, het is geen pijn maar ik voel hem gewoon de hele tijd.
Ook plopt er af en toe wat en rommelt het.
Meiden ik weet het echt niet meer, ik probeer mezelf een beetje te beschermen door tegen mezelf te zeggen dat dit weer een nieuw trucje is van mijn lichaam en ik gewoon ongi wordt.

Joepie volgens mij ben je al wat rustiger geworden niet??
Ik krijg het gevoel dat het echt niks is hoor meis !!
Maar wat een kl..ten ha dat ie alweer dicht was, ben benieuwd maandag wat ie te vertellen heeft.
Hoe zit je haar ??

Happy hoe is het met je na je 1e gesprek??

Zo een heel verhaal, moest het echt even kwijt.
Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan