Hey meiden,
Wat een lieve berichtjes zeg!!! Dank u!!
Mama, wat vervelend dat het niet zo goed gaat?! Zit je er een beetje doorheen?! Ik denk aan je!!
Happy, hoorde dat je erg lekker gepraat heb bij die mevrouw/meneer!!
Wat zal er een grote last van je schouders zijn gevallen! Ben trots op je!
Hier gaat het wel wat beter...heb gister een beetje zitten snuffelen op internet en daar las ik op het babyboom-forum ook iemand die een dubieuze uitslag had...ze reageerde precies zoals ik, haha! Maar het verschil bij haar was dat de ha toen direct een afspraak heeft gemaakt voor een baarmoederonderzoek om te kijken of alles goed was...(ze zien dubieus voor de zekerheid als positief en nemen die maatregelen) en bij haar was er dus niks aan de hand geweest!
Ik wil dat dus ook en echt niet pas 18 december...Dus ik wilde vanmorgen de ha weer bellen, om dus aan te geven dat ik ook zo snel mogelijk een onderzoek wilde...
je raad het al.....Dit is het antwoordapparaat van de praktijk van dr............op vrijdag 24 oktober zijn wij GESLOTEN!! De letters a t/m k kunnen contact opnemen met......(en toen heb ik opgehangen!)
GGGGRRRRRRRRR....werken die lui nog wel!!??!!??! Kan ik dus weer tot maandag wachten! En dan moet ik in de auto bellen, want ben tegen die tijd net op mijn werk en wil niet binnen bellen, want de kan zo iemand de klas inlopen...
Vanmorgen had ik het er met mijn moeder ook nog over dat ik ook 2x rondes het gevoel gehad heb dat ik echt zwanger was...Had alle kwaaltjes, zo misselijk en slecht had ik me nog nooit gevoeld...helaas wel ongesteld geworden, toen heb ik een topic geopend en daar zeiden ze dat 90% van de bevruchtingen tijdens de menstruatie mis gaat, dus waarschijnlijk is dat bij mij gebeurt...En dat was ook niet gebeurt als ik onvruchtbaar was...
Ik schrok me gister helemaal dood, maar nu ik het wat meer relativeer lijkt het me gewoon heel sterk dat er iets mis is, door die chlamydia iig...
Meiden, ik ga lekker naar de kapper straks...en mijn nichtje komt vanmiddag, daar moeten we op passen!
Fijne dag en bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Liefs Joepie