HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Ha mama!!!

Wat SPANNEND!!!!! Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Wanneer is je NOD eigenlijk???Kan me voorstellen dat je jezelf heel erg beschermd en dat
is misschien ook wel goed van je! Maar ik snap ook dat je het toch heel erg spannend vindt, voelde je je bij je dochtertje ook zo?!
Wat leuk dat je dochtertje naar de peuterspeelzaal is geweest! Werk zelf in groep 1, dus ik weet hoe vermoeiend dat voor die kindjes is en hoeveel indruk het maakt!
Wat sneu dat ze ziek is...hoop dat ze zich snel weer beter voelt!

Ik ben wat rustiger ja, maar dat komt misschien ook omdat ik weinig kan...kan me wel heel druk maken, maar straks is er niks en heb ik mijn weekend verknalt, haha!
En het zal wel meevallen...zal wel heeeeeeeeeeeeeel erg zijn als die evt. chlamydia alles verknalt...en ik vind het zo moeilijk te geloven, dat de eerdere SOA-test negatief is als er toch wat gezeten zou hebben...

Meiden, ik ga weer bankhangen!

Fijn weekend!

Liefs Joepie

Hoi

Mijn NOD is maandag.
Bij mijn dochter voelde ik helemaal niks, echt niks.
Dat kwam omdat je dan al 9 maand bezig bent en ik toen er niet meer in geloofde dat het ooit zal gebeuren.
En in dat jaar zijn mijn schoonvader en schoonzus overleden, we dus andere dingen aan ons hoofd.
Ik dach die maand "hé had ik niet al ongi moeten worden" ik was een dikke wwek overtijd en toen heb ik op oudjaarsdag s ochtends een test gedaan, de zwanger streep stond er voordat de conrtole streep er stond hahaha.
Dus ik ging het nieuwe jaar goed in.
Als het nu blijkt niet zo te zijn, zou ik denk ik wel even teleurgesteld zijn.

Liefs Mama2006

Maandag!!!!!!!! WHAAAAAAAA...spannend zeg!!! Ik hoop het zo voor je!

Wat rot dat je schoonvader en schoonzus zijn overleden...lijkt me erg heftig! Dan kan ik me ook voorstellen dat je er helemaal niet mee bezig bent...

Weet je al wanneer je gaat testen?! Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft!

Ik duim!

Liefs Joepie

Hoi meiden

Nou van mijn gevoel kan ik ook niet meer uitgaan, ben 1 dag te vroeg ongi geworden .
Ik ga nu nergens meer op letten en test alleen wanneer ik overtijd ben.
Nou ja op naar ronde 6, het zal vast wel en x lukken, niet??

Liefs Mama2006

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
   2 november

Happy
      28
    1e
    15e
  27 oktober

Mama2006
      28
     2e
      6e
   25 november

Esseltje
      30
    1e
      9e
  ZWANGER !!!

Ha meiden,

Mama, wat ontzettend kl*ten voor je...Ik had het zooooooooo gehoopt voor je, vooral omdat je er zo'n goed gevoel over hebt! Wat zul je balen of niet?!?! GGRRR...die rotongesteldheid ook!!! We willen het nu gewoon niet meer!!!!
Weer op naar de volgende ronde...je zal er wat van krijgen!!

Happy, je staat voor 27 oktober op de NOD-lijst, dat klopt nog wel?!? Of wil je er liever van af, omdat je er toch niet zo meer mee bezig bent?!

Hier gaat het goed, morgen weer beginnen met werken! BLEEH...Ook de ha maar eens bellen, als ik eraan denk krijg ik wel een beetje de kriebels...Vriendje kan woensdag ook eindelijk zijn zaad inleveren...is dat ook weer gebeurt...Wat zou ik opgelucht zijn als daar goed nieuws van komt...
Nog een weekje en dan m'n NOD...heb nog steeds last van buikpijn..en diep onderin mijn buik! Maar ik kijk nergens meer van op! Dus ik wacht maar rustig af!

Wij gaan naar m'n schoonouders, de auto omruilen (hebben gister hun auto mee gehad naar een bruiloft, was een uur hier vandaan en hun hebben een lease-auto, dus scheelt benzinekosten!) vriendjelief wil ajax daar kijken, want ze hebben eredivisie live daar...m'n schoondouders moeten zelf tegen 15.00 weg, dus we hebben wel het rijk alleen, haha!

Fijne zondag!

Liefs Joepie

Meiden, ff kort want moet mn woeffie bij de kapper halen. Net weer een fijn gesprek gehad !

Mama, verdorie wat een kl*te zooi zeg. Je lichaam houdt je soms zo voor de gek he, bah. Kop op he meis !

Joepie, hoie is tie met afvallen? Hier nu 5.2 kilo kwijt........laat mn nod maar staan anders voel ik me helemaal zo zielig haha. Ook weer aan het werk he, de pret is om

Meiden, fijne dag nog
kussss happy

Hey meiden

Jullie zijn echte schatten, weten jullie dat??

Van mijn gevoel ga ik nu echt niet meer uit.
Ik ga weer net zo weinig mee bezig zijn als toen bij mijn dochter, want nu na bijna 6 maand begint het toch te steken.
Ben niet echt verdrietig en kom er nu nog wel makkelijk overheen, maar het wordt we al zwaarder ( zoals jullie maar al te goed weten ).
Maar heb het met mijn mannetje er over gehad en we gaan er alles aan doen om te zorgen dat de maand november zwanger afsluit.
Hij zegt dat hij deze maand paraat staat en dat ik moet zeggen wanneer mijn ei komt haha.
Ben benieuwd" als puntje bij paaltje komt" of ie het ook echt meent.

Joepie bijna jouw NOD alweer, ben benieuwd !!
Woensdag het zaad van je vriend inleveren, wanneer kan je daar de uitslag van verwachten?? of duurt dat ook weer zo lang??
Heb je de ha al gebelt??

Happy wat leuk dat je wel op het lijstje wil blijven staan !!
Vindt het toch wel erg gezellig met jouw er ook bij !!

Jullie zijn  volgens mij goed bezig met afvallen !!
Bij mij lukt het totaal niet, ik ben een emotie eter en als ik me slecht voel ga ik steeds meer eten ( wat de afgelopen tijd nogal is gebeurt).
Maar ik ga het nu weer proberen, elk kilo'tje eraf is er 1 haha.

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan