A
Anoniem
Guest
Ha lieverds!!!
Happy, wat fijn dat je weer een goed gesprek hebt gehad!! Fijn hoor! En natuurlijk laat ik dan je NOD staan, je hebt ook groot gelijk!!!
Is je hondje weer goed gekapt?!?! Staat altijd zo grappig als ze helemaal weer kort gewiekt zijn, welk ras heb je?! Wij hebben een golden retriever. Echt een schat!!!
Met afvallen gaat het super, ben nu 8.7 kg kwijt! Met jou gaat het ook goed zeg! Ben trots op je!
Mama, wat fijn dat je mannetje er helemaal met je voor wil gaan!!! Super zeg! Ik wens jullie heel veel succes haha!
En we hopen natuurlijk dat het z'n vruchten afwerpt!!!
hier toch weer een beetje goed nieuws!
Heb vanmorgen de dokter gebeld dat ik toch weer onderzoek wilde of er nu echt wat zat of niet...mocht vanmiddag komen, moest dus weer opnieuw voor een kweekje. Toen hadden we het er nog een keer over dat ik het dus echt heel vreemd vond en het hele verhaal uitgelegd en toen zei hij ook dat het nog helemaal niet zeker was dat het in mijn baarmoedermond of eierstokken zat, want die infectie (chlamydia nog wat) kon je ook krijgen door acutte luchtweginfecties of ooginfecties...En luchtweginfecties heb ik wel gehad! Dus toen zei ik dat, toen zei hij dat het daar dus ook nog van kon komen...maar goed, een nieuw een kweekje gemaakt (met zo'n eendenbek...brrrr..maar deed minder pijn dan de vorige keer...) en toen heeft hij ook nog even gevoeld aan de baarmoeder en eierstokken en hij zei dat het allemaal heel goed voelde, dat hij niet het idee had dat er wat mis was en dat mijn baarmoeder ook mooi bewegelijk was enz...Dus ik was heeeeeeeeel erg opgelucht!
En als het van die luchtweginfecties komt dan is het ook verklaarbaar dat er via het bloed wel wat uitkomt, want dat neemt alles mee en dat er via het kweekje niks uit kwam de vorige keer, want dat is dus alleen voor de eierstokken en baarmoeder!
Moet het morgen inleveren en als het goed is is over een week de uitslag (maar denk dat het wel weer langer gaat duren, want dat is toch altijd zo!)
Ik het dit weekend m'n NOD, weet niet precies wanneer, ga uit van vrijdag, maar kan ook zo zondag zijn...heb een beetje last van mijn buik, maar verder voel ik NIKS!!!
Maar ben zo druk met andere dingen, dat ik er niet eens zoveel bij stil sta! We zien het wel!
Vriendlief moet overmorgen, hij is rookt vandaag en morgen niet, (dat doet hij voor mijn eisprong ook altijd) en hij is donderschagerijnig, hihi! Hij is nu kauwgom halen, want hij moet wat te doen hebben, wil niet dat ik de hond uitlaat, dat wil hij doen en hij gaat zo ook hardlopen, haha! Ik duik wel lekker rustig in een hoekje en zeg zo weinig mogelijk, want ik doe echt alles verkeerd!!! Maar het is voor een goed doel!
Meiden, ik wens jullie een fijne avond!
Knuffel Joepie