HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Ha lieverds!!!

Happy, wat fijn dat je weer een goed gesprek hebt gehad!! Fijn hoor! En natuurlijk laat ik dan je NOD staan, je hebt ook groot gelijk!!!
Is je hondje weer goed gekapt?!?! Staat altijd zo grappig als ze helemaal weer kort gewiekt zijn, welk ras heb je?! Wij hebben een golden retriever. Echt een schat!!!
Met afvallen gaat het super, ben nu 8.7 kg kwijt! Met jou gaat het ook goed zeg! Ben trots op je!

Mama, wat fijn dat je mannetje er helemaal met je voor wil gaan!!! Super zeg! Ik wens jullie heel veel succes haha!
En we hopen natuurlijk dat het z'n vruchten afwerpt!!!

hier toch weer een beetje goed nieuws!
Heb vanmorgen de dokter gebeld dat ik toch weer onderzoek wilde of er nu echt wat zat of niet...mocht vanmiddag komen, moest dus weer opnieuw voor een kweekje. Toen hadden we het er nog een keer over dat ik het dus echt heel vreemd vond en het hele verhaal uitgelegd en toen zei hij ook dat het nog helemaal niet zeker was dat het  in mijn baarmoedermond of eierstokken   zat, want die infectie (chlamydia nog wat) kon je ook krijgen door acutte luchtweginfecties of ooginfecties...En luchtweginfecties heb ik wel gehad! Dus toen zei ik dat, toen zei hij dat het daar dus ook nog van kon komen...maar goed, een nieuw een kweekje gemaakt (met zo'n eendenbek...brrrr..maar deed minder pijn dan de vorige keer...) en toen heeft hij ook nog even gevoeld aan de baarmoeder en eierstokken en hij zei dat het allemaal heel goed voelde, dat hij niet het idee had dat er wat mis was en dat mijn baarmoeder ook mooi bewegelijk was enz...Dus ik was heeeeeeeeel erg opgelucht!
En als het van die luchtweginfecties komt dan is het ook verklaarbaar dat er via het bloed wel wat uitkomt, want dat neemt alles mee en dat er via het kweekje niks uit kwam de vorige keer, want dat is dus alleen voor de eierstokken en baarmoeder!

Moet het morgen inleveren en als het goed is is over een week de uitslag (maar denk dat het wel weer langer gaat duren, want dat is toch altijd zo!)

Ik het dit weekend m'n NOD, weet niet precies wanneer, ga uit van vrijdag, maar kan ook zo zondag zijn...heb een beetje last van mijn buik, maar verder voel ik NIKS!!!
Maar ben zo druk met andere dingen, dat ik er niet eens zoveel bij stil sta! We zien het wel!
Vriendlief moet overmorgen, hij is rookt vandaag en morgen niet, (dat doet hij voor mijn eisprong ook altijd) en hij is donderschagerijnig, hihi! Hij is nu kauwgom halen, want hij moet wat te doen hebben, wil niet dat ik de hond uitlaat, dat wil hij doen en hij gaat zo ook hardlopen, haha! Ik duik wel lekker rustig in een hoekje en zeg zo weinig mogelijk, want ik doe echt alles verkeerd!!! Maar het is voor een goed doel!

Meiden, ik wens jullie een fijne avond!

Knuffel Joepie

Dag meisjes, haha lekker jong he.....

Mama, gaat je lukken hoor dat afvallen...je kan het !!!! En gelijk heb je, iedere kilo is er eentje......ga me suf duimen dat dit jullie ronde gaat worden  ......

Joepie, knap hoor al zoveel afgevallen, helemaal geweldig ! Toch weer wat beter nieuws, klinkt allemaal goed he.....duim voor je dat het allemaal met een sisser afloopt ! Haha je mannetje aan de kaugom, die heeft het ff zwaar dus. Ik heb een engelse cocker spaniel....mn ouders hadden ook een golden retriever, schattig zijn ze he........

Meiden, ga ff lekker genieten van een avondje rust.....pot thee, gooische vrouwen, heeeerlijk vooruitzicht haha. Tot latersssss, knufff happy

Hallo lieverds!

Alles goed met jullie?!?!
Mama, als het afvallen nog niet lukt, dan ben je er nog niet aan toe denk ik altijd. Ik was er zoooooooo zat van, had het al zo vaak geprobeerd en nu was ik er echt klaar voor!
Ik was ook echt een emo-eter hoor, maar ik mis het nu niet eens meer...ben al blij met de kleinste dingetjes!

Nou, het zaad van mannetje is vanmorgen ingeleverd! We wachten af...volgende week kon hij een afspraak maken bij de ha voor de uitslag. We zijn benieuwd!
Dit weekend mijn NOD...ik verwacht helemaal niks! Heb alleen een beetje last van mijn onderbuik, daar heb ik steeds van die steekjes en krampjes in...en mijn linkertepel is ineens heel droog, haha! Snap ook niet waar dat vandaan komt! Ben er al zo mee bezig dat ik ongesteld ga worden, zou helemaal in shock zijn als ik het niet word! hihi!

Meiden, ik heb weekend (als ik niet gebeld wordt omdat er iemand ziek is!) heb vannacht slecht geslapen, was  toch een beetje zenuwachtig, voor de grote dag vandaag, al heb ik niks in hoeven te leveren en krijgen we de uitslag toch nog niet...
Dus ik ga lekker verder bankhangen!

Happy, je NOD was toch de 27ste??? Ben je al ongesteld?!

Liefs Joepie

Hoi meiden

Ik heb ook een hondje een jack russel teefje van bijna 8 jaar.
Wat een gezelschap brengt zo'n beestje met zich mee hé !!

Joepie vandaag het zaad ingeleverd, kan me voorstellen dat je slecht hebt geslapen !!
Dat zou ik ook hebben.
O, ik hoop zo dat je volgende week goed nieuws krijgt, dan kan er weer een streep door 1 ding van  het lijstje!!
Zal mooi zijn als je volgende week voor de uitslag belt en ze zeggen "mevr het zaad was goed" en dat jij zegt "dat weet ik, ik ben namelijk zwanger" hahahaha......
Mooie droom toch !!
Tuurlijk ga je nergens van uit, maar je weet het niet.
Er zijn zoveel vrouwen   in ronde 10 t/m nog veel hoger zwanger geworden, dus het kan echt...

Happy inderdaad 27 okt je NOD, en hoe ist??
Weet dat je er niet meer mee bezig bent, maar ben je ongi geworden ??

Liefs Mama2006

Ha meiden,

ga niet heel uitgebreid reageren, maar kwam even zeggen dat mijn ongi er aan komt. Had vanavond een tampon in gedaan en toen ik die er net uit haalde zat er heel iets roze afscheiding aan...daar begint het bij mij altijd mee...dus we weten hoe laat het is.
Ga dus door naar ronde 10!!! Grrr...

Ben wel teleurgesteld, maar had eigenlijk niet anders verwacht.

Fijne avond meiden...

Liefs Joepie

Hoi meiden

Joepie wat jammer dat het deze maand niks geworden is, bah !!!
Nou ja, woensdag de uitslag van je vriend zijn zaad, niet??
Ben benieuwd naar de uitslag.

Volgens mij is Happy ongi geworden, want op een ander topic is ze al opgeschoven naar december.

Het wordt hier zo wel erg stilletjes!!!

Ga lekker van het weekend genieten, en niks doen...

Liefs Mama2006

Hey Joepie

Ben je al ongi??
Las op je andere topic dat het nog niet echt heeft doorgezet!!!

Liefs Mama2006

Hey meissies...

Het heeft inderdaad nog niet doorgezet!!! Sterker nog, er is nog helemaal niks te zien!!Had op dag 27 ongesteld moeten worden (heb op dag 13 mijn eisprong goed gevoeld) maar zit nu op dag 29 en helemaal niks!!! Zelfs geen roze afscheiding ofzo en dat begint toch normaal 2 dagen van te voren bij mij!
Mijn darmen gaan als een razende tekeer, hergroeperen ofzo, krampjes en steekjes onderin mijn buik, mijn borsten zijn gevoelig, moet veel kleine beetjes plassen, mijn eetlust is weg, heb oprispingen en soms lijkt m'n eten heel hoog te zitten (sorry) Dus je zou denken....

MAAR IK DURF NIET TE TESTEN!!!!
In de vorige rondes stond ik bij wijze van spreken al op dag 1 met een test klaar, maar nu ik echt overtijd ben durf ik het niet.Ben zo bang voor een negatieve test, omdat ik er daar al zoveel van heb gehad! En schuif het elke keer voor me uit...oh, ik word dan vast vandaag ongesteld en anders vanavond wel...en dat doe ik al vanaf vrijdagavond! Ik slaap zoooooooooo slecht, ben ontzettend moe, maar ben zo aan het malen! Niet normaal! Hoe erg kun je ergens mee bezig zijn!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Fijne zondag!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan