HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Toch getest...negatief...hoe kan dat nou? Toch een langere cyclus? Ik snap er niks van.

Vriendje was nog boos ook toen ik in de slaapkamer kwam...had het toch wel even kunnen overleggen...sorry hoor, als hij positief was geweest had hij daar ook niet moeilijk over gedaan! Hij slaapt in die ontwetendheid wel rustig door, ik niet!!! Ben heel kwaad wegggelopen, ben al teleurgesteld genoeg en dan wordt hij nog boos ook!!!!!! Moet dat toch zeker zelf weten, ik kan niet tegen die onzekerheid!!!

Afwachten dan maar weer...maar heb er nu geen goed gevoel meer over!

Hou jullie op de hoogte.

Liefs Joepie

Hey lieve Joepie

Balen, balen, balen....
Waarom is de k.t test nou negatief!!!
En dan wordt je vriend nog boos ook, belachelijk.
Ik heb nu bijna ook alle maanden getest en vertel mijn man niks, want dan krijg ik net zo'n reactie als jij, als ie een positief is hoort hij het wel.
Erg hé.
Maar je hebt de 13e je ei gehad, wordt jij ook dan altijd 14 tot 15 dagen later ongi?
Zo ja, wat vreemd dat je nog niet ongi bent.
Heb je met ochtend urine getest?? misschien heb je nog te weinig hcg hormoon.
O, meid ik hoop dat je uiteindelijk wel goed nieuws krijgt.
Kom later nog wel even kijken hoe het met je gaat!!!
Liefs Mama2006

Hey meis,

hij schrok zelf ook van zijn reactie, want hij kwam er gauw op terug. Hij was ook erg teleurgesteld vandaar...maar het is nu uitgepraat.

Ik snap er zelf ook niks van, heb een cyclus om een puntje aan te zuigen!! Als ik op dag 13 mijn eisprong heb gehad dan werd ik op dag 27 ongesteld en als ik op dag 14 mijn eisprong had, werd ik het op dag 28...
Heb met ochtendurine getest, maar was daarvoor al wel een paar x naar de wc geweest, tegen 4.00,  6.30 en  rond 8.00...en tegen 9.00 geplast en daar de test mee gedaan...

Ik weet dat het nog te vroeg kan zijn, maar daar geloof ik niet zo in, wel dat het bij anderen zo kan zijn, maar bij mij zal dat wel niet gebeuren.
Vriendje en ik zitten eigenlijk al in de volgende ronde en met ons hoofd bij de uitslagen van deze week...tuurlijk denk je er wel stiekem aan, maar geloven doe ik het niet meer...

Fijne dag meisjes!

Liefs Joepie

Hey hoi

O, ben blij dat jullie het hebben uitgepraat, het is voor hem natuurlijk ook heel spannend!!
Wat vreemd dat je dan nog niet ongi bent.
Kan me voorstellen dat je er niet meer in gelooft, dat had ik vorige maand ook toen ik een negatieve test had.

Meid ik blijf toch nog duimen, zolang er nog geen rd's zijn is er nog een beetje kans !!
Ik hoop dat je snel antwoordt hebt

Dikke knuf Mama2006

Meiden, ik, heb wel meegelezen hoor maar heb het erg druk gehad ! Ben idd ongi geworden..mn nieuwe nod is 28 november...mn bloeddruk is iets gezakt en ga zo weer praten............

Joepie, ne en en en zolang er geen rd s zijn ben ik het helemaal met mama eens en duim ik vrolijk met haar mee !!!!!

Meiden, sorry dat ik ff niet zo gezellig ben hoor..........denk aan jullie !

Liefs happy

Hey meiden

Happy wat gezellig dat je ook even kwam buurten hahaha!!!
Ben blij dat het goed met je gaat en dat laat je bloeddruk dus zien...

Joepie en al ongi?? of nog niet??

Meiden tot vanavond, moet straks werken.
Liefs Mama2006

En ronde 10 is een feit...vannacht hevig ongesteld geworden...ben er goed kapot van, ben normaal nooit overtijd...ppfff...nu maar wachten op de uitslag, we kunnen woensdag bellen, maar ik wed dat er dan nog geen uitslagen zijn...

Happy, fijn dat je bloeddruk omlaag is en dat je weer lekker gaat praten vandaag! Heel goed van je! En je mag hier best wat minder zijn hoor, geeft niks!

Mama, bedankt voor al het duimen enz, maar we beginnen allemaal weer opnieuw...nieuwe NOD is 30 november/1 december...maar ik weet nu ook dat ik daar niet vanuit kan gaan.

Fijne dag,

Liefs Joepie

Verdorie lieve joepie, wat een k*tzooi weer zeg.........ik kan nu van alles gaan zeggen maar, het feit blijft hetzelfde he lieverd.......denk aan je !

Kus happy

Terug
Bovenaan