HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Ha meiden...

dankje happy voor je berichtje! Heb je fijn gepraat vandaag?!
Heb nog meer nieuws!

de huisarts heeft ons gebeld...de chlamydiatest was bij beide negatief...HOERA...had wel een schimmelinfectie, maar daar kon ik een antibiotica voor slikken en dat was niet ernstigs! Had ook geen invloed...
Vriendjes zaad was iets vermindert vruchtbaar...Er waren iets minder zaadcellen dan normaal. Maar iets minder is toch helemaal niet erg?? Als er maar genoeg zijn! Dus we waren wel heel erg opgelucht. Ook waren de zaadjes goed beweeglijk! Mijn zus zei al, je hebt er maar één nodig...en dat is ook zo! Wij waren zo bang dat het echt heel slecht zou zijn, dat we nu weer helemaal met goede moed er tegenaan gaan! We hebben nu nog zoveel kansen! (Ga er een beetje vanuit dat er bij mij niet heel veel mis is)

Meiden een fijne avond en vind het erg fijn om met jullie te kletsen!

Liefs Joepie

Hey meiden

Wat ontzettend goed nieuws van je ha !!!
Dat de ha jullie heeft gebelt, is dat normaal?? of gewoon speciaal voor jullie??
Geen clamydia gelukkig en die schimmelinfectie kom je zo overheen ( heb het ook vaak gehad in combi met blaasontsteking ).
En je vriend zijn zaadjes vermindert vruchtbaar.
Nou dan zijn er in elk geval genoeg die nog wel willen zwemmen hahaha.
Wat goed nieuws, zeg.
Ben helemaal blij !!!
Wordt er nu ook verdere actie ondernomen??
Of gaan jullie nu gewoon verder proberen??

Meid ik ben echt hartstikke blij voor je
Liefs Mama2006

Jeetje joepie, das goed nieuws meisje !!!! Ze gaan bij jou wel verder zoeken? Dit geeft iig weer moed he....volop er tegenaan deze maand..........helemaal super lieverd !

Kus happy

Ha lieverds,

Ben jullie niet vergeten hoor, maar mijn laptop is weg voor reparatie en vind boven zitten niks aan en dit toetsenbord typt niet zo fijn als je een laptop gewend bent, vandaar dat ik er wat minder ben!!!Deze computer heeft ook soms kuren, dus kan zijn dat ik er dan even niet op kan!

Nog nieuws aan het front!?

Liefs Joepie

Hoi meiden

Nee, eigelijk geen nieuws.
We zitten in de klus periode, zal alleen niet veel worden denk ik, ben al een paar dagen ziek.
Vandaag vooral erg duizelig, bah niet leuk meer, lijkt wel alsof ik dronken ben !!!
Vanochtend wel even een testje gedaan en mijn ei is onderweg, ik denk morgen en op zijn laast dinsdag dus ik zat erg goed met mijn schatting van 25 nov.
Probeer er het beste van te maken, maar het rare is als je je zo voelt denk je ook heel makkelijk van nou volgende maand weer een kans, laat mij maar even hahahaha.

Happy hoe ist??
De gesprekken doen je volgens mij erg goed !! mooi zo....

Joepie geen laptop, wat is dat nou?? dat kan niet hé hahahaha
Zag dat je NOD op de 30 nov had staan, nog even en je haalt me in hahaha ( tja dat krijg je met een langere cyclus ).
Moet je deze maand de 29 naar het ziekenhuis??
Ik had het al eerder gevraagt, maar heb je waarschijnlijk overheen gelezen....
Wat is nu verder het plan van aanpak??
Als je niet alles dubbel wil vertellen, ik lees af en toe ook mee  op je MM topic!!

Liefs Mama2006

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    9e
   30 november

Happy
      28
    1e
    16e
  28 november

Mama2006
      28
     2e
      6e
   25 november

Esseltje
      30
    1e
      9e
  ZWANGER !!!

Lekker dicht op mekaar meiden !!!

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2008 17:09:00'));

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    10e
   30 november

Happy
      28
    1e
    16e
  28 november

Mama2006
      28
     2e
      6e
   25 november

Esseltje
      30
    1e
      9e
  ZWANGER !!!
Sorry Joepie voor jouw alweer de 10e ronde.

Terug
Bovenaan