HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2008 17:09:00'));

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    10e
   30 november

Happy
      28
    1e
    16e
  28 november

Mama2006
      28
     2e
      6e
   25 november

Esseltje
      30
    1e
      9e
  ZWANGER !!!
Sorry joepie voor jouw alweer de 10e ronde.

Oal meiden, had een paar dagen geen internet grrrrrr ! Ben er dus ook weer hoor......idd onze nod s lekker dicht bij elkaar, leuk haha.......Ga naar mn gesprek, tot laters dames

Kus happy

Hey meiden

Zoals verwacht vandaag een dikke positieve ovu test, dus krijg dan meestal aan het eind van de dag mijn ei !!!
Ben zelf nog niet echt lekker( verkouden ), maar zal proberen om mezelf en mijn man zover te krijgen hahaha
Anders gaat er weer een maand voorbij.

Liefs Mama2006

Hoi meiden

Nou man lief had gisterenavond direct door wat er aan de hand was en we hebben het
erg gezellig gehad hihihi....
Normaal voel ik altijd mijn eisprong, alleen had ik gisteren zoveel ibiprofen genomen dat ik heb dus niet heb vernomen.
Weet zeker dat mijn ei gister is geweest want de test vanochtend was weer negatief.
En nu maar weer 2 week wachten, bah.
Ga in ieder geval niet weer testen, pas als ik overtijd ben!!!

Liefs Mama 2006

Hey mama, goed jullie best gedaan dus...haha   ! Nu idd weer wachten, erg he.....Hoop voor je dat het raak is meis.............

Liefs happy

Ha lieverds,

daar was ik weer! M'n lappie is terug!!!!

Mama, wat goed dat jullie toch geklust hebben, dan is er in ieder geval hoop dat het raak is! Anders wordt het zo'n verspilde maand! Ik duim heel hard voor je!
Moet 18-12 pas naar de gyn, dus we klussen ondertussen lekker door, heb dit weekend m'n ei als het goed is!

Happy, hoe is het met jou??? Ben je al wat beter te pas en helpt het praten goed?
Let je nu nog wel op je vruchtbare dagen of gebruik weer de pil ofzo, want dat heb ik niet goed begrepen!
Hoe is het met afvallen?! Hier gaat het goed, ben op dit moment 10.5 kg kwijt! Heerlijk!!
Volhouden he, ook al is het moeilijk in deze periode!
Ik kijk altijd door de week de grootste verliezer (the biggest loser) dat is elke dag rond 18.00 op rtl 8! Laatst was de finale en die mensen waren gewoon 40 kg kwijt ofzo!!
Echt, die zagen er zo mooi uit, DAT WIL IK OOK!!!
Dat motiveert me echt om dat te zien! Ze zijn gisteren met een nieuw seizoen begonnen!

Meiden, ik ga verder met opruimen!

Een fijne dag en een fijn weekend!

Liefs Joepie

Hey meiden

Joepie en je ei gehad van het weekend??? en ook goed benut??
Je weet in elk geval wel dat je man redelijk/goed zaad heeft, dus het kan!!!

Happy hoe ist bij jouw?? was eigenlijk even nieuwsgierig of je antwoordt had geegven op Joepie haar vragen.
Want dat vraag ik me ook af.

Hier alles goed, na de domper van vorige maand maak ik me deze maand niet meer druk over allerlei kwaaltjes.
En je raad het al de kwaaltjes zijn deze maand ook een stuk minder, wat je hersenen wel niet allemaal kunnen doen.
Ook al was de timing goed deze maand denk ik niet dat ik zwanger ben.
Gewoon gevoel, ik zie nu elke x in me slaap ronde 11 staan dus wie weet!!
Dat duurt in elk geval nog 4 MAAND jeetje zeg!!

Moet ook veel werken de komen de tijd, werk in een winkel dus smoor druk!!

Liefs Mama2006

Ola meiden, ben ik ook weer ff ! Ben ziek bah bah bah...heb het ergste al gehad dus hoop dat ik morgen weer kan gaan werken........Ben op zondag, maandag en dinsdag vrij, ne ben op zaterdagmiddag ziek geworden..haha lekkere timing he op mn vrije dagen ! Tja wat het klussen betreft...ik let niet o mn vruchtbare dagen, want ik mag niet zwanger worden ! Dus, zeer weinig klussen op dit moment...heb ik ook eigenlijk niet zoveel behoefte aan want het klussen had de laatste maanden een andere betekenis gekregen, er zat een doel aan vast...als ik nu klus weet ik dat ik dat doel niet mag bereiken en dus ben ik het ff zat.....snappen jullie me nog haha. Het is kort gezegd zo...het klussen is op dit moment erg confronterend..........ik wil iets al zoooo lang en zoooo graag en het mag niet ! Mn bloeddruk is wel gezakt en voel me ook beter dus we gaan de goede kant op...ben nu 6.8 kilo kwijt dus daar ben ik ook erg trots op. las dat het bij jullie goed ging verders, joepie, al over de 10 kilo heen, knap hoor meisje, doorzetten he...zeker in deze moeilijke tijd, al dat lekkers he zucht ! Heb je je eitje goed benut ? Mama, jeetje jij met je ronde elf ! wel bijzonder dat dit iedere keer weer terug komt he ! Ik hoop gewoon dat et deze ronde raak mag zijn voor je hoor ! Moeilijk he dan zo bij je nod met die kwaaltjes, wel heeeel knap dat je daar je hoofd niet meer door op hol laat brengen........meiden, fijne dag en tot laterssssss

Dikke kus happy

Terug
Bovenaan