Ola meiden, ben ik ook weer ff ! Ben ziek bah bah bah...heb het ergste al gehad dus hoop dat ik morgen weer kan gaan werken........Ben op zondag, maandag en dinsdag vrij, ne ben op zaterdagmiddag ziek geworden..haha lekkere timing he op mn vrije dagen ! Tja wat het klussen betreft...ik let niet o mn vruchtbare dagen, want ik mag niet zwanger worden ! Dus, zeer weinig klussen op dit moment...heb ik ook eigenlijk niet zoveel behoefte aan want het klussen had de laatste maanden een andere betekenis gekregen, er zat een doel aan vast...als ik nu klus weet ik dat ik dat doel niet mag bereiken en dus ben ik het ff zat.....snappen jullie me nog haha. Het is kort gezegd zo...het klussen is op dit moment erg confronterend..........ik wil iets al zoooo lang en zoooo graag en het mag niet ! Mn bloeddruk is wel gezakt en voel me ook beter dus we gaan de goede kant op...ben nu 6.8 kilo kwijt dus daar ben ik ook erg trots op. las dat het bij jullie goed ging verders, joepie, al over de 10 kilo heen, knap hoor meisje, doorzetten he...zeker in deze moeilijke tijd, al dat lekkers he zucht ! Heb je je eitje goed benut ? Mama, jeetje jij met je ronde elf ! wel bijzonder dat dit iedere keer weer terug komt he ! Ik hoop gewoon dat et deze ronde raak mag zijn voor je hoor ! Moeilijk he dan zo bij je nod met die kwaaltjes, wel heeeel knap dat je daar je hoofd niet meer door op hol laat brengen........meiden, fijne dag en tot laterssssss
Dikke kus happy