HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Ha lieve meiden,

Happy, ik kan het me voorstellen hoor, dat klussen nu een beetje dubbel voor je is! Ik zou het gewoon lekker doen als je er zin in hebt en voor de rest eerst even aan jezelf denken! Fijn dat je bloeddruk lager is, maar wat balen dat je ziek was op je vrije dagen! Hoe gaat het nu?! Goed dat je 6.8 kg bent afgevallen, ben trots op je!!!
Hier staat het een beetje stil op het moment, maar we gaan lekker door hoor! Ik taal er niet zo naar! Heb er wel af en toe zin in hoor, maar ik kan het nog wel goed laten staan! Vanmorgen was ik 10.7 kg afgevallen. Had gister m'n koolhydraatmoment nu 's ochtends genomen i.p.v 's middags en vanmorgen was ik 0.5 kg kwijt! Dat was dus een goede zet!
We gaan lekker door!

Mama, wat goed dat je je er een beetje overheen kan zetten en ik denk ook dat daarom de kwaaltjes minder zijn! Misschien maar goed ook, want wat een verrassing zou het zijn als het nu wel raak zou zijn!!! En wat gek dat je elke keer de 11e ronde voor je ziet! Misschien is het inderdaad wel een teken! Ik hoop natuurlijk dat je eerder zwanger bent, maar als het nou zeker zou zijn dat je de 11e ronde zwanger zou zijn, dan zou ik ervoor tekenen!!!

Sorry meiden dat ik zo weinig online ben, maar heb het superdruk, ik ga per 1 december fulltime naar groep 4, dus ben veel met de voorbereiding bezig....en we hebben nog iets wat ons erg druk maakt...want we hebben er namelijk een pup bij!
We hadden al een golden retriever (Yari) en die is in augustus 1 jaar geworden en we wilden graag een vriendje voor hem. Maandag hebben we een golden retriever van 9 weekjes opgehaald. We noemen hem Remi! (omdat Yari Remi was) Remi was van het verhaal alleen op de wereld. Het is echt een pittig ding, klimt overal op en af en zit Yari heerlijk uit te dagen. Yari is er ook helemaal weg van dat kleine mormeltje wat er nu steeds rond loopt! Ze liggen 's avonds zo heerlijk tegen elkaar aan te slapen! Helemaal geweldig!

Vandaar dat ik soms dagen weg ben! Ben dus ook helemaal niet bezig met het zwanger worden, voel me nu al een beetje moeder haha! Volgende wk m'n NOD en ik voel wel af en toe iets, maar ik wordt er niet eens meer anders van! Het geeft misschien ook wel rust omdat we weten dat we 18 dec naar de gyn gaan, en we denken toch dat het daarvoor niet gaat lukken, dus je wordt gewoon rustiger!

Meiden, ik wens jullie een fijn weekend!

Liefs Joepie!

Hey joepie, oooohhhhhh meisje ben jaloers op je ......een golden retriever pup en je had er al eentje....geweldig !!!! Vind ze zooooo lief. Had er ook eentje bij mn ouders maar, toen ik het huis uitging mocht ik hem niet meenemen haha. Verleden jaar is ze overleden, 13 jaar geworden, de schat. Heb echt een zwak voor die beesten....heb nu een cocker spaniel, ook geweldig maar, mn hart ligt bij de goldens hoor ! ZOu wel ff om het hoekje willen gluren haha. Drukke tijden dus voor jou he........en niet zo erg met zwanger worden bezig...das helemaal mooi. Tja je hebt het nu druk zat he......idd ook een beetje   moeder he ! Ik hoop dat voor jou al die poespas niet nodig is en dat je heeeel snel zwanger bent......geniet ondertussen maar lekker van je woeffies, geef ze van mij maar een dikke knuffel.......tot laters, liefs happy

Hoi lieve meiden

Wat fijn dat je er ook even was Joepie !!!
Geweldig joh een nieuwe pup erbij, weet uit ervaring hoe druk je het hiermee kan hebben hahaha.
Heerlijk gevoel als ze lekker bij je liggen !!
En op je werk ook allemaal verandering, nou ja als het maar leuke veranderingen zijn, toch??
Volgens mij zijn wel allemaal wat minder bezig met zwanger worden...
Ik heb het op het moment erg druk met werken ( werk in een winkel ) en met mijn dochter.
Tja de peuterspeelzaal vergt meer tijd dan gedacht ( dat geeft niet ) en dan de december maand, erg gezellig met een meisje van 2 hahaha.
Ze vraagt elke avond of ze haar schoen mag zetten en dan zegt ze met van die vragende oogjes "kado" hahahaha!!!
Vindt deze tijd met haar erg leuk en dan is de behoeft naar een 2e een beetje minder , begrijp me niet verkeerd ik wil heel graag en heb het idee dat het vanzelf een x komt.
Meiden tot klets !!!

LIefs Mama2006

Hey mama, daar was je ook ff ! Lijkt me idd een heeeeel gezellige maand december met een meisje van twee....heerlijk he ! Drukke tijden ook op je werk....wat voor winkel werk je ? Het lijkt idd wel of we allemaal minder bezig zijn met zwanger worden he......laten we hopen dat dat effect heeft he ! Geniet lekker van je meisje, in deze leuke periode

Knuf happy

Ha lieve meiden,

Hoe is het! Hier gaat het goed hoor, maar ben zo druk met allerlei dingen dat ik gewoon soms echt geen puf heb om achter m'n laptoppie te zitten, sorry daarvoor!

Mama, las ik nou in een ander topic dat je ongesteld bent geworden?!
Weer een ronde verder, ppfff, je zou er moedeloos van worden! Echt kl*ten voor je!
Geniet maar lekker van de sinterklaasperiode met je dochter! Mag ik vragen hoe ze heet?!

Ik heb as zondag m'n NOD, maar heb er ook geen goed gevoel over! Ik ben er ook totaal niet mee bezig door de nieuwe pup en door de switch die ik ga maken in de groepen!
Soms dan schrik ik echt even van, ow, nog maar 5 daagjes...maar goed, ik heb toch het idee dat ik ongesteld ga worden! Misschien komt het ook door de rust omdat we 18 dec. die afspraak hebben. Heb heel sterk het idee dat er voor die tijd toch niks gebeurd, dus kan ik het meer loslaten!

Happy, Mijn schoonouders hebben ook een cocker spaniel en dat is ook zo'n schatje! Ik wilde ook een cocker spaniel erbij, maar dat wilde vriendje niet. Die vond het voor Yari mooier dat er hetzelfde ras bij kwam!
Ben maar weer overstag gegaan!

Meiden een fijne avond!

Liefs Joepie

Hey joepie, ook weer ff hier meis !!! Druk druk druk he, kan ik me goed voorstellen met een pup erbij ! Wat grappig dat je een cocker wou hebben joh, dit is ook een schatje hoor.....ze is nu 7 jaar, heet brandy en is wit met zwart.......... Bijna je nod, maar je verwacht niks.......nou ik hier ook niet haha....heb vrijdag mn nod ! Moest vandaag naar de tandarts, heb een gaatje en moet nu 19 december terugkomen, bah bah bah. Heb ook   goed nieuws....mag vanaf volgende maand weer klussen !!!!!! Ben zoooooooo blij. Heb vrijdag mn nod en dan de volgende maand na de kerst, lijkt me wel leuk om op 31 december een positieve test te hebben hahahaha......waar denk ik al niet aan he ! Hoe gaat het verder met je werk meis, lukt het allemaal een beetje ? Las ook op een ander topic dat mama ongi is geworden......verdorie he meis......balen weer ! Weet niet wat ik kan zeggen om je op te vrolijken, het blijft rot.......Ga lekker naar de tv makelaar kijken, tot laters maar weer

Knuf happy

Hoi meiden

Ja ben inderdaad ongi geworden, sorry was dit topic vergeten !!
Begin soms wel weer te denken van `wat is er mis met ons`, we doen het op het goede moment en nog niet zwanger.
Daar weten jullie ook alles van, nou ja op naar ronde 7.....

Joepie mijn dochter heet Sanne, echt heerlijk ding hoor !!!
Toen ik vandaag ongi was geworden heb ik haar een dikke knufffel gegeven en dan vergeet je het direct   dat je het geworden bent hahaha.
Duurt inderdaad niet lang meer je NOD, ik had precies hetzelfde gevoel als jij !!
Nog even Joepie en dan is het 18 dec, ik hoop dat ze je daar verder kunnen helpen zodat het wat opschiet.

Happy ook weer aan de klus, mooi zo !!!!
Ik had in 2005 op 31 dec ook een positieve test, echt geweldig !!!
Hoop dat het voor ons dit jaar  ook zo mag zijn..

Liefs Mama2006

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    10e
   30 november

Happy