A
Anoniem
Guest
Ha lieve meiden,
Happy, ik kan het me voorstellen hoor, dat klussen nu een beetje dubbel voor je is! Ik zou het gewoon lekker doen als je er zin in hebt en voor de rest eerst even aan jezelf denken! Fijn dat je bloeddruk lager is, maar wat balen dat je ziek was op je vrije dagen! Hoe gaat het nu?! Goed dat je 6.8 kg bent afgevallen, ben trots op je!!!
Hier staat het een beetje stil op het moment, maar we gaan lekker door hoor! Ik taal er niet zo naar! Heb er wel af en toe zin in hoor, maar ik kan het nog wel goed laten staan! Vanmorgen was ik 10.7 kg afgevallen. Had gister m'n koolhydraatmoment nu 's ochtends genomen i.p.v 's middags en vanmorgen was ik 0.5 kg kwijt! Dat was dus een goede zet!
We gaan lekker door!
Mama, wat goed dat je je er een beetje overheen kan zetten en ik denk ook dat daarom de kwaaltjes minder zijn! Misschien maar goed ook, want wat een verrassing zou het zijn als het nu wel raak zou zijn!!! En wat gek dat je elke keer de 11e ronde voor je ziet! Misschien is het inderdaad wel een teken! Ik hoop natuurlijk dat je eerder zwanger bent, maar als het nou zeker zou zijn dat je de 11e ronde zwanger zou zijn, dan zou ik ervoor tekenen!!!
Sorry meiden dat ik zo weinig online ben, maar heb het superdruk, ik ga per 1 december fulltime naar groep 4, dus ben veel met de voorbereiding bezig....en we hebben nog iets wat ons erg druk maakt...want we hebben er namelijk een pup bij!
We hadden al een golden retriever (Yari) en die is in augustus 1 jaar geworden en we wilden graag een vriendje voor hem. Maandag hebben we een golden retriever van 9 weekjes opgehaald. We noemen hem Remi! (omdat Yari Remi was) Remi was van het verhaal alleen op de wereld. Het is echt een pittig ding, klimt overal op en af en zit Yari heerlijk uit te dagen. Yari is er ook helemaal weg van dat kleine mormeltje wat er nu steeds rond loopt! Ze liggen 's avonds zo heerlijk tegen elkaar aan te slapen! Helemaal geweldig!
Vandaar dat ik soms dagen weg ben! Ben dus ook helemaal niet bezig met het zwanger worden, voel me nu al een beetje moeder haha! Volgende wk m'n NOD en ik voel wel af en toe iets, maar ik wordt er niet eens meer anders van! Het geeft misschien ook wel rust omdat we weten dat we 18 dec naar de gyn gaan, en we denken toch dat het daarvoor niet gaat lukken, dus je wordt gewoon rustiger!
Meiden, ik wens jullie een fijn weekend!
Liefs Joepie!