HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy
      28
    1e
    14e
 26 september

Mama2006  
      28
    2e
      4e
  24 september

Esseltje          

Zo ons mini lijstje er even bij hihi!!!

Hallo lieve meiden!

Happy, hoe is het? Nog steeds druk aan het werk, of heb je wat meer rust! Ik hoop het voor je, je hebt het verdiend!

Mama, fijn dat ons minilijstje er weer is, haha! Het schiet nu toch wel heel erg op he?!? Voor jullie allebei, spannend hoor!

Ik heb vandaag mijn eisprong...ik voel het gewoon! Vrijdag had ik heel veel rekbaar slijm en vandaag heb ik de hele dag al zo'n trekkende buikpijn! Onderin...dus het kan haast niet anders...
We hebben donderdagavond, vrijdagavond, zaterdagmiddag geklust...en we wilden vanavond ook nog even, haha!! Kan haast niet missen, nu maar hopen dat het kwaliteit van het zaad niet heel veel minder wordt! Vind het zo moeilijk gokken anders!

Nu zijn mijn zus/zwager en hun 3 dochters er, dus ik ga er ook gauw een eindje aan breien!

Fijne dag meiden en tot snel!

Liefs Joepie

Ola meiden,

Ben ik weer !!!!!! Pffffff dat zit er ook weer op zeg....ben kapot ! Mama, gaat nu opschieten he....voel je al iets bijzonders ? Ik voel helemaal niks, haha. Wel fijn want nu ben ik er veel minder mee bezig........afwachten he meis pffff. Joepie, hoe is het met je dieet ? Je voelt je eitje, nou klussen voor je leven dan he...maar, zo te lezen doe je dat ook hahahaha. Gisteren naar de kuip geweest, feyenoord-ajax....helemaal geweldig joh. Daarna werken en mega druk gehad....Ga nu zo de boodschappen doen en dan helemaal niks, vind zelf dat ik dat verdiend heb namelijk hihi.Fijne dag dames !!!!

Knuf happy

Hoi Meiden

Je eisprong al gehad las ik, das wel vroeg of niet ( je NOD stond toch op 16 okt ).
Goed gebruik van gemaakt??
Hoe gaat het met dat dieet?? zijn er al wat kilo's af??
Happy hoe ist??
Vind het nu wel tijd worden dat jij en joepie een x zwanger worden, ik hoop het zo voor jullie!!
Iemand bij sept NOD zat in de 13e ronde en is nu zwanger, dus er is hoop!!

Ik ben nog niet ongi, maar dat zal morgen wel komen!!

Weltrusten Mama2006

Sorry Joepie ik ( domme muts dat ik ben ) lees nu dat je 4 okt NOD hebt!!
Dat duurt gelukkig ook niet lang meer!!

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy
      28
    1e
    14e
 26 september

Mama2006  
      28
    2e
      4e
  23 oktober

Esseltje  

Zoals verwacht vandaag ongi geworden, dus op naar ronde 5.
Happy ik denk aan je  en duim voor je!!!!

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2008 07:56:45'));

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy
      28
    1e
    14e
 26 september

Mama2006  
      28
    2e
      5e
  23 oktober

Esseltje  
Schit ronde vergeten aan te passen!!!

Hey mama, balen zeg meis ! Vol goede moed naar de volgende ronde he........Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af hoe vaak ik deze zin al heb gebruikt pffffff. Hier is het ook nier raak hoor, voel echt helemaal niks........Joepie,hoe is het met je dieet ? Meiden, de plicht roept, ga werken.Fijne dag

Knuf happy

Terug
Bovenaan