Hey meiden!!
Daar was ik weer!
Lekker een afvalclubje hier he? haha, dacht dat we hier voor het zwanger worden zaten!hihi!
Happy wat rot dat je een te hoge bloeddruk hebt...hopen dat het nu een beetje stabiel blijft he! Moest je ook vandaag weer wegen??
Ik moest ook vandaag weer en ben 5,3 kilo kwijt! Gaat lekker he?! Ben er wel helemaal zat van hoor, want echt gevarrieerd is het niet...Het jammere is dat je heel veel kruiden mag gebruiken, maar niet echt de lekkere sauzen enz. En daarom is het soms wat flauw...en teveel zout is ook niet goed natuurlijk, want dat hou je vocht vast...
Mama, jij wil dus ook een paar kilootjes kwijt?! Ik ben ook echt een snoeper hoor, maar ik mag nu gewoon niet...En als ik wat stiekem eet, dan hebben ze de week erop echt wel door hoor! haha! Dus dan heb ik mezelf in de boot!
En 1.75m en 89 kilo...het is niet heel licht, maar het is toch niet echt ernstig overgewicht toch?
Ik ben 1.68m en ik ben begonnen met 86.6...ben nu 81.3...dus moet nog even!
Wil toch graag naar de 70 kilo!
En toch heb ik nu maat 42/44, dus ben ook niet echt superdik hoor...ben gewoon stevig!
Maar nu even over het zwanger worden...zondag is mijn NOD, maar heb er echt helemaal geen goed gevoel over...ik vergeet soms gewoon dat het al over een paar dagen is! Krijg steeds meer het gevoel dat we de medische molen in moeten...Al lees ik hier ook wel dat er meiden in ronde 15 spontaan zwanger raken...ik weet het niet meer hoor...Mijn zus vroeg me vandaag ook wanneer ik ongesteld moet worden (mijn fam. weet het, ben een flapuit) en toen zei ik zondag, toen vroeg ze hoe ik me voelde, maar toen gaf ik ook al aan dat ik het helemaal niet positief in zag!
Zei is 3x heel snel zwanger geraakt...het is voor mij helaas niet weg gelegd...
Maar we zien het wel weer...heb ook helemaal geen drang om te testen, want moet eerst maar eens overtijd zijn... met zo'n regelmatige cyclus kun je het gewoon aftellen en pas als ik die dag niet ongesteld ben geworden is er hoop...
Meiden, ik ga lekker het blok kijken...Happy, ik ga nog even je verhaal bij de babes lezen, want had ik nog niet gedaan...(heb je het gedoe bij de kluskippies alweer gelezen met je weet wel wie?)
Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Dikke kus!!!