HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Happy wat ontzettend kl..........., het wordt ons niet gegunt!!! ( ook al ben ik pas in
ronde 5 )
Misschien een stomme vraag maar ben je al eens naar de ha geweest??
( misschien heb je het al eens verteld maar ik weet het niet, anders sorry).
Ik vind 15 ronde ´s lang genoeg!!

Meid kan me voorstellen dat je baalt.

Liefs  Mama2006

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    8e
  4 oktober

Happy
      28
    1e
    15e
  27 oktober

Mama2006  
      28
    2e
      5e
  23 oktober

Esseltje

Even het lijstje aangepast!!

Hoi meiden

dit is idd een klein groepje.
Kunnen er nog andere mensen bij of niet meer?
Ben namelijk nieuw hier ben sinds een paar dagen op dit forum maar er zijn zoveel topics., kan het soms allemaal niet bijhouden.

liefs

Ha meiden,

Hier ben ik even heel kort...Ben aan het werk namelijk..weekendje was gezellig!
Ben nu in totaal bijna 4 kilo kwijt...gaat echt goed, maar zal blij zijn als die 1,5 week erop zitten en ik wat meer mag eten!
Zondag mijn NOD, voel nog niks en heb er ook geen goed gevoel meer over...Maar ben er door het afvallen gelukkig niet zoveel mee bezig!

Happy, ik weet niet wat ik zeggen moet...vind het zoooooooooo rot voor je...Hoe voel je je nu meis?? En net zoals mama al zei, ben je nog niet toe aan een huisartsenbezoekje?Sterkte meis, denk aan je...

Mama, al van je ongesteldheid af?? Ook weer balen he? Al duurt het dan al wat minder lang, toch is het telkens een teleurstelling...

Swenny (weet het niet meer precies...) weet niet of de rest het met me eens is, maar eigenlijk wilden we dit groepje zo klein mogelijk houden, omdat het anders inderdaad moeilijk is om bij te houden...Wij hebben gewoon veel met elkaar omdat we elkaar van andere topics kennen en omdat we allemaal al een poos bezig zijn...
Misschien een idee om zelf een topic te openen? Daar komen vast veel meiden op reageren! Succes met zwanger worden!

Ik ga weer aan het werk meiden!

Liefs Joepie!

Hey Joepie

Wauw wat geweldig 4 kilo, probeer zelf ook wat kilo's kwijt te raken.
Ik ben 1.75 lang  en weeg nu 89 kilo!!
Ik wil graag rond de 80 kilo wegen, maar ja ik ben en blijf een dikke snoeper.
Nou ja ik doe mijn best.
Maar begrijp ik nu dat je de komende weken meer mag eten, moest je zo weinig eten dan??
Je NOD komt snel dichterbij, hoop voor jullie dat het nou toch wel eens raak mag zijn!!
Blijven jullie dan nog wel met mij kletsen??

Ik duim voor je!!!
Liefs Mama2006.

Hey mama en joepie,

Nou hier gaat het iets beter maar, heb gewoon ff een dip.......het hele verhaal staat bij de babes, dus anders moeten jullie het daar maar ff lezen ! Ik ben ook aan het lijnen geslagen want ben ook te zwaar, misschien ook een reden dat het niet lukt ! Ben woens dag begonnen dus morgen weer wegen ben benieuwd...het verzet, net als wat joepie zei ook ff mn zinnen ! Ben ff met iets anders bezig als zwanger worden........joepie, geweldig hoor, al vier kilo, heeeeeel knap...volhouden he ! Bijna je nod, spannend weer.......ik zal heeeeeeel hard voor je duimen meisje ! Mama.......ook afvallen, haha gezellige boel hier he ! Wat die ha betreft....ik loop al jaren met een hoge bloeddruk....sinds een aantal maanden gaat het nu gelukkig goed......De eerste maanden heb ik dus geklust met een hogere bloeddruk en dat schijnt ook niet echt bevoordelijk te zijn, plus de gevaren als je eventueel zwanger bent. Op een gegeven moment was ie zo hoog dat ik niet meer mocht klussen........toen kwam eht groene licht en was ie eindelijk goed en dat blijft nu gelukkig zo....tot gisteren hij si weer iets verhoogd. Dat wordt nu in de gaten gehouden en als dat blijft moet ik daar voor onder behandeling...medicijnen enzo.........dus ik wahct eerst dit ff af en op dit moment staat eigenlijk mn hele hoofd niet meer naar zwanger worden...ben het ff zooooooo zat ! Ik zie dus allemaal wel hoe het gaat lopen.........op dit moment kan het me allemaal ff gestolen worden ! Is bij jou je ongi al over.....volgens mij wel he.....sorry, weet het echt ff niet meer Las gisteren op een site van een gyn dat het het beste is om de hele maand om de dag te klussen.....pfff wel veel he ! Misschien werkt het wel want las hier op het forum ook dat iemand dat 2x gedaan had en twee keer in die maand zwanger ! Ach, belijk het positief, ook gelijk goed voor de lijn al die lichaamsbeweging . Meiden, fijne dag

Kus happy

Hey Happy en Joepie

Happy kan me het wel voorstellen van je dip hoor, geen probleem!!
Misschien is het wel goed voor je geestelijke en lichaamelijke gezondheid dat je een stapje terug neemt.
In ieder geval niet meer dat verplichte klussen.
Ik hoop dat het wat rust geeft.
Goh iedereen hier aan het afvallen, ik vind het altijd zo'n drama, ik wordt er altijd zeer knorrig van.
Wat verevlend van je bloeddruk, heeft dat ergens mee te maken ( ziekte ) of hoort het gewoon bij je??
Mijn ongi is inderdaad al over, ben altijd maar 2 dagen ongi.
Ik had alleen voor het eerst deze maand oud bloed, dat heb ik nog nooit eerder gehad, raar hoor!!
Ik klus ook alleen veel in de goede periode, maar daar buiten hebben mijn man en ik het wel gezien ( Ja dat krijg je op een gegeven moment toch ).

Hey meiden!!

Daar was ik weer!

Lekker een afvalclubje hier he? haha, dacht dat we hier voor het zwanger worden zaten!hihi!
Happy wat rot dat je een te hoge bloeddruk hebt...hopen dat het nu een beetje stabiel blijft he! Moest je ook vandaag weer wegen??
Ik moest ook vandaag weer en ben 5,3 kilo kwijt! Gaat lekker he?! Ben er wel helemaal zat van hoor, want echt gevarrieerd is het niet...Het jammere is dat je heel veel kruiden mag gebruiken, maar niet echt de lekkere sauzen enz. En daarom is het soms wat flauw...en teveel zout is ook niet goed natuurlijk, want dat hou je vocht vast...

Mama, jij wil dus ook een paar kilootjes kwijt?! Ik ben ook echt een snoeper hoor, maar ik mag nu gewoon niet...En als ik wat stiekem eet, dan hebben ze de week erop echt wel door hoor! haha! Dus dan heb ik mezelf in de boot!
En 1.75m en 89 kilo...het is niet heel licht, maar het is toch niet echt ernstig overgewicht toch?
Ik ben 1.68m en ik ben begonnen met 86.6...ben nu 81.3...dus moet nog even!
Wil toch graag naar de 70 kilo!
En toch heb ik nu maat 42/44, dus ben ook niet echt superdik hoor...ben gewoon stevig!

Maar nu even over het zwanger worden...zondag is mijn NOD, maar heb er echt helemaal geen goed gevoel over...ik vergeet soms gewoon dat het al over een paar dagen is! Krijg steeds meer het gevoel dat we de medische molen in moeten...Al lees ik hier ook wel dat er meiden in ronde 15 spontaan zwanger raken...ik weet het niet meer hoor...Mijn zus vroeg me vandaag ook wanneer ik ongesteld moet worden (mijn fam. weet het, ben een flapuit) en toen zei ik zondag, toen vroeg ze hoe ik me voelde, maar toen gaf ik ook al aan dat ik het helemaal niet positief in zag!
Zei is 3x heel snel zwanger geraakt...het is voor mij helaas niet weg gelegd...
Maar we zien het wel weer...heb ook helemaal geen drang om te testen, want moet eerst maar eens overtijd zijn... met zo'n regelmatige cyclus kun je het gewoon aftellen en pas als ik die dag niet ongesteld ben geworden is er hoop...

Meiden, ik ga lekker het blok kijken...Happy, ik ga nog even je verhaal bij de babes lezen, want had ik nog niet gedaan...(heb je het gedoe bij de kluskippies alweer gelezen met je weet wel wie?)
Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Dikke kus!!!

Terug
Bovenaan