Hee Nataly!

Nou nou, voel me (namens ons!;-)) vereerd dat je onze topic leuk vindt!(Misschien worden we nog wel ontdekt en krijgen we onze eigen Colum!)ha ha!

Leuk dat jullie ook voor t echie gaan!Alleen dat gevoel is al heerlijk he!Maar vindt het ook een hele nieuwe vooral spannende periode tot nu met veel verschillende gevoelens door de maand heen!(wij gaan komende week klussen en zijn bij ronde 4) mijn andere 2 compagnons hier zijn al wat verder en ook ietsie ouder dan ik(ik 24)....maar dat hindert nog voor geen meter en is ERRUG gezellie hier!!Dus welkom!!
en veel succes!!

Naat; al aan de klus of?!En M3 heb je ze de deur al uitgezet;rd?!
fijn weekend nog!
xx Zuus

Morguh!
ff een vluggertje, bedoel hier mijn berichtje he,
vanmorgen al een smiley op mn display, dus dat betekend dat mn eitje vandaag of morgen gaat springen; spannend!!
Moest helaas opstaan om te werken, anders...maar mn mannetje heeft vandaag vrij, dus kunnen vandaag en morgen nog goed aan de slag!!
Duimen jullie mee dat t raak mag zijn!?
xx jullie ook succes x zuus

Hoi Zuus,

Inderdaad succes!
Je ligt ongeveer een week voor op mij! Wat lopen we dan ineens ver uiteen zeg. Vorige keer waren we nog gelijk.
Ik begin zaterdag pas met testen dus kan nog wel ff duren.
Ik heb nu nog 5 testen. Ik weet niet zeker of ik volgende cyclus ook nog ga testen. (misschien komt er wel helemaal geen volgende cyclus).
In elk geval wordt het weer spannend.
Ik lees en leef met je mee.
Bij mij zijn de duivels net de deur uit.
Gisteren wat nieuwe lingerietjes gekocht; dus dat wordt weer leuk deze week!

Groetjes,

M3

He, daar ben ik weer!

Heb dus echt de griep gehad. Wat was ik ziek!!!!!! Alles kwam er weer uit en ik had hoge koorts. Gelukkig gaat het nu weer wat beter en ben ik vandaag weer voor het eerst op mijn werk. Ben nog wel slap en eten gaat nog niet helemaal goed maar ik voel me gelukkig niet meer ziek.

Had gisteren een heeeeeeeeeeeel vaag tweede treepje. Dus we zijn aan de klus geweest. Was wel zwaar met nog wat griep onder de leden maar het is wel gelukt. Ik denk dat ik vandaag een vettere tweede streep zal hebben dus gaan we er weer tegen aan. Ik hoop dat ik mijn vriend niet heb aangestoken maar vanmorgen had hij nog nergens last van. Heb laatst een spannend lingerie setje gekocht dus dat zal ik vanavond fijn aantrekken.

En dan maar weer wachten!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk gaat het wachten deze keer iets beter dan de vorige keer en ben ik iets rustiger.

Zuus, wij gaan echt wel gelijk op, hebben ons ei waarschijnlijk op dezelfde dag!!!

M3, veel succes met klussen en we spreken elkaar snel.

veel liefs

Morguh!

Hee sexie ladies!(met jullie lingerie!!)haha. Ik heb gisteravond nog eens getest, of het nog niet voorbij was ofzo,maar lachte me nog steeds aan, dus er nog goed tegen aan gegaan, (zonder lingerie!)Nu test ik ook niet meer=zonde!
Maar hoe zit t bij jullie, sexen jullie rond je ei iedere dag, of om de dag of net wat uitkomt?!Het moet ook niet zo'n verplicht nr worden, maar wil t  t liefste iedere dag er ff optimaal gebruik van maken!
Ik heb trouwens mn beste vriendin een brief geschreven, niet dat ze die nu al krijgt,maar heb er mn verhaaltje en gevoelens ingezet hoe moeilijk ik t soms vindt om haar niets te vertellen, maar ook vooral waarom en het me geweldig lijkt om haar te verrassen als we ECHT zwanger zijn. Voor mn gevoel heb ik t haar nu toch een beetje verteld, tenminste even mn verhaal aan haar kwijt!En ze krijgt hem dan als we echt zwanger zijn. Ik hoop snel!!
En ben zo blij met jullie he, als ik mijn praatje bij jullie niet kwijt kon, pffff!!
nou succes he verder!!
Ik zou trouwens volgens de tellingen van vorige maand uitgegaan donderdag mn ei krijgen. 2 maanden terug kwam hij ook rond di/woe. leve de ovu test!
xx Zuus

had gister trouwens ook pijnlijke steekjes rechtsonder in buik, dus ook een teken van eisprong denk ik.x

Hai,

Heb net een ovutest en heb nog steeds een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag tweede streepje. Net zoals gisteren. Denk dus dat mijn ei er wel aan komt maar........nu nog even niet!

Ben ik toch iets later dan jij Zuus. Ik zit nu op dag 16 en de vorige cyclus had ik mijn ei op dag 20 en een super positieve test op dag 18 en 19.

Op welke dag van je cyclus zitten jullie dan vandaag Zuus en M3?

Dat lingeriesetje blijft vanavond dus  nog even in de kast liggen. Mijn vriend en ik 'klussen' in principe om de dag en rond mijn vruchtbare dagen als het effe kan elke dag. Daarna nemen we even 'rust'. Het moet wel leuk blijven dus we doen het alleen maar als we allebei willen. Als ik of hij geen zin heeft dan doen we het gewoon niet. Ik ben net ziek geweest en dan heb ik echt geen zin.

Moet je wel vertellen dat sinds ik niet meer aan de pil ben ik wel veel meer zin in sex heb gekregen hoor en helemaal rond mijn vruchtbare dagen. Net of je lichaam dat weet dat je dan vruchtbaar bent en dat je dan moet klussen. Mijn vriend hoeft dan maar met zijn vingers te knippen, bij wijze van spreken.  hihihihihi!

Alleen maar beter toch. Wij gaan de spanning dus nog even opvoeren en morgen dus veel plezier maken.

Veel hugs.
Nataly

He Zuus,

Ben je laatste twee mailtjes nog eens goed aan lezen, lees ik dat goed, heb je twee keer sex gehad op 1 dag!!!!! Wilde meid hoor!

Ik trek dat niet meer met mijn leeftijd,hahahahahaha!!!!!

Veel liefs.

Terug
Bovenaan