Hee Nataly!

Alweer een berichtje van mij!!!

WE STAAN OP PAGINA 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

m3 en naat; kijk ff voor mijn laatste 2 reactie's bij topic; nee he....van ssuss, weet niet hoe ze daar tercht zijn gekomen, maar please wel ff lezen. Sorry voor mijn omslachtige manier van mijn berichtjes zoeken en lezen!!
hoop dat deze wel op goede plaats komt!
xzuus

Hee!
WHATT???hoe kom jij daarbij>??ikben zelf ook terug gaan lezen, maar kan t er niet uit opmaken!!haha
is niet zo nee, integen deel, had wel wel wat vaker gewild, maar ja ik denk dat t een beetje een verplicht nummertje werd, en toen, ja hoe zal ik t zeggen, mn vriend wilde wel, maar HIJ wilde niet.................pfffff, (wat ik hier niet allemaal met jullie deel)mn vriend dacht ook dat mn vruchtbare dagen voorbij waren??Ik zeg hoe kom je daar nu bij. Maar hoe doen jullie dat; zeggen jullie; van ma tot do zijn mn vruchtbare dagen of hoe weten de mannen dat, en hoe lang "moet" je eigenlijk doorklussen als je di posi ovu test had??
Ik wordt er een beetje onzeker van en wil ook niet dat t zo'n verplichting wordt en t moet leuk blijven.
xx zuus

He!

Ik heb je berichtje naar hier gekopieerd. Heb ik dan niet goed gelezen, zal dan wel!!!!!!!

Mijn vent is net zo nieuwsgierig als ik. Hij wil precies weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en hangt ook boven mijn ovutest om te kijken of ik een tweede streepje heb. Volgens mijn bijsluiter komt je ei binnen 24 tot 48 uur  na je positieve test. Dus klussen we nog een paar dagen na mijn positieve test door.

Moet nu naar vergadering op kantoor tot 19.00 uurm bleeh! maar ik spreek jullie snel.

Nou, vergader ze dan;gatsie. kga zo met vriendinnetje eten en biosje.
Ik heb dus di posi test gehad en ma en woe geklust. en vanmorge dus een mislukte poging....dus vanav nog maar even een poging wagen.

xx zuus

Ben net thuis en dacht even snel een berichtje schrijven.

Heb net een ovutest gedaan en hij is nog steeds niet vet positief. Ik had opnieuw een heel vaag tweede streepje. Hij was wel wat duidelijker te zien als gisteren maar toch. Denk dat ik dan toch precies als de vorige cyclus op dag 20 mijn ei zal hebben (toen had ik op dag 18 en 19 een vet positieve ovutest). Vandaag is dag 17 voor mij als ik morgen een echte tweede streep heb dan ben ik wel heel regelmatig.

We twijfelen of we straks nog aan de bak gaan of morgen. Als ik morgen echt positief ben dan heb ik drie dagen om te klussen (ben twee dagen positief en dan heb ik de dag erop mijn ei). Als ik vanavond mee tel dan zouden dat dus vier klusdagen worden.

Dan lopen wij ook de kans dat HIJ.... op een gegeven moment niet meer wil. 4 dagen achter elkaar is best vaak en vermoeiend. Mijn vriend heeft het dit weekend ook nog eens heel erg druk en is eigenlijk het hele weekend weg. Voor het klussen komt hij speciaal terug, de schat.

Ook wij hebben 1 keer meegemaakt dat het echt niet ging. Toen wilden we ook in mijn vruchtbare periode elke dag en op dag 4 gaf HIJ het op. Niet meer vooruit te branden, hihihi!

Ik doe op die dagen dan een spannend lingeriesetje aan (niet van dat ordi maar met kant en extra hoog uitgesneden of iets van satijn) en op z'n hondjes helpt bij ons ook altijd heel goed. Normaal is dat niet nodig maar iets extra is dan nooit weg. Wat worden we intiem, of niet,   krijg er een kleur van!

Ik ga gauw wat eten.

Doei.

Haha, maarja we kennen elkaar inmiddels alweer een tijdje en ben ' blij' te horen dat we een beetje dezelfde dingen meemaken!Ik baalde van binnen wel een beetje, maar van andere kant vond ik dat weer LULLIG voor mn vriend!Hebben nu tijdens mn vruchbare periode eigenlijk (geloof ik) 2 a 3 x gesext geloof ik dus verwacht eigenlijk niet dat t raak zal zijn, maar ja we wachten maar weer af he, pffff.
Heb trouwens STERK de indruk dat mn vriend zn broer en vrouw van 2e in verwachting zijn, want ze deed di avond een beetje vaag aan telefoon over een afspraak woe morgen, en 9nov ga ik met de mannen golfen en hij zei net tegen haar, ja dan hebben we een relatie dag en toen zei zij; ja wij hebben dan ook een relatiefdag, maar ik ga maar alleen.....ja dan is t bijna wel duidelijk!!hartstikke leuk natuurlijk, maar zou graag samen zwanger willen zijn!!!Hoop ECHT dat we dat nog mogen zijn. ze vroeg net; heb je zin om mee nr jonge gezinnen beurs te gaan, ja jij hebt nog geen gezin, maar misschien vindt je t wel leuk!

nou succes met eieren zoeken en klussen!!
fijn weekend ook dames!!xx zuus

Hey allemaal!

Testen jullie elke cyclus waneer jullie ei is?

Groetjes Jez

Hoi samen,

Ff mijn versie van de vruchtbare dagen:
Voorafgaand aan de vruchtbare dagen sexen we ongeveer om de dag. Vanaf het moment dat ik positief test doen we het een dag of 3 achter elkaar elke dag. Gelukkig heeft mijn mannetje geen last van weigerend gereedschap... Soms hebben we geen zin maar doen het toch om geen kans onbenut te laten. Soms gewoon omdat we zwanger willen worden (en dat is dan van hup, klaarkomen, afrollen en slapen maar) en soms bedrijven we uitgebreid de liefde. Dat is leuker maar vanwege druk werk en druk gezin hebben we daar niet altijd zin in. (Ff intiem: laatst waren we druk de liefde aan het bedrijven, komt mijn dochter van 6 binnen. Zegt mijn man: ik kom zo naar beneden; als ik klaar ben met mama knuffelen. Zegt ze: o, ik kom ook ff knuffelen; en ze klom zo bovenop ons!!. Ahum: toen weigerde meneer wel dienst! Maar ja toen was mijn zin ook wel over eerlijk gezegd.)

Voor Jez: dit is de 3de cyclus dat ik testen gebruik: hierna zijn ze op en wil ik geen nieuwe meer kopen: we gaan dan weer "op de bonnefooi". Heb wel wat meer inzicht gekregen in mijn cyclus: laat mijn ei en onregelmatig..

Na de vruchtbare dagen doen we niet zoveel meer (nog wel in de derde week maar week 4 is vaak al zo in het teken van is het gelukt of niet dat ik dan weinig zin meer heb). In elk geval staan we nu voor de vruchtbare dagen (ik begin morgen met testen) en is er weer werk aan de winkel.
Heb wat nieuwe setjes dus ff uitproberen.

Groetjes,
M3

Terug
Bovenaan