Hee!
WHATT???hoe kom jij daarbij>??ikben zelf ook terug gaan lezen, maar kan t er niet uit opmaken!!haha
is niet zo nee, integen deel, had wel wel wat vaker gewild, maar ja ik denk dat t een beetje een verplicht nummertje werd, en toen, ja hoe zal ik t zeggen, mn vriend wilde wel, maar HIJ wilde niet.................pfffff, (wat ik hier niet allemaal met jullie deel)mn vriend dacht ook dat mn vruchtbare dagen voorbij waren??Ik zeg hoe kom je daar nu bij. Maar hoe doen jullie dat; zeggen jullie; van ma tot do zijn mn vruchtbare dagen of hoe weten de mannen dat, en hoe lang "moet" je eigenlijk doorklussen als je di posi ovu test had??
Ik wordt er een beetje onzeker van en wil ook niet dat t zo'n verplichting wordt en t moet leuk blijven.
xx zuus
He!
Ik heb je berichtje naar hier gekopieerd. Heb ik dan niet goed gelezen, zal dan wel!!!!!!!
Mijn vent is net zo nieuwsgierig als ik. Hij wil precies weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en hangt ook boven mijn ovutest om te kijken of ik een tweede streepje heb. Volgens mijn bijsluiter komt je ei binnen 24 tot 48 uur na je positieve test. Dus klussen we nog een paar dagen na mijn positieve test door.
Moet nu naar vergadering op kantoor tot 19.00 uurm bleeh! maar ik spreek jullie snel.