Hee Nataly!

Hoi m3,
Leuk je berichtje te lezen..
Ik ken dat wel..klussen terwijl de kids al op zijn..ieieieieie!!
Bij ons lopen ze vaak wel naar beneden..gelukkig.
Zoontje heeft ook wel eens naast het bed gestaan, maar had gelukkig niets door.
Wij hebben deze maand ook wel  ons  best gedaan..
Maarja je weet nooit he..
Na de ongi die wat langer duurde, hebben we nu al in een week vijf keer geklust..
Zien wel, ik reken nergens op..
Voel nooit mijn eisprong, en weet ook nu niet wanneer hij komt..ivm die langere cyclus na de mk.
Gaan gewoon nog een week extra door, zodat we die langere cyclus erbij in meenemen..Ik heb klusschema van die keer dat ik laatst zwanger was erbij gepakt..wie weet helpt het..Dus dezelfde dagen aangehouden..en extra..
Erg eigenlijk he..
Nouja het is voor een goed doel.
Meeestal zijn wij alleen weekendklussers..haha
Vriend werkt wel 60 tot 70 uur per week, en ik slaap al vaak  als hij thuiskomt.
En nee, voor mij is het niet iets om voor wakker gemaakt te worden..
S'morgens voor werktijd heb ik ook geen rust om ervan te genieten..dan kijk ik alleen op de klok..Niet zo romantisch dus dan he!
Dus het weekend blijft over, en ik vind het prima.

Onze vakantie zit er weer op.
Gaan maandag weer aan de slag, ik had maar paar dagen vrij.
Morgenavond dus naar Marco Borsato..erg veel zin in.
Las net al op zijn site dat het gaaf was!!
Alleen is de site een beetje overbelast..veel bezoekers denk ik.

Nou succes met tetsten of je ei er aan komt..haha
Ik hoop weer op een goede maand..
Natuurlijk voor iedereen.
Ik ben weinig hier, en meer op de chat, met Swinnie, Tamaar, Tammy, Nadine, Maui, Talke en anderen..
Errug gezellie!!
nou, ik lees je weer. Fijn weekend
Liefs R

Goeiemorgen!

Gisteren weer geen tweede streepje??????? Heb mijn ei dus nog steeds niet gehad terwijl ik nu al op dag 19 zit. Ben nog nooit zo laat geweest. Straks maar weer tegen 14.00 uur testen en dan zie ik wel. We gaan in ieder geval klussen (donderdag toch ook wel geklust) want misschien is er wat mis met de ovutesten. Kan het me niet voorstellen want het zijn dezelfde.

Ik ga door met testen tot ik een ei heb en ik kan nog wel even. Heb geloof ik nog zo'n 12 testen thuis. Heb ze besteld bij sensitest en dat was toen een actie. 25 testen voor........weet het bedrag niet precies meer. Ik hoop niet dat ik ze allemaal nog nodig heb.....maar ja!

Ga vandaag niet zo heel veel bijzonders doen. Het weer is erg somber hier dus ik ga maar fijn poetsen thuis. De badkamer, wc en de hele bovenverdipeing. Lekker hard muziek draaien en maar poetsen. Denk ik er ook niet zo veel aan.

Veel liefs
Nataly
Natalyt

He, waar zijn jullie!!!! Jullie laten me toch niet in de steek?????

Vandaag dag 21 en ik heb nog steeds geen tweede streepje??????????? Ben al sinds afgelopen dinsdag aan het testen en dus nog steeds niks.

Zo laat ben ik nog nooit geweest en begin met toch enigzins zorgen te maken. Stel dat ik helemaal geen eisprong heb deze maand?

Ach ja, ga na het werk maar weer testen en we blijven fijn door klussen.

Veel liefs
Nataly

Hee Nataly,

Tuurlijk laten we jou niet in de steek.
Klote zeg dat het zo lang duurt: dan ga je je toch wel zorgen maken he? Is dit de eerste keer dat je geen resultaat hebt? Hopelijk komt het toch nog wel.
Trouwens: jij was vorige keer toch misschien zwanger geweest? Misschien heeft het daar wat mee te maken. Dan is het toch een mk geweest en dan is daarna de cyclus wel wat in de war. Bij mij was dat in elk geval wel zo.
Duurt de cyclus wat langer ofzo.

Hé, ik ga weer verder poetsen: vanavond cursus geven en dan moet het hier keurig zijn!

Groetjes,

M3

Heey!TUURLIJK LATEN WE JOU NIET IN DE STEEK.ben afgelopen dagen weinig online geweest en toen ik wilde reageren liet t forum mij in de steek, want kon steeds niet inloggen???
Maar ben benieuwd of je dubbele streep inmiddels er is??
Wat m3 zegt zou misschien wel kunnen, maar hebben jullie evengoed gezellig wat doorgeklust??
hier verder weinig news!hebben een gezellig weekend gehad en vandaag weer aan de slag, rustige werk week en donderdag nr Marco borsato!!gezellie!!met vriendin, haar moeder en un vriendin.
nou ladies, succes met klussen en streepjes opsporen en ik hoor t wel weer van gullie!!
xx zuus

Begon jullie al te missen!

Ik heb volgens de huisarts inderdaad een bevruchting gehad wat vroeg is afgestoten. Dan heb ik feitelijk dus een miskraam, wel een hele vroege, gehad. Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht...... daarom kan het nu natuurlijk ontregeld zijn!

Ach ja........ ik wacht gewoon af en zie wel hoe het deze maand gaat. Blijf gewoon testen.

M3, heb jij al een positieve ovutest?
Zuus, heb jij al klachten en voel je al wat aankomen, positief of negatief?

Veel liefs
Nataly

Hee, nee nog niks, maar ook volgende week di of woe pas nod; eigenlijk woe, maar heb mn ei ook 2 dagen eerder gehad, dus nod misschien ook eerder, maar ga gewoon van woe uit. Maar denk eigenlijk niet dat t raak is, omdat we niet zoveel geklust hebben ivm beetje communicatie foutje,maar van andere kant 2 x tijdens/rond eisprong geklust, dus zou ook raak kunnen zijn. Och ik wacht wel af he!!

Ben erg benieuwd naar jou verloop en duim dat je eisprong zsm komt!
xx
jij vrij vandaag?

Nee joh, ik ben niet vrij. Ik reageer gewoon tijdens mijn werk, erg he!   Heb nu pauze dus kan nu wel rustig typen.

Ga lekker mijn boterhammetjes eten en we spreken elkaar snel.

Terug
Bovenaan