Hee Nataly!

Dag meiden,

Even een update! Ik heb nog steeds geen tweede streepje en inmiddels is het dag 22.

Dit is de eerste keer dat ik nog geen resultaat met de ovutesten heb en nog geen eisprong heb gehad. Mijn temperatuur is ook nog steeds laag dus een ei is er zeker niet geweest.

Tijdens mijn andere cyclussen heb ik wel een ei gehad en varierend tussen dag 17 en dag 22.

Af en toe bekruipt mij het paniekerige gevoel....... wat als het niet gaat lukken!!!  Ik heb nog geen kinderen en weet dus ook niet of er wel of niet iets mis is. Ik moet daar helemaal niet zo over nadenken maar soms kan ik het niet helpen. Ik lees ook af en toe op het forum als zwanger worden langer duurt en daar wordt je helemaal moedeloos van.

Heb vandaag gewoon een dipje en hoop dat mijn ei snel komt.

Veel liefs
Nataly

Hé lieve Nataly,

Kwou dat ik iets kon zeggen om je wat op te vrolijken. Het is ook zo onduidelijk allemaal he. Kon je er soms maar in kijken. Een positief puntje is toch wel dat je vorige keer bevrucht bent geweest. Houdt daar nu aan vast joh! Het komt vast wel goed.
(maar het is ook allemaal zo herkenbaar, zelfs als je al kids hebt blijf je onzeker of het weer zal lukken).
Zelf zit ik inmiddels op dag 16 en heb ook nog geen positieve test gehad.
Jammer, maar we gaan maar gewoon vrolijk door.

Kop op meid, onze tijd komt nog wel.
Hoe zeggen jullie dat: kop d'r veur??? Of zeg ik nou iets heel stoms.

Groetjes,

M3

Dank je wel, wat lief van je!

Je hebt me wel wat opgebeurd met je opmerking kop d'r veur. Dat betekend in het twents je kop tegen wind in slaan, tegendraads zijn. Kump wa good (komt wel goed) is de juiste benaming. Moest wel lachen.

Ga zo naar huis en weer testen, duim, duim,duim voor een tweede treepje.

Veel liefs.

Hai Nataly

En is het 2e streepje verschenen?
Hoeveel dagen ben je over tijd?

Lfs Niek

Heey!
Hoop dat je al beetje uit je dip bent, maar van t weer wordt je ook niet vrolijk. Ik heb die gedachte ook hoor, wat als t niet kan ofzo, brrr dan maken we ons alleen maar gek, maar ik kan niks zeggen om jou van die gedachte af te krijgen want ik heb die gedachte zelf ook soms...
Ik hoop dat je ei snel komt, maar ik kom straks miss nog ff terug.
hang on girl!!

Nu mn lekkere erwtensoep van schoonmama opeten, dan spinnen en dan voor de buis vr grey's anatomy!
xx zuusie

Hallo,

Had gisteren NOG geen tweede treepje en ook mijn temperatuur is niet omhoog gegaan. Dit is dag 23. Het lijkt wel een dagboek!!!

Maar........... ik heb wat meer goede hoop want ik had gisteren toch wel erg veel slijmerige afscheiding en vanmorgen ook weer. Volgens mij is dat ook een teken dat je vruchtbaar bent/wordt. Merk het ook aan mijn zin in sex, die is nu duidelijk aanwezig.

We hebben gisteren NIET geklust (maandag wel hoor) omdat we dat willen bewaren voor de dagen dat ik een tweede treepje heb maar het was voor mij wel moeilijk. Toen ik nog aan de pil was had ik dat nooit zoveel zin aan sex. Wat is het vrouwelijk lichaam toch eigenlijk bijzonder.  

Maar goed, vanavond maar weer testen en afwachten.

Veel liefs
Nataly

Nou, hoop dat je streepje eraan komt, duurt inderdaad lang, maar als je die tekenen hebt, denk ik ook dat ie eraan komt. Ik heb inderdaad ook veel meer zin rond en tijdens mn eisprong!
Was gister in ziekenh. en toen sjeesde er een rolstoel door de gang met een HOOG zwangere met weeen, verloskundige erachter aan, iemand met tassen en de papa met een lege maxicosi!nou, dacht ik, zo zie ik me toch nog niet!haha, was wel een grappig gezicht!Heb nog wel een paar keer aan die vrouw gedacht gister!

Verder weinig nieuws hierm heb veel energie en wel erg veel bultjes op mn bovenrug wat ik normaal niet heb en wel vettere huid sinds ik gestopt met pil ben.

nou meiden :hald och! (hou je taai!) en we spreken ons!
xxx

JAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

Hij komt....................................... mijn ei bedoel ik!!! hihihihihi!

Ik had vanavond een vette tweede streep. Dacht even dat mijn lichaam of mijn ovutesten mij in de steek zouden laten. Gelukkig niet.

We hebben ons meteen na de test terug getrokken in de slaapkamer en lekker gerollebold, klusserdeklusklusklus!!!!  Morgen en vrijdag weer klussen net zolang tot mijn temperatuur gaat stijgen. Dat zal denk ik zaterdag zo zijn.

Wat is het leven toch fijn.  (dat rijmt)

Nu maar hopen dat al het wachten zijn vruchten afwerpt en de rode duivels uitblijven. Kan niet wachten.

Heel veel  en
Nataly

Terug
Bovenaan