Hee Nataly!

JAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

Hij komt....................................... mijn ei bedoel ik!!! hihihihihi!

Ik had vanavond een vette tweede streep. Dacht even dat mijn lichaam of mijn ovutesten mij in de steek zouden laten. Gelukkig niet.

We hebben ons meteen na de test terug getrokken in de slaapkamer en lekker gerollebold, klusserdeklusklusklus!!!!  Morgen en vrijdag weer klussen net zolang tot mijn temperatuur gaat stijgen. Dat zal denk ik zaterdag zo zijn.

Wat is het leven toch fijn.  (dat rijmt)

Nu maar hopen dat al het wachten zijn vruchten afwerpt en de rode duivels uitblijven. Kan niet wachten.

Heel veel  en
Nataly

In mijn entousiasme heb ik 2 keer geklikt!!!!!!! Ach ja, kan iedereen lezen hoe blij ik ben.

Nataly

He gelukkig, wordt je wachten toch beloond he!!Wel laat inderdaad, maar beter laat dan nooit!
Nu lopen we niet meer gelijk, maar kunnen we elkaar ook nog goed steunen met wachten, ik komende week nod!spannend, ik ga maar uit van woensdag. Buiten pijnlijke tepels nergens last van, maar ik ga ook van niks uit!
Hoe ist bij jou m3??
iemand gister toevallig de film nine months gezien,wat een film, jezusmina!
ik ben zo weg; gaan richting Arnhem, shoppen en dan vanaav MARCO Borsato!!gezellie!

nou, naat klus ze gezellig, hebben jullie dus nu tot t ei om de dag geklust, pfff lange ruk!En hoe lang klussen jullie nu door.
Ben er zelf beetje onzeker over geworden door deze maand, maar komende maand(als t niet raak is) wordt er hier goed gecommuniceerd en ook ervoor en tot erna goed geklust!

meiden, we spreken/lezen ons hier!!
xxxx

Dag dames,

Vandaag dag 18 en nog steeds geen eisprong ontdekt! Ik kon op dag 14 geen test uitvoeren dus misschien heb ik hem gemist, al lijkt me dat onwaarschijnlijk. Ik ga je achterna Nataly.
Was eigenlijk van plan om te stoppen met testen na deze cyclus maar heb nu toch maar weer nieuwe testen gehaald. Dan kan ik tenminste ongeveer inschatten wanneer mijn NOD ook is. Want dat schuift nu allemaal op.
Ik heb nu de smiley's gekocht; kijken wat dat doet. Vond ze trouwens wel heel duur zeg!

Zuus, hoe was Marco?

Nataly, fijn geklust?

Ga mijn bedje opzoeken, welterusten!!

M3

Goeiemorgen dames,

Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat jij je ie gemist heb. Ik heb meestal (deze keer ook weer) twee dagen een dubbele streep. Die streep van gisteren was trouwens dikker dan de controlestreep. Dus................ we hebben inderdaad fijn geklust.

Vanavond weer aan de klus!!!!!!

Ik ga gauw aan het werk.

Veel liefs
Nataly

Hoi Zuus,
Zag dat je gisteren naar Marco bent geweest!!!!
Hoe vond je het???
Ik was er zondag, en woensdag..De woensdag was helemaal top.
Zondag vond ik Marco minder enthousiast, jammer.
Willen eigenlijk morgenavond ook nog...maar zal wel niet meer lukken.
woon nl heel dichtbij, dus goed te doen dan.
Volg jullie op de voet hier, leuk hoor.
Groet R

Heey Ladies!
Jaaaah, Marco was helemaal top!Wat een concert, echt geweldig!!
Al 2x geweest rw??maar maar!zou ook zo nog een 2e keer gaan hoor!!Maar wel prijzig!

En m3 je ei al ontdekt of??ik hoop dat je hem snel ontdekt!
En klusteam-achterhoek nog flink aan de slag!?ha ha

Hier weinig news; had vandaag eig. vrij maar door zwangere/zieke collega van half4-half7 werken en vanaav weer eens ouderwets met mn moppie uiteten en lekker lang tafelen bij ons favo restaurant, is lang geleden!

jullie nog plannen!
ik ben pleite, even bij jarige vriendin op bezoek!
xx alvast een fijn weekend!

Goeiemiddag samen,

Nou meiden,

het ei is gedetecteerd: op dag 20 pas. Maar goed, gaan we een gezellig weekend tegemoet.
Schatje is al helemaal moe van alle klusactiviteiten de afgelopen week dus die ziet me aankomen maar ja, het is voor het goeie doel zullen we maar zeggen.
Het is grappig om te merken dat ik steeds meer begin te denken van: het is wel goed zo en en dit is ook wel makkelijk. Terwijl hij toch in eerste instantie het allemaal niet zo wist en nu juist wel graag wil.
Hij zei van de week nog: ik bedacht me vandaag dat ik er toch wel heel zeker van ben dat ik het wil en ook graag wil.

Dat is natuurlijk toch wel leuk om te horen.

Hé allemaal: een leuk weekend.

RW: hoe staan de zaken bij jou? Ben ff kwijt waar je zit in je cyclus etc.

En nog iets ergs: Heel die MB hype is geloof ik een beetje aan mij voorbij gegaan. Ik hoor er iedereen over maar zelf ben ik niet zo'n fan. Vind het ook niet slecht hoor maar doet me niet echt iets.
Blijf toch een brabo hè, dus doe mij maar Guus.

Zuus: gisterenavond heb ik mijn eerste personeelsfeest van de gemeente gehad: in de Maashof in Boekend. Eerst vissen en daarna feesten. Was heel leuk: dat kunnen ze wel he die Limburgers!
Ik vind   de Bourgondische inslag van de Limburger wel erg leuk moet ik zeggen! (Vlaaien en feesten)

Nou, groetjes maar weer:

M3

Terug
Bovenaan