Hee Nataly!

Dag meiden,

Ik meng ook weer even in de conversatie.

Vanmorgen was mijn temperatuur 0,4 graden hoger dan gister. Heb dus gister mijn ei gehad. En natuurlijk..................GEKLUST. Al ging het deze keer wel moeilijk. We hadden eerst lekker met z'n tweeen op de bank gezeten met een hapje en een drankje en een fimpje. We hebben King Kong gezien. Erg leuke film met een heeeeeeel zielig einde. Moest ontzettend huilen. Kom dan maar eens in de stemming!!!! Film duurde ook nog eens 3 uur. Toen we eindelijk naar boven gingen was het al half twaalf. Ver na mijn bedtijd (ja ja, ben ook niet meer de jongste) Maar het is goed gekomen.

Kom net onder de douche vandaan en heb een kleurtje in mijn haar gedaan, aubergine, wat nu aan het intrekken is.

Gaan staks met vrienden lekker uit eten en daarna de kroeg in en met de taxi naar huis!!!! Ga wel een beetje opletten met alcohol maar 1 wijntje en 1 apfelkorn (jammie jammie) mag wel vind ik van mijzelf.

Een vriendin van mij is ook helemaal Marco B fanaat, ik denk er net zo over als jij M3, is wel leuk maar is ben geen echte fan. Die vriendin heeft het dus iedere keer over haar Marco. Mijn vriend heet namelijk ook Marco.  Ik kan pas weer met haar afspreken na deze week. Zij gaat 5 keer!!!!!! Is niet normaal!. Volgende week ga ik naar toe en komen alle verhalen wel. Ach ja, ik vind het niet erg als zij het maar leuk vind.

Nou meiden, fijne avond en tot snel.

Nataly

Hoi allemaal,
Ik snap dat echt niet iedereen Marco fan is..
Maarrrr.. ik ben net weer terug van de derde keer!!!
Het was top vanavond.
Andrea Bocelli was te gast, echt heel mooi.
De dvd werd opgenomen, dus alles top.
Komt in dec uit, ben benieuwd. Geloof zelfs dat het met oudjaarsavond op sbs te zien is..
Mijn vriend is jarig vandaag, nouja ..inmiddels gisteren.
Dus top om nog een keer te gaan.
Nu ga ik niet meer deze reeks hoor. kost inderdaad nogal niet wat!!
Maargoed, we doen het niet elke maand he..

Ben nu keimoe, en mijn rug doet zeer van het staan..
Maar ben ook hyper aan het nagenieten, met foto's en filmpjes die ik heb gemaakt.

Verder heb ik vandaag ineens steekjes in mijn borsten..oeps??
En ben soms gammelig..
Vandaag dag..ehh ..25
Dus nog even te gaan, maar je weet nooit.
Het bloedverlies..beetje..is weer over.Dus alles kan nog.

Jullie horen het wel weer.
Groet en fijne zondag, R

Jezus, wat heeft dat forum;kuren, maar...de aanhouder wint he!
3x nr marco jeeh dan ben je echte fan. Leuk van andrea, had t gehoord ja, dat ie er was!

M3 fijn dat je ei getraceerd is!!Eindelijk, maar nogmaals; de aanhouder....
dus je hebt forellen gevangen!lachen, ben zelf nog nooit bij maashof geweest, ik fitness er om de hoek. En van Guusie heb ik laatst nieuwe cd gekocht; erg leuk, vooral met de neus umhoeg same met Jack Poels van rowwen heze!

Heb hier weinig nieuws, komende week dus mn nod, ben beetje benieuwd, maar ik ga dus van echt niks uit deze keer.
Had t er gister met een goede vriendin over, zwanger enzo, want andere vriendin van ons dronk niet, omdat ze....hoofdpijn had; heeft ze wel vaker, maar wij 2 waren natuurlijk weer meteen alert haha, zei nog tegen haar;zou t dus niet vertellen als we met pil zoudenstoppen en bezig waren. Neeh, zij ook niet. Ze vroeg nog of we beiden kids willen en of ze er binnen 5 jaar zouden zijn; Jaaaaaahhhh graag, liever vandaag dan morgen!!!(dacht ik he!haha)

nou meiden, fijne avond nog en we houden elkaar op de hoogte!
xx zuus

Hai,

Ook bij mij doet het forum raar. Moet wel 5 keer klikken voordat ik in een onderwerp kom. Maar goed, hopen dat dit wel snel geplaatst worden.

Dit is voor M3. Bij ons is het nog geen sleur gelukkig (toch al wel ronde 10). Omdat ik een onregelmatige eisprong heb blijf ik denk ik wel ovutesten gebruiken. Ik heb eisprongen gehad op dag 17 maar ook zoals de afgelopen keer op dag 25. Ik ga dus niet elke dag klussen tussen dan 17 en dag 25. Dat gaat zelfs mij te ver. Daarom gebruik ik die testen, anders blijf ik bezig.

Het wachten is inmiddels begonnen en ik begin al weer van alles te voelen. Was de hele dag misselijk en moet heeeeeeel vaak naar de wc. HELP!!! ik wil dit helemaal niet maar kan het niet helpen. Ik moet nog wachten tot 7 november want dan is mijn NOD. De vorige keer wist ik 4 dagen van te voren al dat de rode duivels zouden komen vanwege mijn bruine afscheiding.

Ben heel benieuwd en zal voor ons duimen!!!!!

Veel liefs
Nataly

He Zuus, hoe is he???? Nog steeds nergens last van???????

M3, kun jij je zenuwen in bedwang houden en voel je ook al weer van alles? Ik wordt niet goed van mezelf. Ben nog steeds zoals ik gisteren ook al schreef 's ochtends misselijk en moet nog steeds heeeeel vaak naar de wc. Maar ja..... dat had ik de vorige maanden ook. Nu heb ik afgelopen nacht heel slecht geslapen. Kon maar niet in slaap komen. Och, ik maak me voor de verandering weer eens helemaal gek.

In de vorige cyclus begon morgen mijn bruine bloedverlies en ik werd 5 dagen daarna echt ongesteld. Afwachten dus.

Ga zo lekker nieuwe schoenen kopen en patat met een hamburger eten. Kan ik mijn gedachten even verzetten.

Veel liefs
Nataly

Hoi Nataly en de rest,

Onvoorstelbaar he wat je jezelf aan kan doen! Ik ben nog niet zo bezig want heb net mijn klustijd er op zitten. Vandaag is dag 23 en ik verwacht mijn Nod nu pas op dag 34; dat is dus nog lang wachten.
Ik heb er bij voorbaat al geen vertrouwen in eigenlijk. Maar goed, ik moet gewoon even afwachten. Ik heb mezelf voorgenomen om pas te gaan testen op 15 nov. Dan is mijn man jarig en als de test positief is lijkt me dat wel een leuk kadootje. Heb al bedacht om hem dan in te pakken in een leeg horlogedoosje.Hahaha wat zou ie opkijken.
Gelukkig heb ik het heel druk momenteel met het cursus geven, werken, sociale verplichtingen etc etc. Dat is ook wel lekker; verzet de gedachten goed in elk geval.

Nou, sterkte met afwachten en moge deze ronde het schot raak zijn.

Groetjes,

M3

Goeimorgen allemaal!

Ik denk dat ik een blaasontsteking heb. Moet heeeeeeeel vaak plassen en het geeft ook een branderig gevoel en is erg pijnlijk. Heb constant de aandrang om te plassen en als ik dan ga plassen is het maar een heel klein beetje. Heb ook een beetje bloed.

Heb dit nog nooit gehad, jullie wel? Las net op internet dat blaasontsteking heel veel voorkomt bij vrouwen en vooral bij zwangere vrouwen!!!!!!!!

Ik dacht dat je gelijk naar de huisarts moet gaan maar op internet staat dat je het eerst een week aan moet kijken en als het dan niet beter is dat je dan naar de huisarts moet gaan? Wat zouden jullie doen?

Ik maar weer eens naar de wc en hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

hoi Nathaly, en de rest..
Irritant dat je ws blaasontsteking hebt.
Volgens mij is het heel pijnlijk, en ik zou dus gewoon meteen gaan.
Evt vast urine meenemen..om na te laten kijken

Ik heb vanochtend een test gedaan, en ja ZWANGER!!!
voel me zo dubbel...
Heb dus 28/08 miskraam gehad, en nu in de eerste ronde weer raak!!
Was bijna 8 weken, dus er breekt een onzekere tijd aan.
Het voelt wel goed, had ik toen niet..dus maar positief blijven..ahum..klinkt zo makkelijk.
Datum ws dus 11-07-07..
Errug spannend!!!

Ik heb vrij tot maandag, dus maar goed ook..even bijkomen..

Fijne dag, tot later, Liefs R

Terug
Bovenaan