Hee Nataly!

He RW72,

Wat geweldig dat je zwanger bent en al zo snel weer. Kan me wel voorstellen dat jij je nu onzeker voelt. Ik denk dat het wel komt als je de eerste echo hebt gehad. Ben helemaal blij voor je!!!!

Nu wij nog, Zuus en en M3!

Heb toch even de huisarts gebeld en moet morgenvroeg mij ochtendurine inleveren en die gaan ze dan testen, spannend!

Afwachten dus!

Nataly

RW; GEFELICITEERD!!!!Fijn voor jullie en wat snel weer!en kan me voorstellen dat je onzeker bent....

Naat; als ze nu nr je pies kijken of je blaasontsteking hebt, zouden ze dan nu al kunnen zien of je zwanger bent?!(mn collega ging 6 weken geleden ook nr huisarts voor blaasontsteking, jaja blaasonst. ze was ook zwanger!!

Tja en met mij, ik durf nog niks te zeggen, maar vorige cyclus was 26 dagen en die daarvoor 28 dagen, dus ga gewoon van 28 dagen uit want dat is langste cyclus en dat is dus vandaag. Normaal wordt ik altijd s morgens na t opstaan ongi en voel ik dat ook aan, maar deze keer nog NIX....en voel ook nog niks, ben redelijk alert vandaag en heb net gezwommen met mn schoonzus en nichtje; gelukkig afleiding. want vorige cyclus 26 dagen, dus afgel. dinsdag, maar ik wacht af,de dag is nog niet om he. Wanneer zouden jullie testen??(ik ga van vrijdag tot maandag met clienten en collega's weg) kan ik ervoor testen of zouden jullie wachten??
Maar ik typ nu niet verder over mogelijke dingen en wacht gewoon vandaag af en vraag jullie alleen; duim mee please!!!
xx ZuuS

He!

Heel stiekum hoop ik dat ze morgen kunnen zien of ik zwanger ben of niet. Denk het niet omdat ik denk dat mijn NOD pas 7 november is.

Dus jou collega ging naar de dokter voor een blaasontsteking en ze was zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!! Durf hier gewoon niet op te hopen.

Spannend hoor Zuus, dat je nog niks voelt terwijl het eigenlijk al je NOD is.  (ben heel hard voor je aan het duimen)

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat wij pas testen als ik een week overtijd zou zijn. Bij mij zou dat betekenen dat ik dus dinsdag 14 november zou gaan testen. Ben benieuwd af ik zo lang zou kunnen wachten.

Ik ga ervan uit dat ik gewoon weer ongi ga worden. Kan nu toch niks met elkaar vergelijken want ik denk dat nu alles te maken heeft met de blaasontsteking die ik waarschijnlijk heb. Heb nog geen spoortje bruin bloedverlies terwijl ik dat de andere maanden al wel een week van te voren heb.

Goed, ga voor de 100ste keer vandaag naar de WC en ik hou jullie op de hoogte en jullie mij ook hoop ik!

Veel liefs
Nataly

Hallo   dames,

Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik lees al een tijdje met jullie mee (geloof vanaf pagina 1 al).
Ik ben Caatje, 27 jaar en ben in juli gestopt met de pil omdat wij (mijn vriend van 37 en ik) toch wel heel graag een kleintje van ons samen erbij willen.

Zoals gezegd volg ik jullie al een tijdje en wil daarom RW72 heel erg feliciteren met haar zwangerschap!! Geweldig dat het gelukt is.....hoop dat iedereen hier ook binnenkort aan de beurt is, want dat wachten is het allerergst.

Groetjes,
C

Hoi allemaal,
Dankjullie wel voor de felicitaties!!
Ik voel me echt raar joh..
Kan het er ook met niemand over hebben, want we willen toch eerst die 8 weken voorbij zeg maar.
Achja, heb besloten dat ik over twee weken als het goed gaat de vk bel, en ik mocht dan ook eerder komen, dus dat scheelt.
Zal ook de huisarts inlichten, die wist het de vorige keer pas toen het mis ging...
Heb nog een CB test gehaald, en doe die binnenkort, voor mijn gevoel..
Keek net nog eens even op de test van vanmorgen..jaja, het is echt waar..
Groet R

He RW,

Helemaal super joh!!!
Hartelijk gefeliciteerd. Wat goed dat je gewoon meteen weer zwanger bent; geweldig.
En de zomervakantie vrij is natuurlijk echt heel erg fijn.
Vandaag houd ik het even kort want ik ben kapot en moet morgen gewoon weer werken (hadden vanavond terugkomavond en dus 5 baby's en evenzoveel vaders en moeders indahouse; erg gezellig dat wel).

Reggie: Lijkt me leuk als je bij mij de cursus komt doen. Laat me weten als je het echt doet he?

Jongens, welterusten en tot morgen.

M3

Morgen!!
Ben nog helemaal sheaky en zit onderhand te trillen...
vannacht geen oog dicht gedaan....een voorgevoel denk ik....
net getest......en....DUBBELE STREEP!!!!
BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kan t echt niet geloven!mn mannetje heeft ook vrij en hij was ook helemaal blij!!!maar kan t echt niet geloven zeg!!
jezus wat ben ik blij en voel me ook beetje raar...
heb al 10x op t venstertje gekeken!

Ik hoop dat jullie ook snel goed nieuws hebben meiden!!
ik duim voor jullie mee!!
volgens calculator op babybrabbel 12 juli uitgeteld!!!mn mannetje is de 11e jarig!
Dus heb ik straks 2 kreeften en ik ben vissen!
ik ga verder genieten!
xx zuus
thnx voor t duimen meiden!

WAT GEWELDIG!!!!!!!!!!!! BEN ZELF OOK HELEMAAL BLIJ VOOR JE

Had gisteren achter  de duimpjes in mijn berichtje nog geschreven dat ik er een goed voorgevoel over had. Heb dat toen maar weer weg gehaald omdat als het niet zo zou zijn je misschien extra verdrietig zou zijn. Mijn voorgevoel was dus juist.

Kan wel dansen en springen zo blij ben ik voor je. Heb heel hard geduimd en hoop dat je   dit ook voor mij en M3 doet. Mijn NOD is denk ik 7 november en merk ook nog niks, andere maanden had ik nu bruin bloedverlies gehad maar ja...............!

Moet zo bellen voor de uitslag of ik blaasontsteking heb of niet, spannend!

Geniet ervan en blijf wel met ons praten totdat wij ook zwanger zijn, goed!

Veel liefs en heeeeeeeeeeel veel knuffels.
Nataly

Terug
Bovenaan