Hee Nataly!

Thnx! Ik had vannacht ook echt zo'n gevoel van; ik ga niet ongi worden! Ik kan t ook nog echt niet bevatten......mn mannetje zei; huh, kun je zo snel al testen!?ja, al vanaf 4 dagen voor je ongi moet worden!!Ik ben nog steeds helemaal vd wereld. Morgen dus weekend weg met werk. Normaal gaat er dan wel de enige alcohol doorheen....maar ik moet nog even wat verzinnen waarom ik geen alcohol mag....dus als jullie suggesties hebben en wat moeten we nu doen??
Huisarts bellen en wanneer verloskundige bellen voor afspraak??
Wat mag ik niet eten? lever, rauw vlees, rauwe kaas, wat nog meer niet?
xx zuus
en tuurlijk blijf ik

Hi,

Loop je al op roze wolkjes!!!!!!!!!!!!!

Misschien moet je iets gaan verzinnen waardoor je antibiotica moet gebruiken. Ik heb dus nu blaasontsteking (mijn vermoeden klopte dus wel) en krijg een antibioticakuur. Ik heb de klachten van deze blaasontsteking pas echt sinds gisteren. Anders zeg je dat je een blaasontsteking hebt en dus antibioteca moet slikken. En met antibiotica mag je geen alcohol drinken. Ga je gewoon extra vaak naar de wc. Niemand die het dan niet gelooft.

Ben wel een beetje jaloers op je. In de 4e ronde al zwanger, snel hoor. Ik zit al in ronde 10 en ga misschien al door naar ronde 11. Weet het nog niet hoor of ik ongi ga worden maar ik ga van het slechtste uit dan valt het nooit tegen.

Maar goed, geniet ervan en hou ons op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

Ha!
Dus toch blaasontsteking...vervelend. Mn collega die ook zwanger is kwam laatst al met die smoes, dus als ik t nu zeg, dan vragen ze geheit; of ben je zwanger, maar misschien een ontstoken verstandskies of zoiets, ik denk nog even na,
Maar kunnen jullie je herinneren dat ik laatst t vermoeden had dat mn vriend zn broer de 2e kreeg...waren we net daar aant eten, komt ons nichtje..met een echo....dus mijn vermoeden klopte....wel super toevallig dat ze t vertellen op dag dat wij test gedaan hebben, volgens mij zaten wij er met een rode pieper. Wel erg leuk. ze is 18 mei uitgeteld!We gaan ook samen op wintersport; ik weet eigenlijk niet of ik kan skieen dan maar zij zeker niet. En ik ga over paar weken met haar nr wiz en daar slapen; dus zegt ze; ja dan zijn we met zn drietjes, ik dacht nee nee met zn viertjes. Maar het is bij ons nog zo pril...
Heb wel sinds paar dagen ontzettend last van brandend maagzuur. Zei dat vd week tegen collega; zei ze; ben je zwanger??ikkke neuhhhh zeg!haha

Maar ik ga verder met voor jullie te duimen want t is jullie super gegund en ja inderdaad 4e maand raak!

tot snel!
xx zuus

Hoi Zuus!
top zeg, je bent ook zwanger!
Vlak na elkaar dus!
Nu kunnen Nathaly, en m3 niet achterblijven he!!
Wanneer was je nod dan?
Heb ik even gemist.
Heb je het ook zo koud??
Ik heb echt steenkoude handen, niet normaal meer.
Tot later, en geniet lekker!!
Groet R

ps wilde vanmorgen vlak na je berichtje al  reageren, maar ik kwam er niet op..vaag

Hé Zuus,

Ook voor jou al zulk geweldig nieuws. Wat SUPER zeg voor jullie!! Van harte gefeliciteerd.
Ik had eigenlijk ook al zo'n voorgevoel vanwege al je verschijnselen.
Hoop inderdaad dat Nataly en ik nu ook gaan volgen. Dat zou toch wel leuk zijn; dan kunnen we weer een lang topic maken op het juli forum.
Nou ja, nog even geduld maar. Ik had al verteld dat ik pas 15 nov. ga testen.
Zonder de ovutesten had ik gedacht dat ik volgende week woensdag NOD zou hebben. Gelukkig weet ik nu dat ik sowieso tot het weekend moet wachten voor ik me druk ga maken. Hopelijk lukt het ook om me niet al te druk te maken.
In elk geval staat er wel weer vanalles op de planning dus afleiding heb ik genoeg.

Groetjes,

M3

Thnx Rw en m3! m3 ik hoop en duim dat t voor jou en naat ook raak zal zijn!!Ik had t dus echt niet verwacht deze maand, omdat we maar 2x rond en tijdens ovu gesext hebben, maar ja blijkt dat dat genoeg kan zijn he!!
Rw ik had gister mn NOD, tenminste als ik van mn langste cyclus van 28 dagen uitging en dat deed ik!Veel nr de wc geweest om te kijken, maar dat ongi gevoel wat ik normaal had van te voren was er niet, naarmate de dag vorderde ging ik denken....en vannacht wist ik t denk ik zeker, of zeker....was best zenuwachtig toen ik testen ging, maar de dubbele streep verscheen snel!!!
Nou, dat brandend maagzuur gaat niet weg zeg, pfff weet niet of ik Rennie mag??
Ik spreek jullie niet voor maandag omdat ik dus morgen met werk wegga tot maandag, pffff net nu....
maar ik ga nog even inpakken en dan mn slaap van afgelopen nacht inhalen!
tot maandag lieve meiden!!!ik duim door!!
xx zuus
ps. moet toch nog echt aant idee wennen zeg en t geloven!!!!WHAAAAAh

Goeimorgen,

Heb nu twee antibiotica tabletten gehad voor mijn blaasontsteking en mijn urine kleurt daarvan helemaal bruin. Staat ook op de bijsluiter als eventuele bijwerking.

Weet dus nu niet of de rode duivels er aan komen. Die kuur duurt 7 dagen en dan is mijn NOD geweest. De tabletten zijn niet schadelijk voor een eventuele zwangerschap. Als ik nu na het plassen afveeg is het bruin. Komt van de tabletten denk ik en anders komen de rode duivels eraan.

Weet niet waar ik nu aan toe ben en kan dit niet goed hebben. Moet van de blaasontsteking dus vaak naar de wc en zit dus iedere keer alles goed te bestuderen. Wordt niet goed van mijzelf.

Maar ja, geduld is een schone zaak en we wachten maar gewoon af.

Veel Liefs
Nataly

Hallo Dames,

Geweldig Zuus, jij ook zwanger!!! Van harte gefeliciteerd dan maar!!! Neem maar rustig de tijd dit weekend om aan het idee te wennen, kan me voorstellen dat dat ineens een hele omschakeling is als het eindelijk gelukt is.Hopelijk volgen alle dames op dit forum snel je voorbeeld.

Grtz,

Caatje

Terug
Bovenaan