Hee Nataly!

Caatje,

Ik wilde nog even zeggen dat ik het leuk vind dat je met ons meekletst: welkom bij de club!
Wanneer heb je NOD? (Of had je dat al gezegd?)

En Zuus: nu hoop ik helemaal dat ik eindelijk ook zwanger ben; kunnen we onze winkelafspraak gaan verzilveren.
Ik heb het redelijk goed naar mijn zin in Tegelen en Venlo.

RW: wanneer jij bekend gaat maken dat je zwanger bent, ga je dan ook je identiteit prijsgeven?

Hoe is het met jou Nataly?

Ik zit steeds maar opnieuw te rekenen en te rekenen: hoeveelste dag is het vandaag; hoeveel dagen moet ik dan nog wachten.
Hoewel ik er weinig vertrouwen in heb is het toch weer spannend: zou het deze keer gelukt zijn??? Dat begint zo een week voor de NOD datum.
En als het dan niet gelukt is denk ik: ach ja, volgende ronde beter. En dan begint het hele gedoe weer opnieuw. Ik denk dat we proberen tot eind 2008, dan word ik 36 en dan denk ik niet dat ik nog door wil gaan. We hebben dus nog 2 jaar te gaan.

Zuus: wb eten en drinken:

- filet americain,  rosbief, tartaar ossenworst en carpaccio niet of goed doorbakken
- rauwe ham, rookvlees, bacon en worst mogen wel

- lever, leverpastei en  leverworst: max. 1 dun besmeerde boterham per dag

- opletten met  kip: goed doorbakken

- ongewassen fruit en (rauwe) groente niet eten: goed wassen

-  opletten met vis: goed schoonmaken en schaaldieren goed doorbakken

- geen melk rechtstreeks uit de koe; uit de supermarkt is geen probleem

- rauw melkse kazen: moet op de verpakking staan (au lait cru). Komt in Nederland bijna niet voor als je ze in de supermarkt koopt. Kaas van AH is allemaal geen probleem.

- geen zachtgekookte of niet goed doorgebakken eieren

- Geen puddingen van rauwe eieren (bavarois, sorbet, mousse  met kerst!!!)

- Af en toe drop eten, geen hele zak achter elkaar

- niet meer dan 3 koppen koffie per dag (in cola en thee zit ook cafeine)

- kattebak niet schoonmaken

- stoppen met roken en alcohol.

Groetjes,

M3

Hoi m3,

Ik weet nog niet hoe het deze keer zal gaan, maar tzt ga ik mijn naam wel geven hoor!
ben je zo benieuwd??
Hahahahaha!
Ik ben echt moe, en heb  behoorlijk last van mijn rug..
Hormonale rugpijn..
Had ik de vorige keer niet, maar de twee keer daarvoor wel...
Lastig, je kunt wel alles, maar het zeurt zo.
Achja, we hebben het er graag voor over..en anders maar therapie..
Errug leuke fysiotherapeut hebben we hier dus!!
hahahaha
Nee, ik geniet al een beetje.
Buurman word niet goed van zijn vrouw, die is aan het flippen zei hij door de hormonen..
De badkamer moest daar gedaan worden, en ze is maar bang dat het niet op schiet!!
Ik dacht net..je moets eens weten, ik ben ook weer zwanger..!!!!
Dat is die buurvrouw die tegelijk was eigenlijk met mij..weetje nog..

Heb net mijn oudste weer van een melktand ontdaan..hehehe!!
Zat al maanden los en hingen letterlijk onder de nieuwe tanden..geen gezicht..
nu nog die ernaast..morgen maar doen!

Liene,
ja, zoontje zit op kkb. Nog maar even dus..
Wel gek he, maar waar gaat jouw oudste naar school straks dan? Er tegenover?

Groet allemaal, en m3......ik duim voor je!

Ruma, ook veel succes, balen van je lange  cyclus. 7a8 Keer per jaar is echt rot.

Sanniebal, weer extra samen genieten, als was nu raak ook gaaf geweest hoor!!

R

Oeps, haal twee topics door elkaar..
Moest bij 3e kindje..weet je wel m3...
achja, zet ik het daar ook bij..
R

Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen na het weekend? RW, dat klinkt hormonaal allemaal bijzonder goed; houden zo! Inderdaad wel lastig die rug, maar hopelijk wordt dat nog wel beter.

We hebben hier een minder leuk weekend achter de rug.
Onze hond is doodziek. Afgelopen vrijdag kwam ik thuis uit het werk en toen wilde ze in haar mand stappen; zakte ze gewoon door haar achterpoten. Ze eet al tijden niet meer, kan amper op haar poten staan. Ze is kiloos afgevallen.
Dus wij vrijdag weer naar de dierenarts: kreeg ze antibiotica. Zaterdag naar de weekenddierenarts omdat ze alles uitkotste wat we gaven (ook de pillen). Daar kreeg ze een spuit tegen de misselijkheid en pillen daartegen. Het mag allemaal niet baten.
Morgen krijgt ze nog een echo om te zien wat er mis is maar onze vrees is dat ze morgen een euthanasie-spuit krijgt...
Ze is 10 jaar geworden en heeft bijna heel haar leven bij ons gezin gewoond.
Hopelijk pakken de kinderen het een beetje goed op..
En mijn man; ze was echt zijn beestje.

Hij vindt het ook heel moeilijk om te beslissen.

Nou, ik ga nog even bij ze zitten.

Groetjes,

M3

Hoi m3.

Wat sneu voor jullie hond zeg.
Het is inderdaad echt een gezinslid he!
Ken het van vroeger thuis ook dat de hond er al was voor mijn geboorte, en ineens dood ging..
Kei oud geworden, en letterlijk op.
Heel zielig, en je mist hem ontzettend..
Maar wel ''goed'' dat je evt nog afscheid kan nemen..klinkt raar, maar onze hond sliep zelf in..en dat was toch nog plotseling.
De eerste tijd is erg rot.
Maargoed, even de foto afwachten..al klinkt het jammergenoeg niet zo goed.
Sterkte met alles....voor je gezin.
Lieve groet R

Hee ladies!
I'm back!
Wat erg voor jullie hond zeg, hoop dat t goed afloopt....maar kan me inderdaad ook goed voorstellen dat t erg is, heb t zelf ook meegemaakt met onze hond.ik ben benieuwd.

Hier alles paletti. Ik be net terug; was om 5 terug maar nog naar mn ouders gegaan. pap was werken. Toen belde mn broer dus ff op bezoek gegaan bij hun met mam, nu net thuis van weekendje weg. mn schat is nog niet thuis; 1x in 3 maanden vergadering; dus net vandaag....
Super leuk weekend gehad, maar soms dacht ik echt; JULLIE MOESTEN EENS WETEN!!! tsjeee wat een collega's heb ik!Wel liverds hoor!
Ik had dus afgelopen weekend een nep-blaasontsteking, dus kon geen alcoho, drinken!!haha thnx naat vr je tip;-)(moest gelukkig echt vaak plassen dus kwam goed uit!!
Maar heb dus 1 zwangere collega, dus t onderwerp kwam dagelijks geregeld voorbij en ja, ik met mn blaasontsteking; vandaag was ECHT t hoogtepunt. we zaten te eten en collega kwam terug op t vaak plassen van een cliente en kwam zo terug op mijn blaasontsteking. zegt ze tegen andere collega al grappend; stel je voor; straks komt zuus over paar weken aan met ik ben echt zwanger.....en een lol dat ze hadden!!
ik dacht niet dat t onderwerp afgelopen weekend zo vaak besproken zou worden. gister avond hadden ze t over miskramen, bhhh, ik werd er een beetje stil van zeg en moet er echt niet aan denken.
Maar ik voel me wel zwanger nu en gister en vandaag s morgens misselijk en zat vanmorgen broodje te eten, waarna ik snel nr plee moest want t kwam er weer uit. Verder voel ik me goed en ERG gelukkig!
Ik kan er nog wel over door blijven typen, maar vindt t ook minder leuk vr jullie. Maar ik denk aan jullie en duim mee en hoop dat jullie t snel ook mogen beleven!!
En m3 dan gaat onze shop afspraak ZEKER door!!weet leuke adresjes.

Maar ik wil gewoon die eerste 12 weken door zijn en controle en echo gehad hebben en dan gaan we t vertellen en kan ik op shop jacht!
xx
zuus

Hoi, hoi,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Lola is vannacht doodgegaan.
Mijn man heeft bij haar geslapen en om 2.00 is hij nog wakker geweest, tot 3.00. Toen was ze er nog bij. Toen is hij in slaap gevallen en toen ie wakker werd was ze dood....
Rustig ingeslapen..

Leeg huis nu, niks om uit te laten, niemand die je begroet.
Gek hoor.

Groetjes,

M3

Goeiemorgen,

Ik was er al bang voor maar vanmorgen waren ze er hoor de rode duivels. Ben erg . Heb vanmorgen een potje zitten janken (was trouwens voor het eerst) en zie het vandaag dus even niet meer zitten. Zit nu op mijn werk. heb gelukkig geen afspraken vandaag dus kan rustig aan doen.

Moet vanavond naar een verjaardag van mijn neefje die wordt 7 en komt ook een stel die net in oktober een baby hebben gekregen. Ze nemen de baby dus mee want dan kan iedereen de kleine bewonderen. Erg leuk allemaal maar daar zit ik dus nu even niet op te wachten. Ga vanavond lekker een paar glazen wijn drinken.

Zit nu met zoveel vragen in mijn hoofd. Waarom lukt het mij niet om zwanger te worden, is er iets mis met mij en straks lukt het helemaal niet. Ik weet dat ik geen antowwrd op mijn vragen heb maar ik wordt er zo moedeloos van. Iedereen om mij heen wordt binnen het half jaar zwanger alleen ik niet.

M3, wat erg van je hond. Zijn we allebei verdietig. Hoe is met jou wel/niet zwanger zijn?

Zuus, ik ben nog steeds heel blij voor je maar nu even niet als je dat kunt begrijpen.

Op naar ronde 11, of ronde 4. Dit wordt ronde 4 met ovulatietesten en de rondes dat ik zeker weet dat we goed klussen. Alle rondes ervoor waren de kansen nul omdat we helemaal op de verkeerde dagen geklust hebben. Dus heb ik het liever over ronde 4 terwijl ik al wel in januari 2006 met de pil gestopt ben.

Dikke kus allebei en tot snel.
Nataly

Terug
Bovenaan