A
Anoniem
Guest
Caatje,
Ik wilde nog even zeggen dat ik het leuk vind dat je met ons meekletst: welkom bij de club!
Wanneer heb je NOD? (Of had je dat al gezegd?)
En Zuus: nu hoop ik helemaal dat ik eindelijk ook zwanger ben; kunnen we onze winkelafspraak gaan verzilveren.
Ik heb het redelijk goed naar mijn zin in Tegelen en Venlo.
RW: wanneer jij bekend gaat maken dat je zwanger bent, ga je dan ook je identiteit prijsgeven?
Hoe is het met jou Nataly?
Ik zit steeds maar opnieuw te rekenen en te rekenen: hoeveelste dag is het vandaag; hoeveel dagen moet ik dan nog wachten.
Hoewel ik er weinig vertrouwen in heb is het toch weer spannend: zou het deze keer gelukt zijn??? Dat begint zo een week voor de NOD datum.
En als het dan niet gelukt is denk ik: ach ja, volgende ronde beter. En dan begint het hele gedoe weer opnieuw. Ik denk dat we proberen tot eind 2008, dan word ik 36 en dan denk ik niet dat ik nog door wil gaan. We hebben dus nog 2 jaar te gaan.
Zuus: wb eten en drinken:
- filet americain, rosbief, tartaar ossenworst en carpaccio niet of goed doorbakken
- rauwe ham, rookvlees, bacon en worst mogen wel
- lever, leverpastei en leverworst: max. 1 dun besmeerde boterham per dag
- opletten met kip: goed doorbakken
- ongewassen fruit en (rauwe) groente niet eten: goed wassen
- opletten met vis: goed schoonmaken en schaaldieren goed doorbakken
- geen melk rechtstreeks uit de koe; uit de supermarkt is geen probleem
- rauw melkse kazen: moet op de verpakking staan (au lait cru). Komt in Nederland bijna niet voor als je ze in de supermarkt koopt. Kaas van AH is allemaal geen probleem.
- geen zachtgekookte of niet goed doorgebakken eieren
- Geen puddingen van rauwe eieren (bavarois, sorbet, mousse met kerst!!!)
- Af en toe drop eten, geen hele zak achter elkaar
- niet meer dan 3 koppen koffie per dag (in cola en thee zit ook cafeine)
- kattebak niet schoonmaken
- stoppen met roken en alcohol.
Groetjes,
M3
Ik wilde nog even zeggen dat ik het leuk vind dat je met ons meekletst: welkom bij de club!
Wanneer heb je NOD? (Of had je dat al gezegd?)
En Zuus: nu hoop ik helemaal dat ik eindelijk ook zwanger ben; kunnen we onze winkelafspraak gaan verzilveren.
Ik heb het redelijk goed naar mijn zin in Tegelen en Venlo.
RW: wanneer jij bekend gaat maken dat je zwanger bent, ga je dan ook je identiteit prijsgeven?
Hoe is het met jou Nataly?
Ik zit steeds maar opnieuw te rekenen en te rekenen: hoeveelste dag is het vandaag; hoeveel dagen moet ik dan nog wachten.
Hoewel ik er weinig vertrouwen in heb is het toch weer spannend: zou het deze keer gelukt zijn??? Dat begint zo een week voor de NOD datum.
En als het dan niet gelukt is denk ik: ach ja, volgende ronde beter. En dan begint het hele gedoe weer opnieuw. Ik denk dat we proberen tot eind 2008, dan word ik 36 en dan denk ik niet dat ik nog door wil gaan. We hebben dus nog 2 jaar te gaan.
Zuus: wb eten en drinken:
- filet americain, rosbief, tartaar ossenworst en carpaccio niet of goed doorbakken
- rauwe ham, rookvlees, bacon en worst mogen wel
- lever, leverpastei en leverworst: max. 1 dun besmeerde boterham per dag
- opletten met kip: goed doorbakken
- ongewassen fruit en (rauwe) groente niet eten: goed wassen
- opletten met vis: goed schoonmaken en schaaldieren goed doorbakken
- geen melk rechtstreeks uit de koe; uit de supermarkt is geen probleem
- rauw melkse kazen: moet op de verpakking staan (au lait cru). Komt in Nederland bijna niet voor als je ze in de supermarkt koopt. Kaas van AH is allemaal geen probleem.
- geen zachtgekookte of niet goed doorgebakken eieren
- Geen puddingen van rauwe eieren (bavarois, sorbet, mousse met kerst!!!)
- Af en toe drop eten, geen hele zak achter elkaar
- niet meer dan 3 koppen koffie per dag (in cola en thee zit ook cafeine)
- kattebak niet schoonmaken
- stoppen met roken en alcohol.
Groetjes,
M3