Hee Nataly!

Hoi Nataly en de rest,

Wat vervelend Nataly dat je alweer ongi bent geworden. Balen is dat he, als je keer op keer gewoon weer ongesteld wordt ondanks het klussen op de juiste dagen etc.
Ben zelf ook niet echt in mijn hum. Heb een rotgevoel omdat de hond er niet meer is maar krijg ineens ook hele dikke puisten in mijn gezicht en dat is meestal geen goed teken in verband met zwangerschap. Dus daar baal ik ook van.
Zou eigenlijk zaterdag NOD hebben dus ben benieuwd. Voel wel een wat zwaarder gevoel in mijn onderbuik en  moet  vaker plassen. Soms denk ik ook iets aan mijn borsten te voelen. Maar eigenlijk heb ik er door de puisten weinig vertrouwen in.
Gaan we lekker samen naar de volgende ronde Nataly.
Nou en dan een agressieve klant op het werk aan de telefoon waardoor ik me erg geintimideerd voelde. Die moet ik volgende week gaan spreken, bleeh.

Algeheel baalgevoel dus.

Ga nu ff eten met de kinderen en kom vanavond nog wel eens kijken.

Groetjes,

M3

Hoi iedereen,

Nathaly, weer een ronde verder...echt rot voor je..
Ik gun het je ook zo erg, zwanger zijn!!
Hou moed, want natuurlijk komt een keer de ''echte nod'' voor jou!!

M3,
Erg voor jullie zeg dat de hond er nu niet meer is.
Echt een leegte waar je weer je draai in moet vinden.
Dat kost tijd, en gaat wel een poosje duren..
Maar het is ook niet niets..het was een lange tijd.

Zuus,
Lachen hoe je er dan in het weekend mee geconfronteerd word he!!
Ze moesten inderdaad eens weten!!
Dat denk ik ook zo vaak op het werk!!
Ben blij dat mijn zus ervan af weet, dan kan ik het daar kwijt!!
Hoe voel je je nu, nog misselijk?
Ik voel me goed, vergeet het overdag bijna!!
s'Avonds heb ik een opgezette buik..na het eten!! pfff.
en mijn borsten prikken een beetje en zijn echt voller..mmm..
Achja, hoort erbij.

allemaal tot gauw weer!

Liefs R

Hee Dames!

Wat rot zeg jullie hond toch ingeslapen. Het is altijd zo fijn dat er zo'n vrolijke fluiter op je af komt als je thuis komt en als hij er dan ineens niet meer is, dat kan ook flink pijn doen.Ik wens jullie veel sterkte....

En kl.te Naat dat die verdomde duivel weer langs gekomen is. Kan me indenken dat je flink baalt en je eraan gaat twijfelen, maar ja als je zolang verkeerd geklust hebt.....dan ben je eigenlijk inderdaad pas 4 rondes verder en met de ovu test erbij heb ik goede hoop voor jullie!

Ik denk aan jullie en laat je maar goed verwennen!
xx ZuuS

Dag lieverds,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het gaat al weer wat beter met me. Heb meestal de dag dat ik ongi ben geworden een baaldag. Dat was gisteren. Ben wel precies op mijn NOD ongi geworden dus er zit wel regelmaat in bij mij. Nu is het ook volledig los gebarsten.

Ga vanavond lekker op de bank liggen tv kijken.

M3, ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat je niet ongi wordt dit weekend. Jij was toch van jouw eerste in ronde 11 zwanger. Ik zit nu in ronde 11. Hopelijk gaat het snel wat beter met je. Het is altijd moeilijk om iets te verliezen wat je dierbaar is, heel veel sterkte daarmee.

Zuus en RW72, geniet maar lekker van jullie zwangerschap en ga duimen voor mij vanaf 25 november (vanaf dan kan mijn ei gaan springen).

Veel liefs
Nataly

Hee Naat!Je klinkt alweer wat opgewekter en ik ga ZEKER duimen voor je!!Ik blijf ook gewoon doorduimen dat hier alles goed blijft verlopen en zal blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn en we bij verloskundige geweest zijn en we t EINDELIJK gaan vertellen, pffff!!Ben nu dingen aant verzinnen hoe we t gaan vertellen op leuke manier. Zal rond de kerst zijn, dus wil iets met kadootjes ofzo. Dus als iemand ideeen heeft!!

M3 voor jou duim ik ook dat die duivel wegblijft!!

En RW hoe ist met je? Hier wel redelijk, vanmorgen wat misselijk en 1x overgegeven en steeds pijnlijkere tepels, maar verder voel ik me top!

Dames fijn woensdag en tot snel! (heb 3 daagjes vrij!)
xx zuus

Hoi Zuus,

Hier ook alles oke.
Overdag vergeet ik bijna dat ik zwanger ben..
Het gaat goed dus.
Alleen zware buik, en s' avonds na het eten  ben ik echt al dik!!
Dat gaat s'ochtends weer over..gelukkig nog wel even he!! Darmen dus.

Niet misselijk, wel moe!! En snel koud.
Borsten voelen vol, en prikken soms wat.
Heb vandaag de vk gebeld, en mag al 28 november komen voor een echo. Dit ivm de mk van de vorige keer!
Wel erg fijn dus.
Maar  keispannend!!!!
Denk steeds ; ''zal toch niet een positieve test zijn door oude hormonen??''
Heb tussendoor niet meer getest, dus geen negatieve test gehad.
Maar ben wel echt ongi geweest, en voel me zwanger..erg he..nog niet tevreden..
Volgens mij zit het best goed..
Achja, we zien wel..nog even drie weken geduld.

Met kerst vertellen is erg leuk.
Ik ben  op eerste kerstdag ook zelf  jarig, dus hang misschien wel een ''extra'' naambordje naast de deur, bij onze namen..en wacht af wie het ziet!!
Of ipv verjaardagsslingers, roze en blauwe ophangen!!
Of een taart met iets leuks erop..ter onthulling!
Eerst die echo, en dan zien we wel.
Misschien vertellen we het al eerder..dan kerst.

succes verder, en tot later..R

Hoi allemaal,

Mijn voorgevoel was juist; ben weer ongi geworden.
Het zet nog niet door, waarschijnlijk morgen...

Misschien zullen jullie me een tijdje niet zien hier.
Ik ga proberen om wat afstand te nemen.

Groetjes,

M3

He M3,

Jij bent nu ook online. Wat vreselijke dat je (bijna) weer ongi geworden bent.

Ik wil ook wat afstand nemen omdat de andere twee, Zuus en RW72, zwanger zijn en het toch moeilijk is om dit te lezen, hoewel ik het jullie wel heel erg gun hoor!

Ik zal nog wel wat meelezen en af en toe reageren maar niet zoveel meer, heb mij afgelopen maand weer helemaal gek gemaakt en dat wil ik niet. Juist als je je zo gek maakt dan lukt het niet denk, ik.

M3, ga jij nu dan naar de huisarts of ziekenhuis? Ik ga als ik een jaar bezig ben en dat is eind jan 07! Hopelijk is dat niet nodig maar de tijd begint wel te dringen.

Dus iedereen heeeeeeeel veel succes en veel liefs.

Nataly

Terug
Bovenaan