Hee Nataly!

Ja klopt ook, dan valt t ook niet zo op en kan even goed minderen(niet dat ik zo'n drankorgel ben hoor!)haha
ja ik wil haar ook gewoon verrassen al t echt raak is en wat meen je onze ouders!Lijkt me geweldig om t te mogen vertellen!!!
wanneer had jij ook alweer nod?
x

Heb hem hier bij de kruidvat gekocht; toen alle bekenden uit de winkel waren!!!
hihi!
lk las net wel terug op t forum dat iemand vertelde dat er een nieuwe cb test was; met smileys maar heb geen link!

Goh; zitten we met zn drieen binnen 2 dagen tijd alweer aan 33 berichtjes en 2e pagina; hoezo verslaafd!??hoe kom je erbij!!
Net met oude team werk gegeten!Erg gezellie!En, wat denk je wat er me gevraagd werd door oude temleider; ennnnn wanneer komen bij jullie de kids; maar gereageerd; och kids kun je niet plannen he, maar ze komen er zeker!Later hadden we t over trouwen; maar wij hebben (voorlopig) geen trouwplannen. Geen trouw feest he, zei hij weer, nee we komen eerst op kraamvisite!! Hij moest eens weten.
Ook werd hem die vraag gesteld en ik weet dat hun geen kids kunnen krijgen en hij draaide er ook meteen giga om heen.
Meiden ik ga mn mandje opzoeken en morgen vroeg weer testen en dan arbeiten en dan WEEKEND!!!
Haije (doei op limburgs) Ajuus en Houdoe en bedankt!!voor mn tukker en brabo friends!

Hai,

Vind het een beetje moeilijk om nu een berichtje te schrijven want we hebben gisteravond slecht nieuws gekregen. Mijn schoonvader blijkt prostaatkanker te hebben.

Hij is van een 1eiige drieling en zijn broer is een paar maanden geleden overleden aan een hartinfarct. Dit was voor hem ook de reden om zich eens helemaal goed te laten onderzoeken. Gisterenavond kwam hij dus bij ons met  het slechte nieuws.

Volgende week moet hij weer naar het ziekenhuis voor onderzoeken om te kijken of er uitzaaiingen zijn. Daarna wordt er gekeken hoe hij behandeld gaat worden. Ik hoop zo dat er geen uitzaaiingen zijn, duim, duim. duim!!!

Zit nu de hele ochtend al op internet te lezen over prostaatkanker en als er geen uitzaaiingen zijn  is de kans op genezing best heel groot, soms wel 80%. Prostaatkanker groeit ook heel langzaam en soms blijft het wel 10 jaar hetzelfde. Mijn schoonvader is 71 jaar en heeft verder geen klachten, in het ziekenhuis vertelde ze dat hij er wel vroeg bij was. Hij hoort vandaag wanneer hij volgende week naar het ziekenhuis moet voor verdere onderzoeken. Spannend en verdrietig allemaal!

Gisterenavond had ik een heeeeeeeeeeeeeeel vaag tweede streepje maar van klussen is natuurlijk niks gekomen, vanavond maar weer even kijken.

Ga nu naar een vriendin van mij die over 5 weken is uitgeteld dus dat wordt wel even gezellig, kan ik mij gedachten verzetten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

Hee Meid!
Wat een vervelend nieuws voor jullie, echt shit en het belangrijkste is denk ik wel dat t niet uitgezaaid is, want aan prostaat kanker kunnen ze tegenwoordig vaak wat doen, maar is evengoed erg balen en kan me voorstellen dat je dan niet meer aan klussen toe komt, maar dat er even buiten gelaten.
Ik hoop dat hij een goede uitslag krijgt en ze het geheel weg krijgen en ook positief eraan dat ze er op tijd bij zijn.

Ik had vanmorgen ook nog het lege bolletje en geen smiley, maar wel weer een beetje t zelfde gevoel in onderbuik als vorige maand rond de eisprong, dus morgen vroeg maar weer piesen!
succes en heel veel beterschap voor je schoonpa!
xx Zuus en n fijn weekend voor jullie!

Goeiemorgen,

lekker geslapen? Met ons gaat wel weer redelijk. Mijn schoonvader moet woensdag naar het ziejenhuis en dan gaan ze een scan maken. Ze vertelden inderdaad dat we ons nog niet al teveel zorgen  moeten maken. Afwachten dus.

Ik kruip zo nog lekker weer in bed, alleen, want mijn vriend is met een kameraad van hem naar een of andere beurs. Daarna ga ik lekker spulletjes bij elkaar zoeken voor onze vakantie en kijken of ik nog wat moet kopen.

Oh ja........ en ik had gisteren dus echt twee vette strepen!!!!!!!  Dus we hebben succesvol geklust en we gaan voor de zekerheid vanavond maar weer. Want uit de bijsluiter blijkt dat mijn ei er dan binnen 24 tot 36 uur aan zit te komen.

Ik zou zeggen, kom maar ei, ik ben er klaar voor!!!

Zuus en mamma een fijn weekend en klus ze, zullen wij zeker doen.

Veel liefs
Nataly

Hoi dames,

Wat een rot bericht Nataly van je schoonvader.. Gelukkig is hij er snel bij en maakt men zich blijkbaar nog niet ontzettend ongerust.
Sterkte met de situatie.

Hé maarre, 2 vette strepen? Dat is goed nieuws zeg. Lijjkt mij ook fijn, dan weet je zeker dat je op de goeie dagen klust. Bij mij nog geen vette streep maar eigenlijk had ik dat ook niet verwacht. Mijn cyclus is meestal 30 dagen met uitschieters naar boven. Afgelopen periode ook wel eens naar beneden en daardoor ben ik toch maar vroeg begonnen met testen. Logisch zou zijn als ik morgen of overmorgen die dubbele streep ontdek.
Wel spannend allemaal hè?
Ik denk dat ik het nu helemaal niet meer los kan laten tot NOD.
Nou ja we zien wel.

Jullie alletwee een fijn weekend.

Groetjes M3

Middag!

Ik had vanmorgen ook een smiley!!!!Dus mn mannetje maar een goed wakker gemaakt!!Maar dan ik smiley nu al hebben als ik maandag ovu verwacht of heb ik hem dan morgen?Gister nog nix!Maar we nemen t zekere voor t onzekere en klussen gewoon door tot dinsdag ofzo!!Was erg blij dat dat koppie me aanlachte vanmorgen op de wc!!
Dus dan hoef ik morgen vroeg ook niet te testen daar bij dat uitstapje van sporten!Maar ik test maandag morgen nog even kijken of ie er nog is!
Wel toeval dat we rond dezelfde datum zitten, nu jij nog M3!!

Wanneer gaan jullie op vakantie Nataly?
Als ik je niet meer spreek(nou ja spreek) dan een hele fijne vakantie te...?
En fijn klus weekend dames!!
Ik ga me klaar maken voor ons uitstapje(heb nog weinig zin!)
tot snel!
xx
vindt trouwens erg gezellie hier met jullie 2!!

Terug
Bovenaan