Hai,
Vind het een beetje moeilijk om nu een berichtje te schrijven want we hebben gisteravond slecht nieuws gekregen. Mijn schoonvader blijkt prostaatkanker te hebben.
Hij is van een 1eiige drieling en zijn broer is een paar maanden geleden overleden aan een hartinfarct. Dit was voor hem ook de reden om zich eens helemaal goed te laten onderzoeken. Gisterenavond kwam hij dus bij ons met het slechte nieuws.
Volgende week moet hij weer naar het ziekenhuis voor onderzoeken om te kijken of er uitzaaiingen zijn. Daarna wordt er gekeken hoe hij behandeld gaat worden. Ik hoop zo dat er geen uitzaaiingen zijn, duim, duim. duim!!!
Zit nu de hele ochtend al op internet te lezen over prostaatkanker en als er geen uitzaaiingen zijn is de kans op genezing best heel groot, soms wel 80%. Prostaatkanker groeit ook heel langzaam en soms blijft het wel 10 jaar hetzelfde. Mijn schoonvader is 71 jaar en heeft verder geen klachten, in het ziekenhuis vertelde ze dat hij er wel vroeg bij was. Hij hoort vandaag wanneer hij volgende week naar het ziekenhuis moet voor verdere onderzoeken. Spannend en verdrietig allemaal!
Gisterenavond had ik een heeeeeeeeeeeeeeel vaag tweede streepje maar van klussen is natuurlijk niks gekomen, vanavond maar weer even kijken.
Ga nu naar een vriendin van mij die over 5 weken is uitgeteld dus dat wordt wel even gezellig, kan ik mij gedachten verzetten.
Ik hou jullie op de hoogte.
Veel liefs
Nataly