Hee Nataly!

Goeiemorgen dames,

Het is dag 12 na mijn ei en ik ben nog niet ongesteld!!!!!!!! Vandaag is dus mijn NOD.

Een paar berichtjes terug schreef ik over mijn vorige cyclus dat het al de 4e maand achter elkaar is dat ik uiterlijk 12 dagen na mijn ei ongesteld ben geworden. Ik wordt altijd 's morgens ongesteld. Als ik wakker wordt moet ik altijd naar de wc en als ik dan ongesteld wordt ben ik het dan altijd meteen s'ochtends en ook meteen heftig.

Maar vanmorgen niks.................wel wat bruine prut maar ook niet zoveel als anders en mijn tempeatuur is ook nog steeds hoog. Ik ben wel eens eens eerder dan 12 dagen na mijn ei ongesteld geworden maar nog nooit later en ik hou alles inmiddels al 7 maanden bij.

Ben wel erg grieprig, snipverkouden, keelpijn kortom ik ben erg sloerig in de rakker!!!!!!!!!!! hahahaha.

Ik ben met mezelf afgesproken dat ik als ik niet ongi wordt woensdag op valentijnsdag ga testen. Je zult het altijd zien dan wordt ik toch nog gewoon morgen of over een paar dagen ongi.

SPANNEND.

Veel liefs
Nataly

Hoi Nataly,

Ook ff een update van mij:
Ik ben ook op dag 12 na mijn ovulatie en heb eigenlijk nog geen enkel teken van een naderende ongi (de laatste maanden telkens al wat bruinig slijm een paar dagen voor de ongi). Wel een beetje zware baarmoeder maar ook geen puistjes en geen chagrijnigheid.
Sinds we bij de gyn zijn geweest houd ik een temperatuurkaart bij en sinds 4 dagen zit ik constant op 36,5. Daarvoor een dipje van 36,1 en daarvoor varierend van 36,3 tot 36,5. Volgens fertilityfriend is een dipje en dan weer een stijging na je ovu een teken van zwangerschap...I hope so!!!!
Verder hoop ik dat als ik toch ongi wordt dat dat dan gebeurt op maandag of dinsdag want we moeten een afspraak maken met het ziekenhuis op cd 15 en die valt, als ik vandaag of morgen ongi wordt precies in het weekend dat we terugkomen van de wintersport; dus dat zou een verloren cyclus zijn voor de SH-test.
Nou meis, het zou toch wat zijn als we nu na zo'n lange tijd tegelijkertijd zouden aantellen! Lijkt mij wel leuk; dan maken wij een topic; 'Nataly, maken wij hier ons hoekje'...haha. Ik lees dat topic van Zuus en RW toch ook steeds.

Nou, succes met wachten; ik doe met je mee. Bij uitblijvende ongi allebei testen op Valentijnsdag?

Groetjes,

M3

PS: Als je het leuk vind kun je foto's van de kids zien op http://nithsjoe.hyves.nl. Als je zelf een hyves account aanmaakt kun je ook mijn profiel bekijken en zouden we wat kunnen mailen ofzo als je dat leuk vind.

Hai,

Nou, hier niet zo'n positief nieuws meer.

Ben net naar de wc geweest en bij het afvegen was er een grote veeg rood bloed, best wel veel eigenlijk. Heb dus ook maar even mijn temperatuur opgenomen en die is ook gedaalt van 36,9 vamorgen naar 36,5.

Denk dus dat het over en uit is en als mijn ongi voorbij is ga ik de huisarts bellen.

Ben best wel verdrietig................. Ga vanavond met mijn vriend lekker een filmpje kijken, heb even geen zin aan mensen om mij heen.

Veel liefs
Nataly  

Hee Dames,

jammer naat dat die f*cking devil er weer is en laat je maar goed verwennen door je mannetje!!
voor m3 duimen we nog gezellig door!!Zou leuk zijn test op valentine!!
erg leuk om je kids te zien!!zijn schatjes zeg!
zit er een pup voor jullie bij??(jullie lieve hond was toch paar maanden geleden overleden of?)

fijn weekend nog!
xx

Hè k*t Nataly, dat het toch nog doorgezet heeft!

Snap best dat je vanavond gewoon ff niks wil. Kop op meid, houd de moed erin.
Voor de meesten komt het uiteindelijk toch allemaal goed.

Om nog ff te reageren op jouw berichtje Zuus: ja idd er is een pup voor ons bij! Onze lieve doggie is doodgegaan in november. Een van deze pups wordt onze  Rosie. We gaan haar maandagavond uitzoeken. Ik heb er zo'n zin in; alsof we weer een babietje erbij krijgen. Echt heel leuk!
De foto van de grote hond is de moeder van onze pup; mooi beest hè?
Het is een Heidewachtel.

Ik vind het zo leuk om jou te zien op hyves dat ik een fotootje van mezelf ga zoeken of maken zodat je ook kan zien hoe ik eruit zie.

Nou meiden, ik spreek jullie weer.

Groetjes,

M3

Hai,

Voor mij is het dus echt over en uit, ben hartstikke ongi en heb een lage temperatuur. Kruip zo lekker even mijn bed in. Morgen ga ik huisarts bellen voor afspraak.

Waar kan ik jullie vinden, hives??????????????? Heb ik nog nooit vann gehoord.

M3, ik blijf voor je duimen!!! Spannend.

Veel liefs
Nataly

Ik sta ook op hives.

http://nat72/hives . Ben nu nog aan het prutsen met de foto's maar dat komt helemaal goed.

Heey!
dus hyves ook ontdekt Naat!!helaas als ik je link aanklik komt er pagina niet beschikbaar??
t is echt grappig en welke mensen je er wel niet allemaal tegen komt!!
beetje afleiding?!
fijne regen zondag nog!
xx

Terug
Bovenaan