Hee Nataly!

Sorry, mijn hyves adres is

http://nat72.hyves.nl

Veel kijkeplezier.

Zuus, wat is jouw hyves adres.

Veel liefs

Hoi meiden!

Vanmorgen toch maar getest. Mannetje moest naar het zkh met kwakkie dus om zeket te weten dat ie niet voor niks ging..
En: M3 wordt M4!!!!!!!!
Kortom; we zijn zwanger!!!!

Ben uiteraard erg gelukkig maar vind het ook heel spannend: nu moet ie nog blijven zitten.

Groetjes van een blije M3

PS: Liever niet op hyves hier op ingaan want wil nog ff wachten tot 1ste echo voor we het aan de grote klok hangen.

Hee M4!!!!ha ha

WAUWIEEEEE!!!!
wat een nieuws!Krijg er kippevel van!!Super hee!!Proficiat wat een verrassing zeg!!Jullie zullen wel helemaal in de wolken zijn!Kan me goed voorstellen dat je eerste echo af wil wachten!
Wat een bezoekje aan huisarts/gynaecoloog wel niet doen kan he;-)

Gefeliciteerd meid!!echt top!
voelde je je al anders of gewoon nieuwsgierig!?
dus dan nu 4/5 weken of?wanneer uitgeteld dan!?

geniet ervan zeg!!
ps ik hou mn mond op hyves!xx

He M3, wat een geweldig nieuws voor je.

Ben heel blij voor je maar ben nu zelf wel een beetje verdrietig, want ik blijf nu alleen over.

IK WIL OOK!!!!!

M3, in welke ronde zat jij nu?

Ik heb een afspraak met de huisarts gemaakt en kan daar aankomende donderdagmorgen om half 9 terecht. Heb al wel gezegd dat ik een doorverwijzing naar het ziekenhuis wil.

Hopelijk is het voor ons ook niet nodig, maar ik ben nu niet zo heel erg positief meer want het duurt al zo lang, ronde 14.

Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

Hoi, hoi,

Het was precies een jaar na de miskraam. Die kreeg ik vorig jaar onder dezelfde omstandigheden. Toen testte ik ook een week voor de winetrsport positief. Tijdens de wintersport kreeg ik de miskraam. Die zwangerschap kwam na 7 rondes. Dus in totaal zijn we toch nog 19 rondes bezig geweest.

Nu heb ik wel een goed gevoel. Ben af en toe wat misselijk. Het dringt nog niet echt door.

Voor de gyn moest ik een temperatuurkaartje bijhouden. Daarmee ben ik begonnen op dag 21. De ovulatie had ik op dag 18. De temperaturen waren best wel laag met een dieptepunt op dag 26; toen had ik 36,1. Ik ging toen zoeken en bleek dat een dip na de ovu kon wijzen op een innesteling. Daarna ging de temp. weer stijgen naar 36,5. Dat 4 dagen en toen steeg ie door naar 36,8. Dus toen ik gisteren nog geen enkel teken van naderende ongi had (normaal altijd een paar dagen van te voren beetje bloed in het slijm; dan wist ik: deze ronde weer niet...) kreeg ik toch hoop.

Vanmorgen weer hoge temp; 36,7. Nou ja, toen die test gedaan en eerst niks... Ik boos terug naar bed. Na 5 minuten het licht weer aan en weer kijken en toen stond er een licht streepje...

Nataly, ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak is. Het sterkte mij ook om steeds te zien dat ik niet alleen was. Snap best dat je nu een beetje verdrietig bent.

Groetjes,

M3

Hoi m3,
Supergeweldig voor je zeg!
Toch nog goed gekomen! Proficiat hoor!! Ook voor je man..spannende tijd word het dus weer.
Ik voelde deze keer ook meteen aan dat het beter zat dan de keer ervoor, dus positief blijven..
De tijd gaat zo snel joh..
Ik woensdag ook al 19 weken!
Lekker op wintersport, alleen wel voorzichtig aan doen dus he!

Nathaly, ik hoop dat je ook snel meer succes zult hebben, en dat we dit hoofdstuk hier kunnen afsluiten dan maar..hahah
Gaan we ergens anders allemaal verder, zou mooi zijn.
Maarja, nu heb je er niets aan..Je baalt heel begrijpelijk.
Dit doet je ook geen goed, ik snap het best wel..
Ik duim extra voor je!

Groeten van R

Jullie zijn allemaal heel lief voor me en ik ben ook echt blij voor jullie.

Voor mezelf zie ik het nu even niet meer zitten. Ik had nooit gedacht dat het zover zo komen dat ik naar de huisarts zou moeten hiervoor. In juli wordt ik 35 en dan had ik zo graag een kindje gehad of wilde ik zwanger zijn.

Zwanger zijn kan natuurlijk altijd nog maar nu denk ook dat zal vast wel niet lukken.

Maar goed.............net zoals iedere maand kom ik ook deze dip wel weer door. Vind het wel heel erg dat ik nu alleen ben overgebleven. Ben erg jaloers op jullie.

Mijn mannetje is wel de liefste, hij steunt mij in alles en is iedere keer net zo verdrietig als ik en hij zegt...ook voor ons is zo'n wondertje weggelegd. Ik moet daar maar in geloven al is dat nu een beetje moeilijk.

Bedankt voor jullie steun.

Veel liefs.

Nataly

Pagina 4, schande!

Goeiemorgen alle zwangeren onder ons, alleen ik nog niet!

Ben vanmorgen naar de huisarts geweest en we gaan de medische molen in. Mijn vriend moet zijn zaad laten onderzoeken. Hij heeft een verwijsbrief gekregen en gaat vandaag een afspraak maken.

Als de uitslag binnen is krijg ik een verwijsbrief voor de gynacoloog voor een inwendige echo.

Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan