Hoi, hoi,
Het was precies een jaar na de miskraam. Die kreeg ik vorig jaar onder dezelfde omstandigheden. Toen testte ik ook een week voor de winetrsport positief. Tijdens de wintersport kreeg ik de miskraam. Die zwangerschap kwam na 7 rondes. Dus in totaal zijn we toch nog 19 rondes bezig geweest.
Nu heb ik wel een goed gevoel. Ben af en toe wat misselijk. Het dringt nog niet echt door.
Voor de gyn moest ik een temperatuurkaartje bijhouden. Daarmee ben ik begonnen op dag 21. De ovulatie had ik op dag 18. De temperaturen waren best wel laag met een dieptepunt op dag 26; toen had ik 36,1. Ik ging toen zoeken en bleek dat een dip na de ovu kon wijzen op een innesteling. Daarna ging de temp. weer stijgen naar 36,5. Dat 4 dagen en toen steeg ie door naar 36,8. Dus toen ik gisteren nog geen enkel teken van naderende ongi had (normaal altijd een paar dagen van te voren beetje bloed in het slijm; dan wist ik: deze ronde weer niet...) kreeg ik toch hoop.
Vanmorgen weer hoge temp; 36,7. Nou ja, toen die test gedaan en eerst niks... Ik boos terug naar bed. Na 5 minuten het licht weer aan en weer kijken en toen stond er een licht streepje...
Nataly, ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak is. Het sterkte mij ook om steeds te zien dat ik niet alleen was. Snap best dat je nu een beetje verdrietig bent.
Groetjes,
M3